Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BMW 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk bericht
    Vind hem zwaar tegenvallen, gezapig en oubollig............
    Lang verhaal...
    Gevallletje cognitieve dissonantie :-)
    Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
      Wielkasten achter maken dat de achterwielen klein ogen. Ookal doe je er 20" onder.
      Dat heeft de E90 ook.

De minder dikke uitvoering van achter bezien is ook geen gezicht, dan hangt het koetswerk als een zak om de wielen, die te veel naar binnen staan, ik dacht dat bij de MLC de spoorbreedte daarom is aangepast om dat absurde effect te verminderen.....
      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
        Gevallletje cognitieve dissonantie :-)
        Juist niet, CD werkt omgekeerd van wat jij vermeldt............:-)

Het nieuwe is altijd beter dan het oude..................je nieuwe vriendin is het helemaal, je oude was toch maar een bitch........das CD..............

Comment

• Ik vind de neus/motorkap/voorschermen niet mooi. Rare afhangende knobbelneus.
          Voor de rest niet echt spannend. Begint een beetje Audi te worden: evolutie ipv revolutie.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Nou volgens mij toch wel, je ziet de nieuwe 3 je ziet dat het een topper is, maar ja je loopt nog steeds moeilijk vanwege de 1M en dus meen je dat de nieuwe 3-er een ouwe lullen hok is :-)
            Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

• Mee eens, Romo. Sinds de E90 is dat een design glitch. Maar nu lijkt hij wel heel erg op een audi a4. Inclusief kleine achterwielen.

Niet om dit draadje ethnisch te zuiveren, maar kijk eens hoe ze dat bij een 75 al voor elkaar hadden bij 15":

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                Ben benieuwd wat ze gaan kosten. Zo op het oog lijkt het meer een vijf-serie. Een echte zakensedan.
                Basisprijs 320d in D +1000EUR
                Lines 1900EUR

Denk dat de prijsstijging dus erg meevalt, zeker afgezet tegen de ruimere standaardspec tov de E90.

Vrees dat de 330d, 335d en 335i alle 6-pitters zijn die er gaan komen. Als ik echter de ervaring van denheer met de ED 330i in het achterhoofd houd en de specs van de 328i zie denk ik dat ik toch echt voor de 328i zou kiezen wanneer ze beiden naast elkaar leverbaar zouden zijn.

Voor de sound kun je beter een Baarsjeseditie a la Dutch ophalen, een E90 330i met ED klinkt ook niet zo geweldig immers.

De tijd staat niet stil, deal with it.

Comment

• Hmm. In die visualizer wordt het snel duidelijk. Luxury line in een donkere kleur, 18" en met optionele sportstoelen. Of M-Sportpakket met ledâh en 19" dubbelspaaks. Me likes.

Comment

• Tja, ben niet zo heel enthousiast over het design van de nieuwe 3. Van de zijkant gezien lijkt het een gefacelifte E90. Ik vind 'm toch wel wat veilig gestyled en die tot de grill doorlopende lampen... Ik weet het niet. Maar goed, nieuwe designs moet je soms even wat tijd geven. Het interieur vind ik wel mooi qua design, maar als ik goed naar de foto's kijk ben ik wel bang dat het materiaal en de afwerking niet veel verbeterd is t.o.v. de E90 en dat is wel nodig, zeker nu ook Mercedes-Benz bijna op het niveau van Audi zit wat dat betreft. Ben benieuwd hoe 'ie rijdt.

Comment

• Ha, die Gummers;

Ik vind het ontwerp heel goed te pruimen. Het doet me direkt al meer dan dat van de vorige versie bij de introductie. Vooral de voorkant van deze versie vind ik, met name boven de bumper, erg geslaagd. De luchtinlaat onderin vind ik niet lelijk, maar wel wat druk. De achterkant is minder vernieuwend, meer een goed geslaagde facelift van de vorige. Maar zeker wel fraaier dan de oude. In het algemeen komt hij op mij over als een zeer uitgebreid facelift. De relatief korte levensduur van het vorige model (netaan zes jaar waar vroeger minimaal zeven de standaard was bij BMW) sterkt die gedachte. Ik ben ook benieuwd hoeveel er in het platform nu precies echt helemaal nieuw is. Maar hoe dan ook; zo'n 335i Sport schop ik niet van het opritje af, hoor. Zou ik bij het vorige model ook al niet hebben gedaan....

