Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harry
    replied
    Ja cool apparaat.

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Fappers;

Autoblog mocht een stukje sturen met de 911R; gheyl!

Leave a comment:

• Harry
    replied
    Ruf maakt leuk speelgoed idd.
    Lekkere kleurtjes ook :-)

Leave a comment:

• Q4Jan
    replied
    Cool hans, leuke linkjes die je post, ga zo door ;-)

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Gummers;

Ruf is leuk bezig. In Genève introduceren zij een aantal nieuwe modellen, deels gebaseerd op de oude 911-koets. Hoewel nauwelijks zichtbaar is daarbij de wielbasis met zeven centimeter verlengd. Ik vind vooral die SCR 4.2 erg gaaf.

http://www.evo.co.uk/porsche/911/174...ange-in-geneva

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die W220L;

Nou, zeg. En anders wel de Mini of de Fiat 500. Gek dat de wegen zo vol zijn....

Leave a comment:

• w220l
    replied
    http://www.sueddeutsche.de/auto/desi...ht-1.2860340-2

Valt nog mee, bij de Golf is het verschil helemaal groot ;)

Leave a comment:

• ___Underscore___
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
    Ik verbaas me elke keer dat ik een 991 zie weer over het formaat. Laats zag ik er een naast een Corvette C7 staan, dan is die Amerikaan opeens een heel klein autootje.
    Je valt er bij in het niet ja....

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Fappers;

Lightspeed Classic 911; wat mij betreft is dit het punt waarop Singer had moeten stoppen:

Leave a comment:

• 58_spyder
    replied

[QUOTE][/Door de band genomen lachen we niet met ongevallen maar in dit geval mogen we eens een uitzondering maken. Tijdens een race in de Porsche Carrera Cup kregen twee chauffeurs hun wagens aan het 'paren'. Gelukkig vielen er geen gewonden maar we vragen ons toch af of iemand een ladder is moeten gaan halen voor één van de twee. QUOTE]

Leave a comment:

• janspeed
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
    Ik verbaas me elke keer dat ik een 991 zie weer over het formaat. Laats zag ik er een naast een Corvette C7 staan, dan is die Amerikaan opeens een heel klein autootje.
    Maar voor dit geld maakt dat formaat niks uit?! Toch?
    <er zal wel een nulletje ontbreken>

Leave a comment:

• Rudie Kawa
    replied
    Heeft iemand het nummer van dat meisje in dat eerste filmpje? Dan mag ze de komende tijd gratis bij mij komen eten, wat een dunne beentjes zeg.....

Leave a comment:

• Elentinos
    replied
    Ah ok, die even apeldoorn bellen humor ontging me.

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Elentinos;

Filmpje is van een verzekeraar. Vond het wel een grappige (maar wel wat voorspelbare) reactie.

Leave a comment:

• Elentinos
    replied
    Dat je dan als Porsche fan tijd investeert in zo'n tegenfilmpje vind ik erg zielig.

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Gummers;

Deze reactie was te verwachten:

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Gummers;

Als liefhebber van de impactbumper-911 kreeg ik het toch even te kwaad bij het zien van dit filmpje:

Het zal dan wel een van de sloop geredde koets zijn geweest, maar die had vast een beter lot dan dit verdiend.

Leave a comment:

• Joep
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rupie Bekijk bericht
    Imho 991 gt3 is mooi, maar wel erg groot.

Leave a comment:

• Romo
    replied
    12-06 was ik bij de introductie GT3RS en GT4 bij PCT te Enter.

Top avond met Jan Lammers die het e.e.a aan elkaar kletste.

Briljante machines, maar zelf toch een voorkeur voor de compactere en iets minder schreeuwerige GT4......

Leave a comment:

• Rupie
    replied
    Wat voorbeeldjes van de 996 en 997 gt3 rs. Dat maakt voor mij duidelijk waar het verschil zit met de 991. De 991 vind ik in gewone vorm wel aantrekkelijker dan de 996 en 997. Imho 991 gt3 is mooi, maar wel erg groot. Maar het rijdt vast weer een stuk beter dan een 997.

http://www.autogespot.nl/porsche-997...kii/2015/06/27

http://www.autogespot.nl/porsche-997...i-1/2015/06/05

http://www.autogespot.nl/porsche-996-gt3-rs/2015/05/25

http://www.autogespot.nl/porsche-996-gt3-rs/2014/11/12

Bieden beide toch meer wow factor dan de stap van 991 gt3 naar 991 gt3 rs.

Leave a comment:

• FreudeamFahren
    replied
    Een Cayman is voor een deel van de 911 klandizie nooit een alternatief. Want hoewel een GT4 de hardcore track focus heeft, biedt een auto met een middenmotor altijd een ander dynamisch perspectief dan eentje met de motor achterin. De uitdaging bij dat laatste is voor die doelgroep groter en dat kan een Cayman gewoon niet bieden. Bij bijvoorbeeld Cayman S vs instap 991 komt daar nog de packaging bij: een 911 is een 2+2.

