Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BMW 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kennelijk was de introductie van de nieuwe M3/4 'gewoon' op Zandvoort gisteren. Geen gelikte locatie maar wel een goed te pruimen video van Autovisie:

''Thank God for the internet experts''

Comment

• man man dat nepgeluid in het interieur krijg er kippenvel van (niet in de positieve zin). Verder ziet het er smakelijk uit.
      ----------------------------------------------------
      F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

• Och je zal er superblij van worden als je het rijdt.....maar dit heeft echt niets meer met een E30/E36/E46 M3 te maken als je het mij vraagt............
        Qua looks vind ik het echt geen bloedmooie auto.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Ja heel vet ding natuurlijk op die bevertanden na idd.
          Die stoelen zijn cool.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
            Och je zal er superblij van worden als je het rijdt.....maar dit heeft echt niets meer met een E30/E36/E46 M3 te maken als je het mij vraagt............
            Qua looks vind ik het echt geen bloedmooie auto.
            Dat mag best wat scherper Dick, dit ding is gewoon niet om aan te zien. En dat ben ik geheel met je eens.

Comment

• De nieuwe i4 Gran Coupé, dus elektrisch....en in feite gewoon een platte 3-serie c.q. 4-deurs 4-serie. Al doet het zijaanzicht me meer denken aan de vorige 3 GT. Dan zal er binnenkort ook wel een elektrische 3-serie komen?
              Ontwerptechnisch is het natuurlijk weer een rommeltje. Waar de gewone 4 los van de grote grille best wel een clean ontwerp heeft, is dit helaas weer een bende geworden van overbodige lijnen, vouwen, de "ijshockeystick", blauw omlijste grille, rare zwarte vlakken op de bumpers en blauwe inzetstukken.

Hij schijnt 530pk te hebben en een range van 580km, maar het kan me eigenlijk allemaal niet meer interesseren.

edit
              kon het toch even niet laten en de afmetingen opgezocht. Hij is dus 6cm korter dan een reguliere 3-serie sedan, maar weegt wél ruim 1900kg....zo'n 500kg verschil!

Last edited by Veloce; 17-03-21, 16:30.
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Met het jaar worden BMW's lelijker en lelijker wat mij betreft... jammer.

Comment

• Dit pareltje komt er natuurlijk ook nog. Op 't zelfde platform geloof ik, interieur is ook t zelfde.

Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Voor als je denkt dat het niet beroerder kan qua vormgeving.
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Lijkt wel een bastaardkind van een affaire tussen een Prius en een RR Cullinan :(

Comment

• Qua gewicht valt het me nog mee. De nieuwe M135i weegt ook al 1600kg!

Comment

• Tja ik sleep ook met mijzelf erbij zowat 2000 kilo mee onderweg, dan is 360PK opeens niet zo veel meer.
                          Last edited by veejay; 18-03-21, 10:45.
                          F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ĝlle Bekijk bericht

Dat mag best wat scherper Dick, dit ding is gewoon niet om aan te zien. En dat ben ik geheel met je eens.
                            Maar ik denk dat ik er SUPERBLIJ van wordt als ik er mee mag rijden..........
                            Ook mijn huidige auto vind niet van alle zijden een beauty, maar ben er toch erg blij mee.
                            Maar die voorkant van die M3 is echt niet te doen........
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Working...
                            X