Veel plaatjes bij de buren.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Ziet er uit als een prima zakensedan. Kan best op de shortlist voor de volgende leasebak. Bronskleurig automaatje met multispaaks. Gezien mijn schraapbudget zal het wel een viercilinder moeten worden, hopelijk zijn die tegenwoordig wat kittiger dan die befaamde 318i waar ik ooit een paar maanden in reed. :)

Wordt weer een leuke shortlist, met een Citroën DS5 erop, een Audi A5, en weet ik wat nog meer. Liefst zo onvergelijkbaar mogelijk. En oh ja, met een automaat die zo goed is als of beter dan een DSG. Want die zijn echt goed. Gelukkig hebben we nog 2 jaar om te beslissen of zo. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• De neus loopt te bol naar beneden. Zal wel met de voetgangersveiligheid te maken hebben. Ook de kont valt raar weg op driekwart van voren foto's (laatste van Floris bijvoorbeeld). Nieren die meer open liggen aan de zijkant vind ik juist een erg mooi detail. Als ik naar de concepts kijk krijgen ze dat allemaal. Hele verbetering vergeleken met de vreselijk lelijke, te grote nieren van de huidige 6 (en vooral) 7. Dashboard is een tikkie aan de drukke kant, stom stuk uitstekend plastic bij de pook inderdaad, maar in een goede kleurencombi valt dat minder op denk ik. Maar overall vind ik hem erg mooi. Middensectie lijkt ook een beetje op de E46, en verder zit er veel E90 en F10 in. Laat ik dat nu net (samen met de E30) de mooiste propellorsedans vinden.

Comment

• Ghe.

Als mijn huidige 159 volgend jaar wordt vervangen voor deze 3 serie, is ie dan extra cool? :-)

LOL
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Ha, die Cobraman;

Ja hoor, zodra jij in een Drie gaat rijden wordt de 159 op slag het laatste woord in coolness.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

• Hans, die is erg scherp. En leuk! :)

Comment

• Ha, die zag ik dus aankomen :-)

Je moet toch een keer in je leven een BMW hebben gereden. Toch?

Comment

• Misschien word je dan ook met open armen ontvangen op DF, Toledoman.

Comment

• Ik lees het al.

Stuur maar een pm als jullie willen bestellen :)

Comment

• Mooi ding, een zeer geslaagde facelift, al zit de neus iets te laag voor mijn smaak. Heb er verrekte weinig op aan te merken.
                                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Ha, die Tijmen;

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                                          Ik lees het al.

Hoezo, wordt een bak koffie ook al te duur?
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Mooi. Maakt de huidige 3 gelukkig niet in 1x outdated
                                            Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

• http://www.autoblog.nl/archive/2011/...pic#post-46388
                                              2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

• En het is idd een mini-5er ja.

2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                                                  Ik lees het al.

Hans, dan kunnen we afspreken om een bakkie te doen. Ik hoor wel wanneer je langskomt!

Comment

• ^Wielen staan beter naar buiten toe, maar het oogt allemaal wat iel.........dikkere jetsers eronder aub.........

Intussen wat fotosoepjes van Bimmerpost;

Goede kleur
                                                    Goede velgen met bijbehorende jetsers
                                                    Uitgeklopt spatschermen en ander spoiler

Zie daar.............begint er op te lijken..........

Comment

• 2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

• Leuk ding zo. Dat stuur is wel erg retro. Heb dezelfde in de E34 525 Touring. (Nou ja...dan zonder knopjes en zonder airbag).

Ik luisterde even net te laat naar de radio (BNR) maar komt er nou een 14% bijtelling 3 serie?

Lees nu net autoweek. 20%.
                                                        Last edited by Kleintje; 16-10-11, 20:48.

Comment

• Wat een iel stuurtje, past niet echt bij zo'n dasboard vol met lampjes/knopjes/schermpjes. Mooi kleurtje, maar dat zal wel weer niet zonder die M-tupperware te verkrijgen zijn. Die M3 impressies zijn er trouwens wel heel erg lekker uit.

Comment

• * gaapt nog maar een keer *
                                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Dat flubbertje aan de koplampen richting nieren had van mij niet gehoeven, maar verder moet ik zeggen dat ik m wel heel erg mooi vind. Die blauwe kleur is erg netjes en dan met de turbina velgen aub. Hoop wel dat deze wat meer ruimte heeft dan de vorige 3 serie overigens.
                                                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Ach ja, een auto zal nooit helemaal perfect zijn he. We blijven zeiken over details :-)

Comment

• Dat 'flubbertje' is juist mooi man. Bijna on-Duits. :) Gaan al die nieuwe propellers krijgen, let maar op.

Comment

Working...
                                                                  X