Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Cayenne 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche Cayenne 2010

• Cayenne V6 (300 pk) – 80.500 euro
    • Cayenne Diesel (240 pk) – 81.990 euro
    • Cayenne S V8 (400 pk) – 99.600 euro
    • Cayenne S Hybrid (380 pk) – 99.990 euro
    • Cayenne Turbo (500 pk) – 155.500 euro

Met een instapprijs vanaf 80.500 euro is de nieuwe Cayenne een stuk goedkoper geworden dan de huidige Cayenne, waarbij je instapt vanaf 83.100 euro. De huidige Cayenne Turbo is er vanaf 171.050 en die mag straks dus mee vanaf 155.500 euro.

Het hoogtepunt is voor Porsche Cayenne S Hybrid, die een brandstofverbruik heeft van slechts 8,2 l/100 km en een CO2-uitstoot van 193 g/km. De 380 pk sterke Cayenne S Hybrid combineert de kracht van een achtcilindermotor met het lagere brandstofverbruik van een zescilinder. De nieuwe Porsche Cayenne is vanaf 8 mei 2010 in Europa te koop.

Achterkant is geen verbetering, wel erg Aziatisch geworden.
    2019 Volvo V60 T6

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
    Het hoogtepunt is voor Porsche Cayenne S Hybrid, die een brandstofverbruik heeft van slechts 8,2 l/100 km en een CO2-uitstoot van 193 g/km.
    GTFOH (niet jij, floris :)), wat een gelul weer. Ooooooh een auto die 1 op 11 kan, knap!!!!

Verder weer een monsterlijk lelijk ding.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

1 op 11 met een Porsche Cayenne. Met de diesel misschien.
      You know that reality is immaterial

Comment

Manmanman. Waarom hebben ze de auto's op die foto's hierboven niet even een stúkje verder gereden.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ugly butt. Lijkt wel een Rexton c.s.
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

De voorkant vind ik wel stoer, achterkant vind ik (net als bij de huidige) niet mooi.

Overall wel een stoer ding.
            Forza!

Comment

Voorkant is een flinke verbetering, de achterkant is in elk geval niet erger dan de huidige. Blijft één van de meest overbodige SUV's die ook nog eens niet mooi is, maar erger is het niet geworden naar mijn mening. Best raar eigenlijk. Ik vind de Q7(amper) mooier en de Touareg het mooist(relatief dan ;-)). Zou toch andersom moeten zijn.
              Last edited by MN-Power; 25-02-10, 12:18.
              Every second of your life is a part of your song

Comment

Mwoah, ik vind de huidige incarnatie van de X5 lelijker, om over de X6 maar te zwijgen.

Het hele genre is gewoon een beetje overbodig. (terwijl ik stiekum een Cayenne GTS best leuk zou vinden voor de vakantieritjes. :) ).

Comment

Nou, ze mogen hem zo voor m'n deur plempen hoor.
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                    Nou, ze mogen hem zo voor m'n deur plempen hoor.
                    http://www.gummen.org/forum/showpost...0&postcount=31
                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Pauperbak die nu nog meer op een Koreaan lijkt.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Toen ik vorige week met mijn 'echte' op de Autobahn aan het bollen was, werd ik voorbijgestoken tegen 200% mijn snelheid door zo'n Cayenne. Wil niet weten wat actual verbruik op dat moment was. Die duitser reed vast niet op gas.
                        Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
                          Toen ik vorige week met mijn 'echte' op de Autobahn aan het bollen was, werd ik voorbijgestoken tegen 200% mijn snelheid door zo'n Cayenne. Wil niet weten wat actual verbruik op dat moment was. Die duitser reed vast niet op gas.
                          Die huifkar van jou kan niet harder dan 140 kph begrijp ik?
                          2019 Volvo V60 T6

Comment

Nieuwe valt me trouwens meer mee dan de ouwe. Maar hij wordt er niet functioneler/groter op. Lijkt mee klein gebakje aan de binnenkant. Maar - sorry hoor - mooier dan de Touareg. Alleen die bult in de achterlichten, vast geïnspireerd op de award-winning achterkant van de Panamera.
                            Rock on. RS.

