Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

325i cabrio advertentie, afkraken maar! :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 325i cabrio advertentie, afkraken maar! :)

Goeiemorgen,

een vriend van me overweegt deze wagen te kopen en vraagt mijn mening (en die van gummen).

ik heb ff een snelle blik geworden (eerst ff wat nuttigs op het werk doen he), wat valt me al op:

- leuk verhaal waarom ie snel weg moet , hoofdletters (alarmbellen)
    - wel in goed en leesbaar nederlands opgesteld (hoopgevend!)
    - op de foto's prachtig, 150dkm maar gelopen en dan zo'n prijs?? (moet hem nog even opzoeken)
    - vage biedingen, waarom is dat ding nog niet weg?

Let the bashing begin! :p

-Uitlaat
    -///M3 logo
    -"zuipt geen druppeltje motorolie! "
    -Angeleyes
    -M5 achterlichten
    -M3-spiegels
    -Logo op de motorkap

Hij heeft geen andere advertenties, maar het lijkt me een copypaste text die vaak gebruikt wordt voor "koopjes".

Moet ik doorgaan?
    You know that reality is immaterial

Comment

Mmmm, moet wel je ding zijn zo'n verbouwde BMW.

Eerste wat ik me afvroeg na het lezen van de advertentie is waarom er een nieuwe koppakking is gemonteerd terwijl er slechts 150.000 km mee is gereden. Zou ik even checken.

2e Vraag: boekjes aanwezig en/of historie bekend?
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Als we dan toch mogen afkraken…

APK juli 2009!! Volgens RDW is de vervaldatum mei 2009, klopt al niet. Wegens vertrek buitenland, hij heeft de auto sinds 26 maart dit jaar, klopt soms vertrekken mensen onverwacht naar het buitenland, meestal weet men dit wel. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar is wel “opvallend”, net zoals het 2’tje op het nummerbord. Auto is in die 7 jaar dat deze in Nederland is al twee keer een plaat of een deel van het kenteken kwijt geweest.

Uiterlijk, rare imitatiekoplampen erin, mistlamp rechtsvoor ontbreekt, badge motorkap niet origineel, net zoals spiegels. Knipperlichten voor sluiten ook niet lekker aan, nieren niet origineel (voor bouwjaar), laklaag kofferklep ziet er ook op beide foto’s “vreemd”uit. Tussen de achterbumper en bodywork zit ook wat veel ruimte tussen , tenminste zo lijkt het, kapje sleepoog ontbreekt. Er lijkt ook wat roest onder de kofferklep te zitten.

150 K origineel, maar wel al veel onderdelen vervangen, zoals draagarmen en koppakking?

Next.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
          - wel in goed en leesbaar nederlands opgesteld (hoopgevend!)
          Oh ja?
          AFGEPRIJST!!
          Ach de S staat natuurlijk in 't Kofschip :D
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Is 't een goede vriend, of een vage kennis? In dat laatste geval: buitenkansje, meteen doen, zo goedkoop vind je hem nooit meer! :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Stop.

Wacht.

Ik ken nog iemand die E36 cabrio's mooi vindt!!! :) :) :) :)

Comment

Jazekers, maar dit gedrocht zou ik toch met een behoorlijke boog omheen lopen. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Tis een vriend van me, dus tis niet de bedoeling dat ie een miskoop doet :)

Had hem al wat tips gegeven (research, welke vragen stellen) en hij is zelf ook al z'n huiswerk aan het doen.

Het kan een prima auto zijn, maar het ziet er allemaal redelijk listig uit vrees ik.

Dit verhaal klopt natuurlijk niet als je de wagen goed 3 maanden hebt:

"Vele onderdelen vervangen (draagarmen, koppakking, bougies, filters, noem maar op!)

Altijd goed onderhouden. zuipt geen druppeltje motorolie! "
                  Last edited by RC; 14-07-08, 09:53.

Comment

OMG. Mooie Playboy bunny aan de binnenspiegel, chique toevoeging aan zo'n klassebak.

* barf *
                    Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                    Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Kijk, deze 328i cabrio is ook niet geheel origineel meer, maar daar is toch iets meer smaak betracht.

