Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn zus (+vriend) hebben een BMW gekocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn zus (+vriend) hebben een BMW gekocht!

.......

Zuslief en haar vriend hebben een E46 316i gekocht. Via internet een hele mooie aanbieding kunnen vinden, in Rotterdam. Een heel stuk rijden vanaf regio Maastricht, maar ach. Daar aangekomen valt hun op dat de types niet echt deskundig zijn. Beetje jong ook.

OMFG. De auto is gekocht bij Jet Cars! :-s

Op de terugweg meteen stil komen te staan met een lege koelvloeistoftank. Gelukkig doorgereden naar een garage, waar ze er druk op gezet hebben. Bleek gelukkig een lek in het reservoir te zijn....

Ik schrik ervan dat de naam jet cars bij mijn zus, die nota bene zelf bij een garagebedrijf werkt (geen verkoop), geen alarmbellen doet afgaan.

Volgens de boekjes heeft de auto (uit 2000) 120k km gereden. Teller staat daar ook op. Auto is in 2007 uit Duitsland geďmporteerd.

Ik ben benieuwd wat het gaat geven. Tegenlijk ben ik ook bang dat dit een diepe put zal gaan worden :-s Kan mijn zus goed gebruiken :-(.

Had ik het geweten dan had ik haar kunnen laten googlen. Maar goed....eerst maar eens afwachten....

Laat het ding eerst maar eens APK-keuren. Niet dat je zus met kapotte remmen de vangrail invliegt.

Serieus. Dat bedrijf is te crimineel voor woorden en je moet ECHT niet in een auto stappen die daar is gekocht zonder 'm bij een betrouwbaar adres te laten keuren. Ze werkt bij een garagebedrijf? Meteen daar op de brug zetten.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Prachtig toch dat dit soort bedrijven gewoon kan blijven bestaan ondanks de episch slechte naam en service.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Zuslief en haar vriend hebben een E46 316i gekocht. Via internet een hele mooie aanbieding kunnen vinden, in Rotterdam.
        Eerste wat ik dacht was: toch niet bij Jet Cars?

OMFG. De auto is gekocht bij Jet Cars! :-s
        :D
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook niet waar.
          En het laatste jaar is er toevallig niet even 50k km mee gereden zonder dat dat te controleren is?

Comment

Gelijk verkopen dat ding.
            2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
              Gelijk verkopen dat ding.
              Denk dat dit het enige juiste advies is. Naast het ding op de brug zetten en er dan vanaf duwen :-)

Comment

gezien het verleden van Jet Cars, is er op z'n minst iets niet goed aan de auto en op z'n slechts bestaat de nieuwe aanwinst uit een aantal verschillende 3 series..

heel goed laten controleren lijkt me een goed advies of zo snel mogelijk weer doorverkopen. Ver weg.
                Forza!

Comment

Knot neemt hem wel over. :)
                  You know that reality is immaterial

Comment

Dit is em trouwens:

Volgens mij zus vond de garage geen specifieke gebreken. Alleen wat preventief onderhoud zoals remmen en sappen.....

Comment

Ach, nog een importje ook. Wat schattig :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                        Volgens mij zus vond de garage geen specifieke gebreken. Alleen wat preventief onderhoud zoals remmen en sappen.....
                        LOL, volop goede adviezen hier, maar er blijkt niks aan het handje dus. Hebben ze toch een aardige wagen voor een redelijke prijs.

Comment

Zo lijkt het voor nu iig.....

Comment

Tja, het lukt een club als jet cars natuurlijk nooit om de HELE showroom met inelkaar gelaste troep te vullen, soms zit er iets fatsoenlijks tussen :)

al die zwarte gaten in de voorbumper, hoort dat bij het model?

waarom trouwens een 316i? toch een beetje het "net niet" gevoel. Was het bij dit model niet zo dat de 318i dezelfde 1.9 onder de kap had, maar dan met meer vermogen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                              al die zwarte gaten in de voorbumper, hoort dat bij het model?
                              Welke gaten bedoel je?

In de 2 'kleinere' links en rechts kunnen mistlichten gezet worden.

De 'onderste' grote hoort zo.

