Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi & opties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audi & opties

Weet iemand toevallig wat de verschillende Audi optiepakketten inhouden?

Attraction, Ambition, Ambiente, Pro Line, Pro Line Business.

Weet iemand de verschillen? Ik zoek een pakket met én airco én lichtmetalen velgen, maar hoe ik ook zoek, de één heeft airco, maar dan weer wieldoppen, de ander heeft lichtmetalen velgen, maar vind ik weer geen airco op de lijst. Ook de Audi site geeft geen uitsluitsel (wanneer ik info over de pakketten vraag krijg ik een melding dat deze niet beschikbaar is).

Alvast bedankt!
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

..en bedankt. Ik ga gelijk met de tips aan de slag. :)

Zonder gekheid, geen Audi-fans hier ben ik bang. Ik vraag het wel aan de dealert.

Comment

Ik weet niet over wat voor een Audi je het hebt. Volgens mij werken die pakketten alleen bij de A3. De andere modelenn kennen alleen Proline en Proline Business en S-line.
      De Ambition en Ambiente hebben lichtmetaal en airco en de Attraction volgens mij alleen airco.

Comment

Thanks!

Comment

Die opties bij Audi nekken nog harder dan bij BMW.

Wanneer je ECC wil op een A3 moet je Pro Line kiezen, prijs van losse ECC is nagenoeg gelijk aan Pro Line. Sportstoelen krijg je alleen op een Ambition: niet als optie te kiezen op een Attraction/Ambiente (tenminste dat was altijd zo, misschien dat het nu wel kan na facelift)

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