Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
voor de Porsche-fan
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Dit vind ik wel een mooier. Flink aan de prijs, maar wel het vermogen wat bij zo een bak hoort.
BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk berichtHa, die Spotters;
Zie ik het nu goed dat er een instrumentenpaneel van een Turbo in zit?
Comment
-
Prijs valt wel mee, kmstand is ook niet verkeerd.
Nette belastingvrije koets, schouwen, APK bij de buurman en klaar.
Ach en niet supersnel ?? Net alsof een ieder hier altijd het volledige vermogen gebruikt van zijn/haar koets....Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtPrijs valt wel mee, kmstand is ook niet verkeerd.
Nette belastingvrije koets, schouwen, APK bij de buurman en klaar.
Ach en niet supersnel ?? Net alsof een ieder hier altijd het volledige vermogen gebruikt van zijn/haar koets....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk berichtDit vind ik wel een mooier. Flink aan de prijs, maar wel het vermogen wat bij zo een bak hoort.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtIk wel, alle 69! :-)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht10K erbij en je hebt een platgeslagen kever (met ervaring).Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Een Turbo met pornorood interieur!
*fapfapfapfap*I fart in your general direction
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht10K erbij en je hebt een platgeslagen kever (met ervaring).BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Zelf vind ik een 944 (en dan m.n. 2e serie) ook een mooie auto, waarbij de Turbo natuurlijk een heerlijke racetool is. Valt me op hoe negatief de perceptie bij veel mensen nog is over een 944. Regelmatig hoor ik de obligate verwijten van asobak tot nep-Porsche (oftewel noobs die er niks vanaf weten).Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk berichtZelf vind ik een 944 (en dan m.n. 2e serie) ook een mooie auto, waarbij de Turbo natuurlijk een heerlijke racetool is. Valt me op hoe negatief de perceptie bij veel mensen nog is over een 944. Regelmatig hoor ik de obligate verwijten van asobak tot nep-Porsche (oftewel noobs die er niks vanaf weten).
Een 924, DAT is een nepporsche.BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Ha, die Lenny;
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtHet is een 2de serie, die hebben volgens mij altijd die klokken.
Bij de ongeblazen modellen is dat plekje leeg, dus wat zit er daar dan bij deze 944?Scherven brengen gelul.
Comment
-
Apart, maar het lijkt geen Turbodrukmeter te zijn. Ik gok olietemperatuur. Wellicht is dat een optie geweest destijds, of een verandering die is doorgevoerd gedurende de productie van de 944 II?
EDIT: gezien de cijfers die erop staan, geen olietemperatuurmeter. Misschien een verbruiksmeter?
Deze heeft het ook:
Last edited by Lennart; 07-09-10, 20:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtZo te zien staat er l/100km op het metertje...
( en bij de foto hierboven MPG )
Comment
-
Dat is inderdaad de verbruiksmeter op de ongeblazen versies, en de turbodrukmeter op de beide Turbo-modellen van de 944. Deze indeling werd in 1985 de standaard dashboard, deze gaf vooral een beter overzicht en een veel betere ventilatie, plus doordat de positie van het stuur gewijzigd was iets meer ruimte voor de bovenkant van de benen.
Betreffende de motor, dat is een halve V8 uit de Porsche 928 (weer zo'n design-icoon) en dus geen Audi, die zat alleen in de 924. Overigens, ik vind de lijn van een 944, en dan met name die met Turbo-front (Turbo, S2) nog steeds prachtig."Bork Bork Bork!" - Swedish Chef
Comment
Comment