Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Audi A8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Audi A8

Wat mij betreft een tegenvaller; A4 on steriods. De Audi's beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Toch jammer, de vorige was zo mooi.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/13611/Gereden-Audi-A8

wel erg behoudend inderdaad. Maar begrijpelijk in dit segment.
    Forza!

Comment

die kon het nog wel eens moeilijk krijgen tegen de nieuwe 7-serie.

Comment

stom zeg!. dit is een dikkere A4.

komt ie zeker ook met 1.9 TDI motor met 120 pk?
        kansloos.

was altijd wel een aanhanger van de A8.
        Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Even de foto's van alle hoeken afwachten, maar dit lijkt inderdaad niet veel soeps.

Die modulaire gedachte van Audi werkt erg eehh verslappend, zal ik maar zeggen. Een Lego-auto. En inderdaad, ik heb ook gelezen dat ze een 4-cylinder in de A8 gaan leveren.
          Wat mij betreft heeft Audi nog maar een stuk of 4 modellen over (met eigen karakter): R8, Q7, TT, en de A3 t/m 8
          Waar voorheen de A8 wat mij betreft nog wel een eigen karakter had.

Op die ene foto zie ik al weer de handgrepen van de passat/octavia/touareg etc zitten.

En of ze het moeilijk krijgen tegen de 7-serie. Tja, zou ik ook denken. Maar ik sta telkens weer versteld hoeveel imago met mensen kan doen. Mensen willen een audi A6 rijden omdat dat bij het plaatje past dat ze nastreven.
          BMW heeft weer een imago waar veel mensen zich absoluut niet mee vereenzelvigen. Ook dus een imagokwestie, maar dan anders.

Als je de nieuwe 5-serie vergelijkt met de nieuwe A6, dan vind ik eigenlijk al dat je de auto's niet eens met elkaar mag vergelijken, zo groot is die afstand tussen de twee (let wel, ten faveure van BMW imho).
          Zo zal er dus wel markt blijven voor de A8, denk ik.

Comment

Wacht even, ik zie nu pas dat er twee foto's zijn gemaakt. Die tweede foto is van de achterkant.

Dat kan écht niet, de A4 / A5 /A6 kont op een A8 geklikt.
            Had dan gewoon de oude A8-kont gebruikt.

Comment

http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=4146
              2019 Volvo V60 T6

Comment

Vind dit zeker een tegenvaller.
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Wat een deceptie die A8!!
                  Zag vanmiddag een zwarte rijden, en waar ik vd. week enorm onder de indruk was van de nwe 5 serie,
                  dacht ik serieus dat het een nwe (gezien het kenteken)A4 was, pas later dacht ik, toch wel groot oh het zal wel een A8 zijn :-).
                  Volgens mij is de auto echt 90% A4 maar dan wat groter, gadverdamme wat een saai hok :-(

Comment

Jep, bij alle eerdere modellen had de A8 voor mij altijd de voorkeur boven bijvoorbeeld een BMW 7serie. Vooral de laatste S8 is echt een van mijn droomauto's. Vermogen, ruimte, dik in de opties en dan nog zo een prachtig stijlvol uiterlijk. Met drie van de 4 is de nieuwe A8 echt een stuk minder.

Ik zag deze week een dikke nieuwe 7serie rijden en daar heb ik precies het tegenovergestelde bij. Echt een mooi ding!
                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Klopt de nwe 7 vind ik wel mooi!
                      BMW is goed bezig op de X6 en 5 GT na :-)

Comment

nieuwe 5 vind ik wel wat saai moet ik zeggen, vorige model vond ik mooier, met name als je de auto met M-pakket hebt. Ben wel benieuwd hoe M-pakket op de nieuwe 5 eruit gaat zien.
                        Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Zag afgelopen woensdag de nieuwe A8 en de nieuwe A1 rijden in Frankrijk (beide op Duits kenteken). Die A1 is echt een leuk karretje, maar die A8 is qua exterieur gewoon een opgepompte A4. De S-Klasse en 7 Serie zijn gewoon veel imponerender om te zien.

Comment

Moet m'n mening bijstellen over de A8. Heb vrijdag het genoegen gehad om uitgebreid met de nieuwe 4.2 TDI te rijden (deze: http://www.pouwaudi.nl/163676.html). Qua looks is 'ie toch wel goed te pruimen en qua rijden is 'ie werkelijk briljant voor zo'n enorme limo. Echt een waanzinnige auto die toch wel een stuk beter is dan z'n populaire voorganger.

Comment

Ha, die Ralf;

Dat is het frappante met dit soort auto's; als je ongehinderd door voorkennis in een ouder model rijdt ben je meestal flink onder de indruk. Zodra je dan de opvolger een keer rijdt blijkt het allemaal toch weer merkbaar beter, mooier en smoother te kunnen. Kost wat, heb je ook wat. Ik was ook erg onder de indruk van de W221L onlangs. Mooi? Weet ik eigenlijk niet eens, maar is ook niet belangrijk, dat ding wérkt gewoon. Zal bij de A8 net zo zijn. En die looks, ach dat went. En dat is bovendien vooral van belang voor hen die er tegenaan moeten kijken....
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Inderdaad, Hans. Groot nadeel vind ik wel dat de snelheidsbeleving van dit soort auto's minimaal is. Voor je 't weet zit je op topsnelheid en lijkt 't alsof je 120 rijdt. De rust in het interieur is gewoonweg imponerend.

Comment

LOL, in een peperdure limo gaan rijden en dan klagen over het gebrek aan snelheidsbeleving. Dat was één van de doelen bij het maken van de auto, dat je niet merkt dat je rijdt! :-)

Comment

Ach ja, snelheidsbeleving... ;-)
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik heb nog wel een brommer te koop :-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                        Ach ja, snelheidsbeleving... ;-)
                                        Da's zoiets als gevoelstemperatuur, toch?
                                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Working...
                                        X