Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan Iep

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje aan Iep

Ik las in het knappe BMW draadje dat jij je prachtige e34 525i te koop hebt staan. Je schreef daar dat je afstandsbediening voor je cv had laten inbouwen.

Nou ben ik net zelf voorzien van een mooie Autohan youngtimer (e32 730i v8) en ik wil ook graag cv met AB.

Waar heb jij dat laten inbouwen, welk merk? Kost zoiets?

Alvast bedankt voor je reactie.

Ik heb de auto na import naar een schadeherstelbedrijf (ABS Boessen in Rotterdam) gebracht om een paar beschadigingen te laten wegwerken en wat 'versleten' onderdelen (emblemen, een beschadigd chroomstripje) te laten vervangen. Bij dit bedrijf heb ik ook gevraagd of ze meteen konden zorgen voor afstandbediening bij de CV. Zij hebben dit weer uitbesteed aan een andere partij (ik weet niet welke) en ik geloof dat het rond de 300,- kostte (staat helaas niet gespecificeerd op de factuur). Ik vond dit eerlijk gezegd wel prijzig, omdat op bijvoorbeeld Marktplaats doe-het-zelf inbouwsetjes (ook niet-origineel BMW) voor veel minder worden aangeboden. Maar goed, ik heb geen idee van de kwaliteit van die spullen.

Helaas kan ik je ook weinig info over het merk geven: de afstandbediening is een klein donkergrijs kastje met 2 knopjes, maar nergens kan ik de naam van een fabrikant ontdekken, alleen een stikkertje met '04 K 07' erop.

Ik vrees dat ik je niet veel verder help met deze info...

Hoe bevalt je E32 trouwens, kunnen we nog een fotoreportage en review tegemoet zien (zeg maar een good old 'Mijn auto & ik')? Wat mij betreft graag!

Comment

Bedankt iig voor je info, 300 eur voor alleen ab op je cv vind ik trouwens ook wel prijzig.

Een review zal ik binnenkort wel plaatsen met wat foto's (ff uitvogelen hoe dat moet) in het draadje Duitsland/Vandaag gekocht 730i V8

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