Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe Mercedes Benzen te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Knappe Mercedes Benzen te koop

Apart dat er een nieuw draadje voor aangemaakt moet worden. Knappe Mercedessen te koop. In het Italie-topic puilt het uit van van de mooie plaatjes, dus kennelijk niet zo heel veel Benz-mensen hier. Of ik kon het draadje gewoon niet vinden....

Hoewel ik BVA een beetje dubieus vind, viel mijn oog hier toch op. Een mooie 300 CE:

Ben benieuwd wat de eindprijs wordt (Lennart ?).

Dat bouwpakket staat ook op Marktplaats.

2750 Euro
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Wel knap maar niet mijn ding. Ik ben al een tijdje verliefd op deze (gezien op 500e.nl):
      Groeten,
      Bats
      Attached Files
      wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
      *klopt zelf op schouder* --- TSM
      Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
      Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
      Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
      de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
      Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
      Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

http://www.gummen.org/forum/showthre...bruikte-Benzen
        2019 Volvo V60 T6

Comment

Working...
        X