Comment

zal wel door die ontbrekende mistlampen komen dan. Prijsje is inderdaad best mooi volgens mij, al heb je bepaald geen 6 maanden bovag garantie op deze uiteraard :)
                                Last edited by RC; 16-08-08, 11:19.

Comment

Staat daar nou een zilveren S AMG linksachter?

Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                    Staat daar nou een zilveren S AMG linksachter?

Ze hebben schijnbaar verschillende S AMG's staan.

Zoals bv: http://zoek.autotrader.nl/dslnl/cars...s/1000315.css#

Comment

Jawel, alleen geen idee wat die moet kosten
                                      200, 130 of 110 d euro
                                      fka v164

Comment

en dan wisselen de motor + wielen ook nog eens per advertentie :)
                                        Wat zeg ik.. per foto in de advertentie.

Wie gaat er in godesnaam 100k+ naar Jetcars brengen :| (laat staan 200k)
                                        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                          en dan wisselen de motor + wielen ook nog eens per advertentie :)
                                          Wat zeg ik.. per foto in de advertentie.

Wie gaat er in godesnaam 100k+ naar Jetcars brengen :| (laat staan 200k)
                                          De sjonnies die hun sjonniebak met cash-witpoeder-geld betalen en zo die knaken witwassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                            De sjonnies die hun sjonniebak met cash-witpoeder-geld betalen en zo die knaken witwassen.
                                            Daar is toch ook een off. MB dealer voor in R'dam? ;-)

Comment

goed bedrijf !!
                                              waar zeuren jullie over ;-)
                                              stoere bmw voor weinig
                                              googlen op het bedrijf voor de aankoop is meestal handiger dan na de aankoop zou ik zeggen
                                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Nou idd! Maar blijkbaar hebben ze mazzel gehad?!
                                                Niet alle auto's die bij zulke handelaren staan zijn slecht natuurlijk. Het is gewoon handel. Inkopen voor weinig en verkopen voor iets (of veel) meer.
                                                Het maakt hun niet uit of ze winst maken op een goede auto of op een wrak v/d weg.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Autobedrijven die speedboten en AMG-Benzen in dezelfde showroom hebben staan, daar krijg ik een bepaald gevoel bij.

Maar goed, hopelijk blijft de 316i het verder als een zonnetje doen!

Comment

Denk dat gewoon de km stand heeeeeeel erg veel teruggedraaid is.

Hoeft niet te betekenen dat de wagen stukgaat, maar het blijft oplichterij. En oh ja, een beetje leek kan dat dus gewoon NIET ZIEN. NOOIT. Ja tenzij zo iemand kan bedenken dat een auto met iets van 120k geen versleten pedalen, stuur en pook hoort te hebben (hiermee bedoel ik niet dat het bij deze auto is hoor).

Comment

ziet er nochtans een aardige auto uit...

Alleen vind ik de optie-combinatie een beetje verdacht.
                                                      Heel low spec (geen mistlichten vooraan, geen meegespoten klinken) maar wel een glazen open dak, zetelverwarming, lederen stuur en houtinleg...

In jouw geval zou ik gewoon even met de sleutel langs een officiële bmw dealert lopen. Die kunnen de sleutel uitlezen (natrekken van km-stand). Meestal kan met de km stand op sleutel niet geknoeid worden...

Comment

Doetie 't nog?

Gr Jeroen
                                                        Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Ja, ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of het ook wel eens toevallig goed gaat met een auto van Jet Cars. Dat undercoverprogramma op SBS is daar ook eens binnengeweest om te laten zien hoe zij een valse APK verkopen voor zwart geld.
                                                          Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

Waarschijnlijk doet ie het nog wel. Is wel erstig gepimpt ondertussen, oa met M6 velgen (nep of echt, geen idee) en andere lichten e.d.

Mijn zus heeft trouwens een andere vriend ondertussen...

Comment

De verkoper bij JetCars ???
                                                              Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door htt-thalan Bekijk bericht
                                                                Ja, ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of het ook wel eens toevallig goed gaat met een auto van Jet Cars. Dat undercoverprogramma op SBS is daar ook eens binnengeweest om te laten zien hoe zij een valse APK verkopen voor zwart geld.
                                                                Er zijn genoeg bedrijven die dat doen hoor.

Comment

Working...
                                                                X