Technische staat kan ik weinig over zeggen verder.
                      Mini Cooper Clubman
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                        Technische staat kan ik weinig over zeggen verder.
                        Och, je bent wel wat gewend, toch...

Comment

Ach, deze is ook wel ok.

Comment

Beter idd, met hardtop in kleur...
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Beetje saaie kleur, maar ziet er inderdaad heel netjes uit. Realistische prijs is moeilijk te bepalen gezien de leeftijd denk ik? Staat van onderhoud telt zwaarder natuurlijk.

Comment

Vervaldatum APK 31-05-2009
                                Overzicht
                                Datum aanvang tenaamstelling 31-05-2007

Ach, in ieder geval een jaar mee gereden, en netjes op tijd de APK laten doen.
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                  Beter idd, met hardtop in kleur...
                                  Kilometerstand 128.000, ook wel prima.

Comment

Het glas is half vol. Het kan erger.
                                    Hubraum statt Spoiler

Comment

Als iemand uit mijn vriendenkring zo'n vreselijke ordinaire pauperbak zou kopen, zou ik meteen de vriendschap opzeggen.

Maar dat vroeg je niet geloof ik? :-)

Maar mijn serieuze advies: spaar even door en koop een iets nettere. In diverse bovenstaande pots staat al het 1 en ander aan aanwijzingen.
                                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Foute spoiler, foute velgen, foute koplampen, foute uitlaat, foute Halfords-accessoires. Mijn god. Hoe kan iemand serieus zo'n BMW willen kopen? :-)
                                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

die jongen is wezen kijken, even een kort citaat:

"Nou ik ben dus wezen kijken.... en OMG!!!! :O

Wat een rag bak :P
                                          had wat lelijke plekken op de sideskirts... de velgen hadden stoeprand schade.... achterklep had redelijk wat schaven/krassen, ik denk van het dozen erop zetten ofzo)
                                          allebei de koplampen hadden barstjes in het glas... er miste 1 voormistlamp.

En dan heb ik het nog niet over de binnenkant :P

Aan de binnenkant lagen bijna alle afdek strips los..... het leek alsof ze wat schade plekjes aan de binnenkant hadden proberen weg te werken met verf!!! ........ ja ik zei echt verf :P
                                          En daar zat dus een kleur verschil dus je zag het super duidelijk :S
                                          Het climate gedeelte was totaal busted... werkte totaal niet meer. knipper lichten werkte aan de buitenkant wel maar binnen deed het lampje niet....

de kap zag er wel redelijk uit van buiten af... maar als je em opende zag je dat ie niet helemaal lekker was en zowiezo"

In de lijn der verwachtingen dus helaas. Verkoper verkocht de auto namens zijn broer.

Comment

Je bedoelt dat zijn broer na 35 jaar in nederland het nederlands nog niet zo machtig is, en hij al wel een een beetje? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                                              die jongen is wezen kijken, even een kort citaat:

"Nou ik ben dus wezen kijken.... en OMG!!!! :O

Wat een rag bak :P
                                              had wat lelijke plekken op de sideskirts... de velgen hadden stoeprand schade.... achterklep had redelijk wat schaven/krassen, ik denk van het dozen erop zetten ofzo)
                                              allebei de koplampen hadden barstjes in het glas... er miste 1 voormistlamp.

En dan heb ik het nog niet over de binnenkant :P

Aan de binnenkant lagen bijna alle afdek strips los..... het leek alsof ze wat schade plekjes aan de binnenkant hadden proberen weg te werken met verf!!! ........ ja ik zei echt verf :P
                                              En daar zat dus een kleur verschil dus je zag het super duidelijk :S
                                              Het climate gedeelte was totaal busted... werkte totaal niet meer. knipper lichten werkte aan de buitenkant wel maar binnen deed het lampje niet....

de kap zag er wel redelijk uit van buiten af... maar als je em opende zag je dat ie niet helemaal lekker was en zowiezo"

In de lijn der verwachtingen dus helaas. Verkoper verkocht de auto namens zijn broer.
                                              Tsja, als je ondanks die advertentie toch gaat kijken dan spoor je eigenlijk niet helemaal ;-)

Comment

Working...
                                              X
                                              😀
                                              🥰
                                              🤢
                                              😎
                                              😡
                                              👍
                                              👎