Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een BMW, moet die niet gewoon recht staan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een BMW, moet die niet gewoon recht staan?

Een collega van me heeft een oude 325 cabriolet; ik weet niet eens wat voor E-nummer. Hij stond in de parkeergarage, en het viel me op dat de rechterkant lager was dan de linkerkant. Ik zei daar wat van, en hij vertelde dat BMW's dat altijd hebben; zodat ze lekker recht staan als de bestuurder ingestapt is.

Gummers: zeg me dat het níet zo is.

En verder: kunnen jullie nog grappen verzinnen over Amerikaanse bestuurders die een scheve auto recht laten staan?

Natuurlijk is dat niet zo. Tenzij hij met die BMW op NASCAR wil rijden. Die auto's zijn allemaal scheef. Hoeven ook maar één kant op te kunnen, immers. :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Als de rechterkant lager hangt gaan juist réchterbochten beter? Niks voor NASCAR dan, toch? Of wil je suggereren dat NASCAR-fans oliedom zijn en hun BMW's (die niet gauw gehomologeerd zullen worden door NASCR) verkeerd prepareren?

Comment

Nee, het zegt waarschijnlijk eerder iets over mij, namelijk dat ik niet weet in welke richting NASCAR gereden wordt... :-)
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

"Hicks turning left", 't is niet zo moeilijk brun. :)

Laurens, heeft je collega een vrouw die nog dikker is dan hijzelf? :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens de Jong Bekijk bericht
            Gummers: zeg me dat het níet zo is.
            http://www.youtube.com/watch?v=LAC-krypsng

OK,, heeft niks met het onderwerp te maken, maar moest er ineens aan denken:-)
            2 x ouwe premium meuk
            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

lijkt mij meer een "jetcarretje"
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Zit er geen optioneel JasperB-pakketje op die wagen? Naast zo'n onderstel ook een naar 60pk gedowntunede motor als extra veiligheidsmaatregel zeg maar....
                2019 Volvo V60 T6

Comment

mot zn wijf niet gewoon op dieet ?
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Als de auto goed uitgewogen is kan hij leeg inderdaad enorm scheef staan. Dat zie je bij lichte auto's natuurlijk beter dan bij zwaardere maar het lijkt me inderdaad niet standaard.
                    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                      Als de auto goed uitgewogen is kan hij leeg inderdaad enorm scheef staan. Dat zie je bij lichte auto's natuurlijk beter dan bij zwaardere maar het lijkt me inderdaad niet standaard.
                      We rijden niet allemaal in een F1 auto natuurlijk.
                      Oliestoken voor het goede doel

Comment

Op 1300kg voor een E30 325 lijkt het me ook sterk :}
                        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Auto (1e eigenaar?) heeft al 20 jaar met 2 wielen op de linkerstoep gestaan ;)

Comment

Working...
                          X