Naar eigen ervaring: let op de rubberen motorsteunen. Als die niet goed meer zijn en je moet dat laten doen kost dat ongeveer gelijk aan de auto. Dus laat 'm dan maar staan.
ja precies, het geld zit voornamelijk in de werkuren. De motor moet er namelijk iets uitgetild worden. Wanneer je het zelf kunt doen en de gereedschappen voor handen hebt, is het nog te overwegen.
Diff ook in de gaten houden. Vervangen is ook weer net zo duur als een 924.
Dat is sowieso het probleem bij die auto's en daardoor missen ze vaak het nodige onderhoud.
Qua aanschaf zijn ze altijd erg goedkoop, maar onderhoud ligt wel op Porscheniveau voor sommige onderdelen.
Alleen eentje kopen in bijna perfecte staat MET historie. (voorkeur voor 925S uiteraard)
Qua aanschafprijs maakt het toch niet zoveel uit en je hebt er later voordeel van.
Wel hele leuke auto's! Rijden leuk. Alleen stuur zit laag bij de normale 924.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment