Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bill Board Mercedes M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bill Board Mercedes M

Ik snap hem niet. Ook nog levensgevaarlijk daar je toch wel even moet turen wat er tussen haakjes staat.

Staat een zwarte M klasse en dat ie maar € 180.000,- kost inclusief opties maar dat het tussen hun en de klant blijft.

Ben ik de enige die hem niet snapt?

Het 'ga patsen met de aanschafkosten van je woage in je straat' Bill Board?
    Wat is daar niet aan te snappen?
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Omdat ik hem niet snap....

En nu nog steeds niet :(

Comment

Ik denk dat Mercedes probeert de hoge aanschafprijs te gebruiken als aanschafreden. Kijk mij eens met een vreselijk dure auto rijden.

Just my 2 cents.
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

In China schijnen Europese merken vooral op die manier te adverteren. Hoe duurder en patseriger, hoe beter. Denk dat Mercedes dat voor de grap hier ook eens probeert.

Comment

Ik denk alleen....

"Voor dat geld koop ik liever een X5"

:-)

Comment

x5?

pleur op man

voor dat geld liever de dikste landcruiser V-8 full ops (dan heb je een echte grote, luxe terreinauto, die er ook nog eens beter uitziet EN ruimer is) en voor het wisselgeld kan je nog een heel leuk lief klein sportautootje kopen (elise ofzo)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                Omdat ik hem niet snap....

En nu nog steeds niet :(
                Die auto wordt natuurlijk gepositioneerd in het kak-segment.

En de zogenaamde grap die ze willen maken is: hij ziet er heel duur uit, maar kost maar 180.000 euro, hoor. Dus je kunt lekker brallen bij de buren in 't Gooi en in de PC Hooft, maar met een auto die qua prijs fors lager ligt dan de buren denken.

Wat natuurlijk een verschrikkelijk vergezochte poging is tot grappig doen (en ook bullshit, want 180K is gewoon stervensduur, zelfs voor een SUV). Dus voel je niet beledigd dat je 'm niet snapt, want 't is gewoon een billboard van likmevestje.
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Waar kan ik een foto vinden?

Comment

Dank Brun :-)

Ik zou trouwens pleiten voor een verbod op billboard en reclame langs de weg zowiezo. Het gaat echt ten koste van de verkeersveiligheid....

Vooral als er geile auto's.....of dames op staan :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Redline Bekijk bericht
                      Waar kan ik een foto vinden?
                      Fotoboek?

Comment

Working...
                      X