Oorspronkelijk geplaatst door Beamer
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
911
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtBeamer houdt de geest van het oude Gummen levend en zo hoort 't ook.
Mooi verhaal man. Zie het zo voor me. :-)
Tesla's zijn trouwens geen partij in de bochten. Zelfs op een doodgewoon klaverblaadje geven ze automatisch op - deels door de twee ton aan gewicht die zelfs met vier aangedreven wielen niet in 't gareel te houden is (een beetje zoals je veel te dikke tante die vroeger als een waggelende eend tegen de salontafeltjes botste), deels door de stumperhulpjes die in totale paniek de stroom afkappen omdat de millennial-snowflake aan boord niet uit het precaire evenwicht mag worden gebracht.
Maar die 911 van Beamer is sowieso leuker. :)
Mooi ook, Cobraman die jaaaaaaarenlang neerkeek op alles met een stekker, vanuit zijn polyester V8 badkuip, en nu een stramme harry krijgt van ICE's vernederen met de petflesleasert. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Heb gisteren een rondje meegereden als navigator op de Nordschleife met een 992 GT3. Het was het eerste rondje van de bestuurder maar gelukkig kon hij rijden en bleef hij rustig.
Maar over de auto : wat een briljant apparaat. En wat sjouwt hij er aan. Niet te filmen. Niet heel lang geleden had je een getunede turbo nodig om zulke acceleratie to ontwikkelen. Het blijft echter echt een GT3. Je voelt gewoon de familieband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Ja, ze zijn zwaar en als je echt veel vraagt van zo'n auto dan voel je dat gewicht. Maar de Tesli waarin ik heb gereden vond ik eigenlijk een behoorlijk solide wegligging hebben. Zo de stumperhulpjes ingrepen, was dat nauwelijks of niet te merken. Laag zwaartepunt, heel veel rubber, ze hoeken eigenlijk best prima.
Maar die 911 van Beamer is sowieso leuker. :)
Mooi ook, Cobraman die jaaaaaaarenlang neerkeek op alles met een stekker, vanuit zijn polyester V8 badkuip, en nu een stramme harry krijgt van ICE's vernederen met de petflesleasert. :)''Thank God for the internet experts''
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtMooi ook, Cobraman die jaaaaaaarenlang neerkeek op alles met een stekker, vanuit zijn polyester V8 badkuip, en nu een stramme harry krijgt van ICE's vernederen met de petflesleasert. :)
Comment
-
Dat impliceert dat ik keuzes maak. Mij overkomt alles gewoon. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NAS Bekijk berichtHeb gisteren een rondje meegereden als navigator op de Nordschleife met een 992 GT3. Het was het eerste rondje van de bestuurder maar gelukkig kon hij rijden en bleef hij rustig.
Maar over de auto : wat een briljant apparaat. En wat sjouwt hij er aan. Niet te filmen. Niet heel lang geleden had je een getunede turbo nodig om zulke acceleratie to ontwikkelen. Het blijft echter echt een GT3. Je voelt gewoon de familieband.
يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)
Comment
-
Weinig autonieuws afgelopen jaren van mijn kant. Maar deze is wel vermeldenswaardig. Vandaag deze schoonheid gekocht....:Benz GL350
Benz SL 500 (R107)
- Likes 1
Comment
-
Whoa die mag er zijn! Proficiat!Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk berichtAffengeil! Gefeliciteerd en veel fijne km’s gewenst!
Zomaar binnen gelopen en deze gekocht? Of een wat langere zoektocht? :)
gefeliciteerd, mooie kar!Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk berichtAffengeil! Gefeliciteerd en veel fijne km’s gewenst!
Zomaar binnen gelopen en deze gekocht? Of een wat langere zoektocht? :)Benz GL350
Benz SL 500 (R107)
- Likes 2
Comment
-
Poah, wat een auto, gefeliciteerd, het blijft geweldig een 911, ik rij ook veel met de mijne, met de huidige benzineprijzen niet zo leuk, maar "So be it"
Als Mamaloe ernaast zit mogen de uitlaten niet open staan, wel jammer.
Vrijdag een foto laten maken bij Porsche Centrum Gelderland, professionele fotoshoot die heel goed verzorgd was, heel leuk.
Ik ben benieuwd naar de foto's (2 open en dicht)Last edited by Beamer; 25-07-22, 11:39.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk berichtPoah, wat een auto, gefeliciteerd, het blijft geweldig een 911, ik rij ook veel met de mijne, met de huidige benzineprijzen niet zo leuk, maar "So be it"
Als Mamaloe ernaast zit mogen de uitlaten niet open staan, wel jammer.
Vrijdag een foto laten maken bij Porsche Centrum Gelderland, professionele fotoshoot die heel goed verzorgd was, heel leuk.
Ik ben benieuwd naar de foto's (2 open en dicht)Attached FilesBenz GL350
Benz SL 500 (R107)
- Likes 1
Comment
-
Ja, precies, vandaag de foto's gekregen, best wijs !!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtGoede binnenkomer na 1,5 jaar geen posts :) Mooi hoor, gefeliciteerd!
Dus Motroosje en Paco melden zich ook straks met een Porsche of `Ferrari. Lol.Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
Comment