Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche 924

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Porsche 924

    Jammer nu dat al die draadjes van vroeger er niet meer zijn.
    Een 924, waar moet je op letten, wat zijn de zwaktes van deze auto's?
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

  • #2
    cav. kom d'r maar in :)

    Naar eigen ervaring: let op de rubberen motorsteunen. Als die niet goed meer zijn en je moet dat laten doen kost dat ongeveer gelijk aan de auto. Dus laat 'm dan maar staan.
    Forza!

    Comment


    • #3
      Hoe komt het dat dat vervangen van motorsteunen zo duur is? Lastige klus!?!
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

      Comment


      • #4
        ja precies, het geld zit voornamelijk in de werkuren. De motor moet er namelijk iets uitgetild worden. Wanneer je het zelf kunt doen en de gereedschappen voor handen hebt, is het nog te overwegen.
        Forza!

        Comment


        • #5
          Diff ook in de gaten houden. Vervangen is ook weer net zo duur als een 924.
          Dat is sowieso het probleem bij die auto's en daardoor missen ze vaak het nodige onderhoud.
          Qua aanschaf zijn ze altijd erg goedkoop, maar onderhoud ligt wel op Porscheniveau voor sommige onderdelen.

          Alleen eentje kopen in bijna perfecte staat MET historie. (voorkeur voor 925S uiteraard)
          Qua aanschafprijs maakt het toch niet zoveel uit en je hebt er later voordeel van.

          Wel hele leuke auto's! Rijden leuk. Alleen stuur zit laag bij de normale 924.

          Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)



          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