Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BMW 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vind m niet mooi. De juiste kleur en velgen maken m iets minder niet-mooi, maar blijft een design dat me niet kan bekoren. Too much.
    privÚ-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• ...
      Last edited by carducci; 04-01-20, 23:47.

Comment

• Ik had het over de velgen. Ik kan ook niet wennen aan de g20. Ook de m340i niet, hoe ik ook men best doe.
        ----------------------------------------------------
        F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

• Ik zie ze steeds vaker en vind het wel een mooie auto.
          Nw 1-serie ben ik nog niet aan gewend trouwens.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dat is ook een lelijk hok. Collega heeft er 1, en dat is in donkergrijs echt geen fraaie auto. En dan schijnt er ook nog iets met de aandrijving te zijn ;-)
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ik vind de huidige 3-serie plomp, lomp, sacherijnig en grimmig ogen. Alsof de 3 serie met een serieus kwaaie zin rondrijdt. Sommige Audi's hebben ook dat grimmige, duistere. De vorige 3-serie oogt (zeker in de juiste uitvoering) imho veel vriendelijker en sierlijker. Kan natuurlijk mijn ding zijn, maar als ik op een rotonde fiets en er komt zo'n nieuwe aanrijden krijg ik de indruk dat hij er plezier in zou hebben als zijn bestuurder me opzettelijk van de weg zou kegelen.

Hier in de buurt rijdt er een witte met M-pakket rond. De kleur staat hem niet zo fraai, maar dan oogt het wel weer wat luchtiger.

Comment

• Heb de 330e kunnen testen tegen de 330d. Ondanks 11k hoger prijskaartje kies ik toch voor de 330d.

https://driveaholic.nl/rijtest-bmw-330e-vs-bmw-330d/
                Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

• 11K duurder man.
                  Die 330E is idd te zwaar. 1745KG voor een 3-serie. 7-serie was vroeger lichter zelfs.

Leuke kleur die 330D trouwens.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Zeker in combinatie met de kleur leer heb je wel een plaatje.
                    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

• Je zou toch bijna denken dat dit een slechte grap is, maar helaas is 't dat niet... de nieuwe M3 krijgt dus dÚ grille.
                      Attached Files
                      Giulia 1600 Super '65
                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Tsss, zelfs bij de Efteling mag dat niet meer!

260119promcaf3.jpg
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Tja, ik vind de grille zelf geen probleem(een stuk fijner om naar te lijken dan de werkelijk afzichtelijke 1-neus). Echter gaat het aardig mis bij de luchthappers in het onderfront/bumper.Niet alleen de vorm, ook de vouwen er omheen. Maar zelfs met dat, een stuk beter aan te zien dan de 1. De vorige 3 vond ik overigens niet mooi, leek wel of alle lijnen wegens veiligheidsvoorschriften afgevijld waren. Maar past percies in het ritme mooi,lelijk,mooi,lelijk. Enige uitzondering vind ik de eerste 2 3-series (E21 en E30). Maar daarna is het een snaarstrak ritme. Met in positieve zin de E46 en de F30, en deze ook nog wel. Negatief de E36, E90(92 en 93 zijn wel prima) en de G20.
                          Last edited by MN-Power; 22-09-20, 16:45.
                          Every second of your life is a part of your song

Comment

• Ik vind hem wel mooi geworden deze grille, in het begin was ik sceptisch maar nu ben ik wel gewend.

Comment

• Nieuwe 3 serie heeft mij doen besluiten om een Tesla te bestellen. Het nieuwe model bevalt mij niet zo, het is eerder een evolutie dan een revolutie.
                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                                Tja, ik vind de grille zelf geen probleem(een stuk fijner om naar te lijken dan de werkelijk afzichtelijke 1-neus). Echter gaat het aardig mis bij de luchthappers in het onderfront/bumper.Niet alleen de vorm, ook de vouwen er omheen. Maar zelfs met dat, een stuk beter aan te zien dan de 1. De vorige 3 vond ik overigens niet mooi, leek wel of alle lijnen wegens veiligheidsvoorschriften afgevijld waren. Maar past percies in het ritme mooi,lelijk,mooi,lelijk. Enige uitzondering vind ik de eerste 2 3-series (E21 en E30). Maar daarna is het een snaarstrak ritme. Met in positieve zin de E46 en de F30, en deze ook nog wel. Negatief de E36, E90(92 en 93 zijn wel prima) en de G20.
                                Er was een periode in mn leven dat ik alles volgde rondom introducties van nieuwe modellen, facelifts, enz. Maar dat is al even geleden.
                                Hoe zit dit precies: is dit de facelift van de G20? Want die is er pas een par jaar toch?

Ben het trouwens totaal oneens met je lijstje van het snaarstrakke ritme, maar dat terzijde :)
                                privÚ-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Die 4 en M3/M4 zijn een nieuw dieptepunt. Na de introductie van dat 2 debielenbusje is het echt hard de verkeerde kant opgegaan.

