Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Paasshow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche Paasshow

Aankomend weekend is het Pasen en worden veel activiteiten georganiseerd, ook binnen de automobiele wereld.

Porsche Centrum Leusden laat een oude traditie herleven op Tweede Paasdag. Na jaren van afwezigheid van het grote occasionfestijn blaast de Porsche-dealer in Leusden de paasshow nieuw leven in. Net als in vroeger tijden staan klanten en Porsches op 5 april in het middelpunt.

De Porsche paasshow was een jaarlijks terugkerend fenomeen in de tijd dat de dealer in centraal Nederland nog in Amersfoort was gevestigd. De shows trokken elke Tweede Paasdag vele honderden bezoekers uit heel Nederland die naar gebruikte en nieuwe Porsches kwamen kijken. Niet alleen stonden de auto’s centraal, ook het sociale aspect was van groot belang. Porsche-rijders en would be Porsche-rijders vonden elkaar in Amersfoort. Na de verhuizing naar Leusden in de jaren negentig stopten de shows. Maar nu is hij weer terug!

De paasbijeenkomst wordt groter en gezelliger dan ooit. Zowel in de showroom als op het buitenterrein toont de dealer uiteraard een uitgebreid aantal gebruikte Porsches uit het Porsche Approved-programma. Ook is het huidige spraakmakende gamma te zien, waaronder de nieuwe 911 Sport Classic en de GT3 RS. Het familieaspect wordt benadrukt door de aanwezigheid van een echte Porsche waarop kinderen naar hartenlust mogen tekenen. Ook zijn er onder andere een juwelier, horlogemaker, een jachtbouwbedrijf en een schoenenfabrikant aanwezig.

De Nederlandse Porsche-clubs zijn uitgenodigd, zodat er ook klassieke modellen te bewonderen zijn. De werkplaats staat open voor de Porsche Classic Check waarbij deskundige monteurs kijken naar de staat van de Porsche.

De paasshow wordt gehouden op maandag 5 april van 10 tot 17 uur.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Tsja.........die mail heb ik ook gehad, maar om nou te gaan staan fappen op Porsche's die ik toch niet kan betalen ?
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Komen jullie toch naar Bergen op Zoom? Maandag ook Paasshow, dus hijs ik me maar weer eens in het pak. :-)

Koffie staat klaar.

Comment

Ja Hallo Ton, kijken naar Suzuki's die ik wel kan betalen zoek ik ook niet op Paasmaandag :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
          Tsja.........die mail heb ik ook gehad, maar om nou te gaan staan fappen op Porsche's die ik toch niet kan betalen ?
          de laatste keer dat er een dergelijke show was werd er door een familielid van een Gummer een 911 gekocht
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
            de laatste keer dat er een dergelijke show was werd er door een familielid van een Gummer een 911 gekocht
            Die had geld Dick :-)

Comment

+1 (voor zowel het eerste als het tweede.)

Ja Hallo Ton, kijken naar Suzuki's die ik wel kan betalen zoek ik ook niet op Paasmaandag :-)
              +1
              :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                Dat zal dan wel aangetrouwd geweest zijn?

Comment

En zal ook ongetwijfeld lid zijn van een of andere BusinessClub :-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Als ik dan een rondje met de SZ ga doen, scheur ik wel even langs Leusden dan.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Paasshows zijn triest. Of het nu op de meubelboulevard is, of in de autoshowroom, je komt er grotendeels hetzelfde kansloze volk tegen.
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Die had geld Dick :-)
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                        Dat zal dan wel aangetrouwd geweest zijn?
                        Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                        En zal ook ongetwijfeld lid zijn van een of andere BusinessClub :-)
                        Allemaal niet, of niet meer. :)
                        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                          Paasshows zijn triest. Of het nu op de meubelboulevard is, of in de autoshowroom, je komt er grotendeels hetzelfde kansloze volk tegen.
                          Wat je zegt. Vorig jaar weinig mensen binnen gehad. Ieder jaar trek je weer van alles uit de kast, stopt er veel tijd en voorbereiding in en uiteindelijk komen er een paar mensen binnen die zich blijkbaar lopen te vervelen. Als je een auto oid wil kopen, dan wacht je toch niet op de Pasen. Bij mij thuis zit er vlakbij een grote meubelboulevard (Poortvliet). Daar is het doorgaans erg druk. Zou niks voor mij zijn. Als ik een bankstel zou willen kopen dan ga ik echt niet in de rij staan tot het moment dat ik ook eens even mag proefzitten.

Wij hebben ons dit jaar ook weer af lopen vragen wat we doen. Maar ja, vaak zijn het "verplichtingen" opgelegd door importeur of afspraken met de plaatselijke dealers.

Mag lijen dat het k*tweer is. Dan gaan mensen iig nog vertier zoeken, maar als het schitterend weer is zullen ze echt niet auto's gaan kijken. Vorig jaar was het iig goed weer en dan lopen we ons stierlijk te vervelen.

Comment

Over paasshow gesproken...

1,5 dag lag de website van m'n MB-dealer plat, iets van een storing werd gezegd.

Wonderlijk alleen dat nu bijna alle prijzen zijn verhoogd, met zo'n 2K Euro.

De actie tijdens de Paasdagen is een kortingscheque twv 2500 Euro bij aanschaf van een auto boven de 17,5K , zonder inruil en dat je bij inruil 2000 Euro korting krijgt bovenop de taxatiewaarde.

Mijn opmerking "sigaar uit eigen doos" werd niet in dank afgenomen.

En dan ook nog de opmerking maken "Hm wie kijkt er nu op de website..."

Tja, ik, samen met iemand die in de markt is voor een jonge okkazie... :-)
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Scherp W220L :-)

Wij zijn ook geopend op 2e Paasdag, helaas. Niet omdat ik geen zin heb, maar omdat het altijd hetzelfde liedje is. Mensen komen langs om te kijken, te kijken en te kijken. Niet dat daar iets mis mee is, maar de serieuze koper is er zo heel moeilijk tussenuit te pikken, laat staan goed te woord te staan. Wij zijn trouwens open omdat de rest van de boulevard waar wij zitten, open is. En "het is zo raar" als wij dan dicht zijn. Nou, prima.

Zelf vieren we echter wel een klein feestje de komende dagen. Per vandaag zijn wij ook Subaru dealer en de eerste proefritten en offertes zijn reeds een feit. Subaru is een leuk merk trouwens! Lekker eigenwijs, net als Saab :-)
                              Misschien 7 april even knallen in een WRX STi als het meezit..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                                Subaru is een leuk merk trouwens!
                                Ja zou ik ook zeggen als ik die verkoop:-)
                                2 x ouwe premium meuk
                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
                                X