Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW new compact coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• VW new compact coupe

Ik vind m zeer geslaagd. Soort kleine Passat CC met Golf front en Audi kont. En nog hybride ook voor de Belasting maffia in NL.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/13...hybride-studie

BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Niet verkeerd. In ieder geval veel meer een 'auto' dan die Japanse misbaksels. Maar hoe ziet-ie eruit met van die pannenkoekwieldeksels die bij een hybride horen?
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Een 'echte' coupé. :-) Echt een stuk mooier dan de Passat(sorry JB). En ook een heel stuk mooier dan die 'vlotte' Corr.. eh Sirocco. Zelfs de overhang aan de voorkant is niet echt storend. Aan de andere kant krijg ik wel een beetje het goedkope(10cm van de kont en 10cm tussen de voorwielen en deuren deleten en klaar is Klaus)broertje van de A5 gevoel...
      Last edited by MN-Power; 11-01-10, 12:11.
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Dit had een Audi kunnen zijn, het is net een iets te heet gewassen A5, die IMO er nog iets uitgebalanceerder eruit ziet. Mooie wagen.
        2019 Volvo V60 T6

Comment

Netjes, zowel van binnen als van buiten. Eeuwig zonde van die slierten kerstboomlampjes in de koplampen. Het is zó fout.

En volkswagen heeft er een handje van om de grilles die 3 maanden na uitkomen van een nieuw model in de Autostylegidsen te vinden zijn, bij de opvolger gewoon maar zelf in productie te nemen. Bij dit model hebben ze besloten om de Autostylegidsen niet af te wachten, lijkt het...
          You know that reality is immaterial

Comment

Mooi ding. Strakker dan een A5 die toch iets teveel surfplank-rondingen heeft vind ik. Wordt snel oud die A5, vind ik.

En die kerstverlichting kan gewoon echt niet. Kansloos.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

@SS: Hoezo? Die lelijke dop zit nog steeds op de neus en dat is het eerste wat in die gids aangepakt wordt. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                En die kerstverlichting kan gewoon echt niet. Kansloos.
                Lol, dat nemen ze dan wel weer bijna 1 op 1 over van Audi. Sterker, dit doet heel erg denken aan de A5 configuratie, maar ze hebben het deel dat tegen het midden(naast de grille) zat geknipt en aan de andere kant boven geplakt. Het is wat dat betreft echt een A5 na een (lichte)photoshop bewerking.

Ter vergelijking: de feestverlichting van de A5:

Comment

Maar 8 cm korter dan de A5 trouwens (4,54 vs. 4,62), ik weet niet wat de prijzen gaan doen maar deze coupé zou nog wel eens aardig in het vaarwater van de Audi kunnen komen.
                  2019 Volvo V60 T6

Comment

2019 Volvo V60 T6

Comment

De hoek van de eerste foto was wat vertekend inderdaad. De kont is eigenlijk even lang al oogt de Audi wel langer door het schuin aflopen. Die 8cm(zat ik er met 10 niet ver vanaf) komt volgens mij volledig uit de ruimte tussen voorwiel en deur(overigens één van de mindere plekken om te snijden, maar het zij zo).

Comment

Ik denk dat ik m mooie vind dan de A5. Hoekiger, zit meer agressie in het ontwerp.
                        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik niet. Liever non cab forward, dan semi cab forward(ook het minpunt van de Neon :-), zeg dat maar tegen je broer).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                            Ik niet. Liever non cab forward, dan semi cab forward(ook het minpunt van de Neon :-), zeg dat maar tegen je broer).
                            Ja die was wel spuuglelijk...
                            :o)

Comment

Ik vind m meer BMW hebben dan Audi...

Comment

Gaaaaap.

Kom op mensen, zijn we inmiddels nou zo afgestompt dat we zoiets nog als "mooi" gaan betitelen? Saaie c/p-meuk die volledig ongeïnspireerd is.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

I'm with PACO. Als je er meer foto's van bekijkt dan zie je dat er niks spannends in zit. Maar allez, als de hybrid versie een beetje leuk is, waarom niet. Zou toch voor een Einser Coupé kiezen, is heel wat lelijker, maar wel leuker.
                                  Rock on. RS.

Comment

Vind het drie keer niks.

De A5 is een prachtontwerp - eigenlijk de enige Audi van 't moment die ik echt *mooi* vind. Aan die auto klopt visueel alles.

Maar dit Wolfsburgse ding is knijtersaai. Een auto die perfect is gepositioneerd voor de levensgrote niche van saaie huisvaders die eigenlijk een brullend monster voor de deur willen hebben, maar dat helaas niet mogen van hun vrouw, en dus maar voor deze VW kiezen, want die belooft spannende coupé-sportiviteit zonder het te bieden en zonder te veel op te vallen, dus dan mag 't van moeders, de buren, de buurt en de schoonfamilie.

Het is het staalgeworden compromis. Een poldermodel. Een Balkenende op wielen. Een doemaargewoondandoejegekgenoeg-coupé.

Zal dus wel verkopen als een tierelier, dit ding.

Zo. :-)
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Een daluren-coupé dus :)
                                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Over 4 jaar is dit een Exeo facelift!

:)

lol
                                        www.tuningparts.nl

Comment

Ik vind 't wel een fris model.

Comment

Vind 'm ook wel aardig. De A5 lijkt toch echt een boot in vergelijking met dit bonkige, sportievere ontwerp.

Achterlichten iets kleiner en een wat frivoler interieur want dat is weer saaiheid troef.

Al met al dus weer iets voor de echte NL'er wiens budget Jetta+ is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                              Het is het staalgeworden compromis. Een poldermodel. Een Balkenende op wielen. Een doemaargewoondandoejegekgenoeg-coupé.

Zal dus wel verkopen als een tierelier, dit ding.
                                              Vooral vanwege die 14% bijtelling. Dus ook een balkenendenorm op wielen. :)

Maar ook omdat hij desalniettemin een stuk minder lelijk is dan een Prius of een Insight. Waarom verkoopt die Civic Hybrid zo goed? Omdat die er nog een béétje uitziet als een normale auto.
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Het is in ieder geval veruit de mooiste Hybride als ze m zo in productie nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                                                  Vind 'm ook wel aardig. De A5 lijkt toch echt een boot in vergelijking met dit bonkige, sportievere ontwerp.

Dat vind ik dus ook. A5 is best mooi, maar qua design gewoon net niet. Verre van tijdloos met die rare panelen en glooiende zijkant.
                                                  Die VW vind ik echt mooier/moderner/strakker.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                                  X