Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe V5 TDI van VAG!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe V5 TDI van VAG!

Filmpje over de ontwikkeling, zeer gaaf dat dit blok straks in (2009?) in je VAG-hok te bestellen is.

Check die specs (en dan uiteraard chippuuuuuuuh)

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Doe mij maar in de Seat Bocanegra!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

wtf?
      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

denk ik een leuk technisch filmpje te gaan zien krijg ik die in de kast nicht van een rick astley op mn beeld
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

PROEST, RC was altijd al stiekum een Rick Ashley fan...

DAT DANSJE !! WHOEHAHAHA
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik controleer altijd URL die ik paste, om dit soort openbaringen te voorkomen :-)
          ----------------------------------------------------
          F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
          ----------------------------------------------------

Comment

genoeg gelachen ;-)
            post graag de juiste url rc?
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Die motor klinkt inderdaad als muziek! Knap hoor, om dat uitlaatgeluid zo te componeren dat er "never gonna give you up" uit klinkt. ;-)

Comment

ROFL, dat rickrolling is briljant! Nooit geweten.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Volgens mij denken sommige figuren hierboven dat ik een foutje heb gemaakt met het plakken van de url :)

You've all been RICKROLLED, SUCKERS!!

Comment

Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                      Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                      Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Gooi maar in m'n pet. :o)

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