Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BMW 5-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
    Toch typisch dat zelfs een officiële Audi dealer de termen door elkaar gooit... (daarom dat ik S6R er initieel naar vroeg);
    Audi A8 te koop aangeboden. Bekijk 21 Audi A8 occasions op AutoWereld.nl. Grootste aanbod Audi A8 occasions van Nederland.

Terwijl de prijslijst laat zien dat het een tiptronic is (8-speed ZF zoals in alle A8/8L/S8 van deze generatie);

En dat is door Audi AG/importeurs ook meer dan eens door elkaar gegooid, s-tronic als 'marketingbenaming' voor welke automaat/DSG dan ook.

Comment

• Autoblog Wouter mag ook z'n huiswerk wat beter doen... in de rijtest van de 128ti beweert hij dat ook daar een ZF 8-traps in zit.. Is dus een Aisin (zelfde als in de Volvo van S6R) :)

Comment

• En daar is de G60 5/i5. Naja, hij kón lelijker als ik naar ongeveer alle nieuwe BMW’s van de afgelopen jaren kijk met als toppunt de pig nose 4/M3/M4, iX en last but not least XM. Maar mooier worden ze er allemaal niet op.

Front doet me overigens veel denken aan de Dame Edna E60 5, die 20 jaar later (in juiste spec) best ok blijkt. Het dash is echter nog steeds niet best.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• Gister filmpje gezien. Ik vind hem fraai hoor. Maar ik heb toch geen smaak....

Comment

• Ik heb vooral heel veel moeite met de plaatsing van het kapje van de radar
            Attached Files
            Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Dat is wel een lelijk detail idd
              Verder mooi ding, vind ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Als je deze foto's ziet vinden we hem nog steeds mooi?
                Hoe ziet een standaard 5 Serie er eigenlijk uit? Nou, eigenlijk niet verkeerd. Misschien een leuke kleur en bekleding keizen.

M sport pakket: wat veel zwart plastic, zowel aan voor- als achterzijde.
                Geen M sport pakket: wat doen die zilveren stukken op de achterbumper?

Verder:
                1. Design nog gevoeliger voor grote wielen want deze auto is hoger
                2. Oplopende raamlijsten, blehhhhh....
                3. Teveel naar boven getrokken koplampbehuizingen
                4. Er vlak aan de zijkant, geen mooie, dooorlopende lijnen
                5. Interieur: dashboard met een erop geplakt scherm, zoals zoveel merken dat doen. Weing BMW-eigen dus.

We zetten de oude 5 Serie naast de nieuwe, zodat jullie een weloverwogen oordeel kunnen vellen over het design.

Ik vind hem best tegenvallen.

Comment

• LOL, die witte in standaardtrim is net een Passat.

Ik val vooral over de verhouding van de koplampen en de grille. De 2-serie Gran Coupé heeft daar ook last van, dat het net lijkt of de lampen te klein zijn voor de grille. Of dat de nieren en bumpers te groot zijn voor de lampen/motorkap. Alsof het met paint op een andere auto is geplakt.
                  Dat rood is wel echt een geweldig mooie kleur, maar geen hond die dat gaat aanvinken natuurlijk.
                  Last edited by Veloce; 26-05-23, 16:35.
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Zo van de achterkant, bij die witte schaapeditie, had er ook DongFeng oid op kunnen staan. Zeker zo in het wit. Dan heb je alleen die afschuwelijke luchthapper aan de voorkant nog voor dat premiumgevoel. Altijd achteruit inparkeren dus, op de tweekeermodaalklerkenparkeerplaats
                    "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

Working...
                    X