Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf 318td

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf 318td

Op het oude forum had ik ook al een aantal maal naar aankooptips etc gevraagd voor een 318td of 318d. Echter door persoonlijke omstandigheden is het er helaas nog niet van gekomen.

Nu ik weer in een stabieler vaarwater terrecht ben gekomen heb ook dit onderwerp weer opgepakt. Zie onderstaande link:http://www.autotrader.nl/auto/kopen/...total=21&pos=8

Graag jullie mening en eventuele aankooptips.

Mooie auto. De 318td rijdt ook best goed. Maar voor het geld van deze 318td kan je ook een 118d vinden die nog beter rijdt, maar iets minder ruim is (en ja, velen vinden 'm lelijker :-) Als je toch een 3 Serie wil zou ik eerder gaan voor een sedan en maak er dan een 320d van. Geen overbodige motorisering voor een 3 Serie en niet eens heel veel duurder.

Comment

Heel leuk ding. Mooie uitvoering, mooi interieur!
      118D is ook een optie idd, maar eentje in vergelijkbare uitvoering is duurder denk ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

1-serie is mooie auto. Maar als iets soortgelijks wil dan ben ik of stukken duurder uit of staan er meer km's op. Daarnaast vind ik de 1-serie 3drs mooier dan de 5drs.

De sedan vind ik ook mooi, maar ook daar geld voor een soortgelijke uitvoering ben je meer kwijt of heb je meer km's.

Comment

Ja, ik vind deze td ook mooier dan een 1-serie 5-deurs hoor!
          Gewoon hele leuke BMW dit.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
          X