Comment

Van binnen beter dan van buiten trouwens:

Comment

Zoheee, mooi he SS, al die chromen stripjes en randjes:-)
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

met zwart leer is het een fantastisch interieur.

Al dat alu is trouwens gewoon mat hoor John. Maar er is vast een glim-upgrade te regelen. :)
                                  Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                    Die huifkar van jou kan niet harder dan 140 kph begrijp ik?
                                    Volgens het boekske gaat het spel 185kmph, maar je kan tot 160kmph comfortabel cruisen, hoor. Ik voel me alleen erg prettig met 130kmph. Zeker als je weet dat je toch 2,7 ton bij hebt.
                                    Rock on. RS.

Comment

Pak van m'n hart Scudetto :-)
                                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
                                        Volgens het boekske gaat het spel 185kmph, maar je kan tot 160kmph comfortabel cruisen, hoor. Ik voel me alleen erg prettig met 130kmph. Zeker als je weet dat je toch 2,7 ton bij hebt.
                                        Comfortabel aan het cruisen geweest met JB?

Comment

En da's VOOR de bonus he. Dus.
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzelstephan Bekijk bericht
                                            comfortabel aan het cruisen geweest met jb?
                                            roflmao...
                                            2019 Volvo V60 T6

Comment

even een kleine ervaring delen, ik heb nu namelijk een Cayenne S te leen voor vandaag.

Het lijkt me kortweg een super reisauto, want op snelheid en op vlakke wegen is de auto in z'n element. Op wegen binnendoor en op korte hobbels merk je het enorme gewicht en de grote wielen (21") die het comfort wat teniet doen. Zelfs de luchtvering en comfortstand daarvan kunnen daar niet helemaal bij helpen. Gek eigenlijk.
                                              Diezelfde luchtvering laat 'm wel ongelooflijk hard door een bocht gaan. Ongelooflijk vanwege het gewicht, want ik vloog net met 150 van de A2 de A9 op (richting Amstelveen) en dat vind ik serieus hard daar, zeker met de bijna 2300 kg waarmee je aan het 'hoeken' bent.

Wanneer je er hard mee wilt rijden gaat dat heel makkelijk, zelfs bijna ongemerkt want de (mooie) V8 roffel hoor je bijna niet vanwege de isolatie. Echt sportief rijden ga je echter niet mee doen, daar is gewoon geen lol aan. Het voelt ook totaal niet snel.

Samenvatting: niets voor mij, maar zeer zeker wel voor m'n vriendin. Zij is er namelijk helemaal weg van. Dus ik een GT3 en zij een Cayenne, lijkt me prima. :)
                                              Forza!

Comment

Zeg geef mij dat adres eens, waar ik zo'n wagen kan lenen.
                                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Porsche Centrum Amsterdam John :)

Vanmorgen in de file zat ik trouwens wel lekker hoog, en de automaat is dan ook een stuk relaxter. Topwagen. :)
                                                  Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                                    Porsche Centrum Amsterdam John :)

Vanmorgen in de file zat ik trouwens wel lekker hoog, en de automaat is dan ook een stuk relaxter. Topwagen. :)
                                                    Review, foto's?
                                                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Review staat 2 posts naar boven man.

En foto's? really? van een Cayenne?
                                                      Ik heb er 1 :)
                                                      Attached Files
                                                      Forza!

Comment

*kuch*

Cayenne 2010?

Comment

ja, die er toch nog niet. Een nieuw draadje starten vond ik ook weer zo wat.
                                                          Forza!

Comment

Sjezus..., WAT EEN VRESELIJK LELIJKE HOKKEN...

*pakt vork*
                                                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                                                              Sjezus..., WAT EEN VRESELIJK LELIJKE HOKKEN...

*pakt vork*
                                                              Joh...overdrijven is ook een vak zeg :-)
                                                              2 x ouwe premium meuk

Comment

pst, John: http://www.ervaarporsche.nl/rotterdam/to-the-point/
                                                                When men were men

Comment

Working...
                                                                X