Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E28 5 Touring in Seattle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• E28 5 Touring in Seattle

Om het record te vestigen in hoeveel kamers ik iets kan vertellen over hetzelfde onderwerp;

Tijdens ons verblijf in Seattle zal mijn vrouw zich hoogst waarschijnlijjk gaan voortbewegen in een http://www.bmwtouring.nl/touring/e28_touring.htm van Nederlandse bodem.

Auto staat daar nu een jaartje en wordt onderhouden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat (af)lopen....

(ik zal het Museum maar overslaan)

Die is wel heel exclusief! Gaaf, man!

Comment

Die 5 heeft een tijd rondgereden in de buurt van Badhoevedorp/Zwanenburg.. ( vroeger)
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Leuk man!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

In Den Haag zag ik (begin jaren 90) jarenlang een witte 528i Touring rijden.

Comment

Huh, bijzondere auto, bijzondere keuze. Ik neem aan dat je de huidige eigenaar kent of zo?

(Een auto kopen voor een paar maandjes VS is wellicht lucratiever dan huren, maar kan ook verlies opleveren tenslotte.)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Gezien de prijzen daar wist ik het wel.. Auto kopen (iets met een Hemi?) en later beslissen om het daar te verkopen of mee te nemen.

Erg bijzondere e28... Achterlichten doen imho afbreuk aan de rest

Comment

Working...
              X