Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BMW 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer komt de ///M ?
    Mbt navi problemen; check. Bij de ///M5 was het prima, op de///M3 wordt ik geplaagd door trage mapupdates (ondanks BMW connect en live trafic info), files worden te laat doorgegeven, of zelfs helemaal niet, maar het ergste is dat hij soms -als je al stil staat te gvd-en- melding krijgt van een file ;-) ik google hoofdzakelijk op maps e/o waze, via bluetooth netjes via de speakers, met het scherm van de BMW navi voor de graphics als je wilt zien waar de afrit dan precies zit.
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Is er ondertussen al enige duidelijkheid wanneer de Touring komt? M'n Passat gaat ergens dit jaar eruit en dit is een mogelijke opvolger.
      2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

• Normaliter, als ze eerdere timeframes aanhouden, introductie medio mei '19 en leverbaar per juli/augustus '19

Comment

• Ik was vanmorgen bij de dealer voor onderhoud, en mocht stiekem al de nieuwe 3 serie in de kelder bekijken. Ziet er in het echt goed hoor, interieur is ook verbeterd. Mag zo voor de deur staan over kleine 2 jaar... Mooi combi grijs met zwarte velgen, helaas geen foto’s hiervan.
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Ik heb laatst al zo'n ding gezien. Ik dacht dat die al rondreed dus.
            Maar er is nog een "geheime" viewing bij dealers eerst?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ja met chaufeursservice want er is alcohol.
              ----------------------------------------------------
              F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

• https://www.ekris.nl/bmw/modellen/nieuwe-bmw-3-serie/

vanaf volgend weekend officieel dus...

Comment

• Afgezien van die voorbumper zie ik weinig verschil met het huidige model.

Comment

• Ik blijf die op zijn kop geplaatste Fiat Tipo SW achterlichten een discutabele keuze vinden

D94AA42E-25A0-4ED5-9557-E91D322C3B02.jpeg

2016-fiat-tipo-hatchback-and-station-wagon-priced-in-the-uk_24.jpg
                    Last edited by Brahma; 02-03-19, 16:13.

Comment

• Ik blijf het een geval van veel teveel knikjes en plooitjes vinden. En de achterlichten vind ik vooral niet mooi omdat het van de RH blackline joekels zijn. Waren de units gewoon helemaal rood had ik er al minder moeite mee.

Interieur is een vooruitgang (behoudens de digidash) maar exterieur ben ik echt niet kapot van. En dan maakt het weinig uit welke line is aangevinkt.

Comment

• In real life valt het allemaal wel mee hoor. Zal vast weer beter/best rijden denk ik, en met M pakket gewoon een dikke bak! Het zal in ieder geval geen diesel worden maar benzine/elektrisch/hybride voor mij.......

Comment

• Och arme TM..... Geen woeste diesel huil meer?
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                            Ik heb laatst al zo'n ding gezien. Ik dacht dat die al rondreed dus.
                            Maar er is nog een "geheime" viewing bij dealers eerst?
                            Ja. Ik kreeg een mogelijkheid voor een proefrit in een 316 oid en een 330 (ook 4cyl by the way)
                            Daar heb ik vriendelijke voor bedankt :)

Comment

• Gisteren zo'n felblauwe gespot op de A8 bij München. Zal vast prima zijn.

Komt er nou een 1-serie sedan op de markt om betaalbaar en weer leuk BMW te kunnen rijden? Oh wacht, FWD.
                              ​​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht

Ja. Ik kreeg een mogelijkheid voor een proefrit in een 316 oid en een 330 (ook 4cyl by the way)
                                Daar heb ik vriendelijke voor bedankt :)

Niet zo dik doen. Je kreeg gewoon een email, net zoals ik en elke andere paardelul die bij BMW in de boeken staat als "hep ooit een 3-serie gehad". :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• TSM kent mensen bij de dealert die voor hem zeepjes laten vallen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Niet zo dik doen. Je kreeg gewoon een email, net zoals ik en elke andere paardelul die bij BMW in de boeken staat als "hep ooit een 3-serie gehad". :)
                                    Ik begrijp dat Toledoman zich al weer verheugt op de volgende bij elkaar geschraapte bijtellingsvriendelijke eco versie met een ///M logo op de dorpels, en een zonnedakje. Anders past zijn linedance ego niet onder het kunststof hemeltje :-) Ik vind zo een uitnodiging niet zo dik eigenlijk (ik zit er geeneens op te wachten). De uitnodiging voor het winter-event in Finland heb je ook gekregen neem ik aan?
                                    Last edited by TSM; 03-03-19, 15:22.

