Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passat CC 3.2 V6 FSI DSG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Passat CC 3.2 V6 FSI DSG

Ik zat net bij de snackbar even een oude Autoweek door te lezen, maar er is gewoon een Passat CC met 300 pk die een Audi A5 3.2 in zijn hemd zet! Voor nog geen 60.000 euro.......

Toch wel grappig waar VW af en toe mee komt. Net zoals die Phaeton met 6.0 W12 en V10 TDI.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Oud nieuws Dick, maar begrijpelijk dat dat niet meer terug te vinden is.
    Had ik ooit al in dat ellenlange Jasper leasebakdraadje gepost...vond het overigens ook wel aardig stukje.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
      Ik zat net bij de snackbar even een oude Autoweek door te lezen, maar er is gewoon een Passat CC met 300 pk die een Audi A5 3.2 in zijn hemd zet! Voor nog geen 60.000 euro.......

Toch wel grappig waar VW af en toe mee komt. Net zoals die Phaeton met 6.0 W12 en V10 TDI.

Was je uiteten vanavond :-)
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
        Was je uiteten vanavond :-)
        Nee dat niet hoor, ik haal het altijd even op. Op een bordje is duurder he en ik ben een arme sloeber
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Klopt Dick. Een collega van me heeft zo een ding. Tenminste...had....was na een paar weken total loss.
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ha, die JC;

FinanciŽel misschien nog helemaal niet zo ongelukkig. Nu waarschijnlijk nog binnen de nieuwwaarderegeling, dus hij loopt mooi een torenhoge afschrijving mis.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht

Ook hadden ze in '97 of zo de Passat 2.8 V6 Syncro, die kostte toen nog geen 60.000 gulden. En je reed een 325i er het snot voor de ogen mee. ;-)

Comment

Mag ik dan nog de Passat Stationdoos noemen met 4 liter W8 motor en 4x4 ? Gaat niet de bocht om maar rechtuit als 'n speer met 275 pk , in een station. In 2000 :)

Comment

Ha, die M4;

Inderdaad, apart dingen. Rijdt hier in de buurt als sedan rond; beschaafd zwart, standaard 17" (de meeste TDI's hebben al meer) onder de lichtjes uitgeklopte wielkasten; een beetje Š la Benz 500E. Leuke auto om gebruikt te kopen.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Absoluut. Had dat nog overwogen ipv de brave V5 maar prijs was zeker factor 2.5 hoger. Ook ivm station = veel functioneler dan dezelfde auto in Sedan uitvoering. Maar voor rond de 15k heb je al een leuke uit 2001 met zeg max 150dkm op de teller. Maar als er wat kaduuk gaat aan die motor ben je waarschijnlijk wel 't haasje. De reserveonderdelen liggen niet bepaald voor 't oprapen.

Comment

Ha, die M4;

Nou ja, als de krukas, blok en koppen het maar niet begeven; voor de rest zijn de onderdelen vast wel identiek in een of ander VAG-blok terug te vinden.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

LOL de W8, uit de diepe Gummen kelders opgevist....maart 2002:

http://web.archive.org/web/200301050...asp?art_id=202
                        2 x ouwe premium meuk
                        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                          Ha, die JC;

FinanciŽel misschien nog helemaal niet zo ongelukkig. Nu waarschijnlijk nog binnen de nieuwwaarderegeling, dus hij loopt mooi een torenhoge afschrijving mis.
                          Ha die Hans, had gekund inderdaad maar het was een lease-slet..
                          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            LOL de W8, uit de diepe Gummen kelders opgevist....maart 2002:

http://web.archive.org/web/200301050...asp?art_id=202
                            Koel!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Het wordt lastig als het een Skoda station blijkt:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...gs_id_2=113590
                              Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Dat is ongeveer de keuze waar ik voor stond NoTVR. Of de 1.8TSI 4x4 of de 3.6 4x4. Gezien het verschil in cataloguswaarde van EUR 15k en in leaseprijs van EUR 300 per maand ben ik roch maar voor de geblazen 4-cylinder gegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                  Mag ik dan nog de Passat Stationdoos noemen met 4 liter W8 motor en 4x4 ? Gaat niet de bocht om maar rechtuit als 'n speer met 275 pk , in een station. In 2000 :)
                                  Dingen gaan idd behoorlijk af. Toevallig heeft een goede vriend van me er 1 te koop: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...L&o_id=6731354

Ik ben met hem op wintersport geweest en had de W8 meegenomen. Op de Autobahn toch een paar keer flink verraste gezichten gezien. :-) Helaas begaven de bobines het (VAG probleem) en moest de auto naar NL getransporteerd worden omdat er bijna nergens W8 onderdelen te krijgen zijn. Maar wel een heerlijk wolf in schaapkledij.
                                  BMW F30 328iA
                                  BMW E87 130i
                                  BMW E30 M3 + E92 M3 GT4

Propeller-fappert

Comment

Penbobines zoals in Kleintjes M5 ? Zoja die worden idd erg heet vooral die bij 't schutbord. Maarre kon je dan niet op 7 of 6 pitten door blijven rijden of maar niet gedaan om de zaak niet erger te laten worden ?

Bij 200+ 't uur op de autobahn zal 't blokje wel warmpjes zijn geworden.

Comment

Ha, die M4;

Zouden die twee achterste bougies serieus thermisch zoveel zwaarder worden belast dan de andere? Er zal toch nog wel wat airflow zijn onder de kap bij een Passat?
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Vanwege de thermische belasting maar niet gedaan. W8 is niet bepaald een goedkoop blokje als het om reparaties/onderdelen gaat. ;-) Overigens rijdt hij weer als een zonnetje en staat te wachten op een nieuw baasje.
                                        BMW F30 328iA
                                        BMW E87 130i
                                        BMW E30 M3 + E92 M3 GT4

Propeller-fappert

Comment

Working...
                                        X