Zag laatst een reclame voor de 2 4-deurs coupe. 'Nogal goed gelukt' of iets dergelijks als punchline. Misschien wanneer je doelgroep blinden en slechtzienden is.. LELIJK [email protected]@@!!

Mercedes en Audi overigens niet veel beter, ook allemaal even lelijk en veel te veel vouwtjes lijntjes knikjes en (nep)roostertjes. En OMG laat het stoppen: die achterlijke LED-animaties van de kop- of achterlichten!

Ik was altijd van nieuwer is beter, maar sinds een jaar of 2 niet 1 auto op de markt gekomen die ik Úcht mooi vind en wil hebben.

Comment

• Om het allemaal nog nÚt even wat erger te maken kun je nu ook je M3/4 volhangen met Mperformance parts.
                                    Speciale vermelding voor die super stijvolle spoiler en Zonda/LFA-uitlaat.
                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• De BMW 3 serie is uitontwikkeld, het huidige model is niet beter/mooier dan de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                        Om het allemaal nog nÚt even wat erger te maken kun je nu ook je M3/4 volhangen met Mperformance parts.
                                        Speciale vermelding voor die super stijvolle spoiler en Zonda/LFA-uitlaat.
                                        BMW is echt volledig de weg kwijt.
                                        2019 Volvo V60 T6

Comment

• De spoiler vind ik nog wel gaan als sportief accessoire. Die uitlaat en de diffuser vind ik ook enorm smakeloos. Dat had toch veel fraaier gemaakt kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                            Basis is erg mooi, de nieren veels te groot, bah.
                                            haha

hij vond de nieren in 2010 te groot....

Comment

• Toen dachten we nog dat het niet erger kon worden met die nieren.

Comment

• Nieuwe 4 Cabrio, met stoffen kap (dat doen ze gewoon goed, weg met die lelijke klapdaken), lijn is van de zijkant prima. Maar dan die grille :( Degene die daarvoor heeft afgetekend moet gewoon ontslagen worden.
                                                fdly72gbta8k.jpgjmly81xblzsm.jpg

Comment

• Ik vind die 4-serie gewoon verder echt een mooie auto. Het rare is dat ik wel een beetje begin te wennen aan die neus, maar ik denk ook dat het vooral komt door de M3/M4. Als je dan nu de gewone 4-serie bekijkt dan lijkt die neus opeens een stuk subtieler, omdat de M3/M4 de boel naar een nog extremer niveau tilt.
                                                  Verder blijf ik erbij dat schuin van achteren de beste hoek is voor bijna alle BMW's. Je zou bijna denken dat ze het voor expres zo ontworpen hebben.
                                                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Stoffen kap is inderdaad goed, maar en profil vind ik hem toch ook wat log, vooral in de kont. En die neus hoeven we het inmiddels niet meer over te hebben, dat zou hem als auto voor mij compleet diskwalificeren. Gelukkig ben ik een schraper dus hoeven ze mij niet te overtuigen. :)
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik vind de grill er op de M versie juist beter en kleiner uitzien omdat er daar niet die potsierlijke chromen rand omheen zit die de vorm en het formaat nog verder benadrukken. De rest van de bumper vliegt op de M versie wel nog verder uit de bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door °lle Bekijk bericht
                                                        Nieuwe 4 Cabrio, met stoffen kap (dat doen ze gewoon goed, weg met die lelijke klapdaken), lijn is van de zijkant prima. Maar dan die grille :( Degene die daarvoor heeft afgetekend moet gewoon ontslagen worden.
                                                        Bij een fotografiecursus krijg je een tik op de vingers met die bovenste foto. Kleuren van de achtergrond en auto verschillen te weinig van elkaar.
                                                        Achterkant oogt lomp idd. Bij de meeste cabrio's van BMW vind ik dat

Comment

• Toch liever harde dak, ik mocht bij Slotemakers een hagelnieuwe 840I cabrio driften, hoorde erg veel geluiden van buitenaf komen en knapte af. Daar zal ik me aan storen. Hij drift ook als een dweil maar daar gaat het niet om.

Liever dan de huidige 4 cabrio, want dan heb je ook voor de andere 360 regendagen van het jaar een mooie coupe. De prijzen zullen zeker zakken nu de nieuwe uit is.
                                                          Last edited by veejay; 01-10-20, 06:53.
                                                          F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

Nieuwe 4 Cabrio, met stoffen kap (dat doen ze gewoon goed, weg met die lelijke klapdaken), lijn is van de zijkant prima. Maar dan die grille :( Degene die daarvoor heeft afgetekend moet gewoon ontslagen worden.
                                                            En profil best mooi en die stoffen kap maakt ‘m chique. Doet me denken aan een Audi A5, hoewel die betere proporties heeft. De grille vind ik dramatisch slecht. De grote nieren detoneren, de kentekenplaat hangt er wat verloren bij en de openingen aan weerszijden voor de mistlampen/luchtinlaten/kunststof zijn ook veel te plomp.
                                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Wat een vreselijk lelijk hok, weg met BMW!!!

Comment

Working...
                                                              X