Comment

• Nee sinds lantaarnpaalgate hebben ze de optie "adventure mailings" uitgevinkt in Rijswijk natuurlijk. :)
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• TSM
                                        tja, maar wel zonder ingescheurde anus. Zie ik bij jou niet gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                          TSM
                                          tja, maar wel zonder ingescheurde anus. Zie ik bij jou niet gebeuren
                                          Oei. Die is voor het nageslacht.
                                          Ik ben er idd trots op dat ik het waarschijnlijk uitgil van de pijn als dat ding misbruikt wordt en de scheuren erin schieten.
                                          Dat jij een brandblusser én een stokbrood, laat staan het hele verkoop team van Ekris, kunt hebben zonder verdoving, dat verbaast me niets!

Comment

• #doeslief

Comment

• #moetikesechtboosdoen!

Comment

• 80644f6.jpg

Hier dan maar. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Het is gewoon de kift man, dat jij geen BMW meer voor deur hebt staan maar slechts een Mini. Ouch...

Comment

• Stond vrijdag bij de dealer, even gekeken naar de nieuwe & en de nieuwe X5.
                                                    Angry Birds was mijn eerste gedachte. Direct. Het is gewoon niet fraai.
                                                    Hier ga ik niet aan wennen hoor.

Comment

• Vrijdag ff potje sturen in een 330i. De 508 gt line met 225pk was geen suc6.

Comment

• Eerder deze week een uurtje door het glaspaleis van de lokale BMW dealer geslenterd in afwachting van het monteren van de zomerwielen. De nieuwe 3 zal ongetwijfeld beter rijden dan zijn voorganger, maar qua looks is ie er niet op vooruit gegaan. Ook het velgengamma is monsterlijk.

Comment

• Nou de oude F30 een beurtje gehad en ondertussen die nieuwe gereden. Het was een 330i luxury line met standaard onderstel en schuifdakje. Kort samengevat: visueel binnen en buiten wordt ik er niet heel erg warm van, het rijden daarintegen is echt een feestje.

Geweldig onderstel, stuurgevoel en power. Echt een auto die graag wil spelen, ofwel waar de hooligan in mij weer terug is. De auto voelt echt responsief en licht aan. De motor en uitlaat geluid is stukken beter, de ASD niet storend irritant. Lekkere plofjes uit de uitlaat en met tussengas terugschakelen. De standaard remmen hadden een lekkere bite. Voor het eerst dat terugrijden naar huis in eigen auto minder plezierig was, niet qua power maar qua geluid, onderstel en stuurgevoel.

Edit: de standaard stoelen zaten ook heerlijk.
                                                          Last edited by veejay; 05-04-19, 15:35.

Comment

• Ik denk dat we een rondje met dezelfde auto hebben gedaan. Ik was er ook voor een servicebeurtje - met de Fünfer dan, en kon ook een rondje proefrijden. Met dezelfde mening overigens. Waar ik de F30 een beetje als een boot vond sturen (overigens wel beter dan ten opzichte van de 5), is de G20 een fijner sturende auto in sportieve zin. Ik werd er echt enthousiast van. Rijdt niet zo speels als m'n 135i, maar erg leuk. Wel erg jammer dat zelfs een 330i nog een 2.0 4I motor is geworden. Motor doet het prima, en is krachtig genoeg over een prima bandbreedte. Toch voelt het als een achteruitgang. Dat wordt doorsparen voor de 340i dus. :)
                                                            Forza!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door veejay Bekijk bericht
                                                              Vrijdag ff potje sturen in een 330i. De 508 gt line met 225pk was geen suc6.
                                                              Ik zag laatst ook de nieuwe 508 rijden. Opzich wel een mooie kont maar voor de rest is het blijkbaar niets?

Comment

• Heren propellorfappers: Ik ben op zoek naar iets nieuws en dacht ook aan een F30/31. 320D is het makkelijkst te vinden in de ex-lease categorie (iig hier in DK, 320i is of heel duur of niet te vinden) Budget is zo ongeveer onder 200d duizend kronen.

Nu zijn er een aantal opties hier redelijk in de buurt.
                                                                1. 320D van 12/2013, 109kkm, bij de dealer in Odense 190k dkk (25k eur)
                                                                2. 320D van 2014, 130kkm, bij carnext (leaseplan) ook 190k dkk: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bm...ing-5d/4187531
                                                                3. 318D van 2015, 148kkm, ook carnext, 174k dkk: https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bm.../20-4d/4187524

Zijn er nog specifieke aandachtspunten?

andere opties wellicht een 120D? qua prijs scheelt dat relatief weinig, en in mijn redelijk begrensde ervaring met 1-series is het wel een stuk minder auto?

Modelår 2013, Diesel, BMW 3-serie garanterer dynamik og køreglæde, undervognen er skarpt afbalanceret med en vægtfordeling på 50:50, der sikrer dig fuld kontrol over bilen. Som med alle andre BMW'er er du altså sikret, at kørslen altid sidder lige i skabet. NEDSAT 10.000 kr., 16
                                                                "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Als er nog iemand morgen bij Van Poelgeest in Amstelveen moet zijn (bijv. om de nieuwe dreier te proberen) dan hoor ik het graag. Wat visuele hulp gewenst.

Comment

Working...
                                                                  X