Ik denk dat er juist wél ruimte blijft voor de "gewone" GT3. De GT3 is én goedkoper én subtieler dan een RS maar heeft wel een heftigere motor en racier looks dan een GTS. Ik vind die diversiteit geen marketing geneuzel of onzinnig gedoe: Porsche kent haar doelgroep heel goed en heeft voor iedereen iets, en biedt veel subtiel verschillende manieren om hetzelfde basisprincipe te genieten.

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Fappers;

Met de steeds uitgebreidere keuze aan min of meer sportieve versies (Cayman GTS & GT4, 911 GTS, 911 GT3, 911 GT3RS) gaat het er op lijken dat de originele GT3 een ietwat overbodige uitvoering aan het worden is. Immers, wie een pure tracktool zoekt zal doorsparen voor de GT3RS of bij gebrek aan middelen eerder een Cayman GT4 kopen en wie toch meer een sportwagen voor straatgebruik zoekt is een al dan niet handgeschakelde Cayman of 911 GTS waarschijnlijk de betere optie.
    Last edited by Hansv; 02-08-16, 01:23.

Leave a comment:

• ølle
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Porsche kennende zit dat erop voor een functie. Die extra roosters boven de voorwielen zijn voor extra downforce. Deze auto creeerd bijna 2x zoveel downforce dan de normale GT3. Dat haal je alleen maar met een grote vleugel en aanpassingen aan de areo. Of het er mooier op wordt? Nee, misschien niet maar het idee dat het erop zit voor een functie helpt wel.
    Eens. De vraag zou wmb moeten zijn wat je met zo'n raket op de openbare weg moet.

Leave a comment:

• Kwibus
    replied
    Geen discussie mogelijk wat betreft noodzaak voor de extra gleuven en kieren met spoilers.

De 911 is wel een heel eind verwijderd van het oorspronkelijk model met een 2 liter motor.

Leave a comment:

• Tristan
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
    Sagaris, dat was ook het eerste dat in mij op kwam. Ik vind de 911 juist in zijn puurste vorm het mooiste, of met enkele kleine/subtiele updates zoals een Targa of Sportclassic.
    Jammer dat Porsche zich nu ook laat verleiden in allemaal extra roosters, richels en spoilers. Zo op bovenstaande foto lijkt t net zo'n auto die door één of andere Duitse tuning-toko onder handen is genomen voor een profvoetballer of oliesheik.
    Porsche kennende zit dat erop voor een functie. Die extra roosters boven de voorwielen zijn voor extra downforce. Deze auto creeerd bijna 2x zoveel downforce dan de normale GT3. Dat haal je alleen maar met een grote vleugel en aanpassingen aan de areo. Of het er mooier op wordt? Nee, misschien niet maar het idee dat het erop zit voor een functie helpt wel.

Leave a comment:

• PeterTI
    replied
    Dát is nog is een mooie kever!

Leave a comment:

• janspeed
    replied
    kan die TFTFTM*-taartschep er eigenlijk makkelijk vanaf? Want dan oogt die auto meteen 10x beter.

(*= too fast, too furious, too much)
    Last edited by janspeed; 26-06-15, 10:18.

Leave a comment:

• Veloce
    replied
    Sagaris, dat was ook het eerste dat in mij op kwam. Ik vind de 911 juist in zijn puurste vorm het mooiste, of met enkele kleine/subtiele updates zoals een Targa of Sportclassic.
    Jammer dat Porsche zich nu ook laat verleiden in allemaal extra roosters, richels en spoilers. Zo op bovenstaande foto lijkt t net zo'n auto die door één of andere Duitse tuning-toko onder handen is genomen voor een profvoetballer of oliesheik.

Leave a comment:

• Joep
    replied
    Ik heb bij Porsche altijd het idee dat ze de 'basisversie' altijd expres ietsje schraler maken, zodat ze nog met een (R)S kunnen komen. Zeker bij een Turbo of GT3 waar vrii snel na de introductie (991 Turbo tegelijk zelfs volgens mij) een versie komt die net iets beter/sneller is, maar wel een enorme meerprijs heeft. Die Sagaris-sleuven in de voorschermen zijn trouwens sub-zero wat mij betreft.
    Last edited by Joep; 26-06-15, 09:17.

Leave a comment:

• Harry
    replied
    Ik vind hem wel cool IRL, maar spectaculair (qua uiterlijk) zal een 911 niet snel zijn natuurlijk. De basis blijft altijd dezelfde vorm.
    Alleen wat gaten erin en wat spoilers erop.

Misschien had je er teveel van verwacht (ik dan weer niet :-) )?

Leave a comment:

• Rupie
    replied
    porsche-991-gt3-rs-c321323062015172118_1.jpg

Leave a comment:

• Rupie
    replied
    Gisteren de nieuwe GT3 RS gezien bij PCL. Mijn broek zakte er niet van af. Voor de looks zou ik de gewone GT3 nemen en dan voor het circuit de RS erbij. If only I had the money.. :)

Leave a comment:

Working...
X