Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mein Parkplatz bij Mobile.de

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mein Parkplatz bij Mobile.de

Mooie feature van Mobile.de om auto's te volgen.

Maar er verdwijnen steeds auto's vanzelf uit dat lijstje, terwijl ze nog wel steeds te koop staan.

Meer mensen hier last van?

Ha, die Ruud;

Ken ik en ik snap d'r nix van. Ik heb mijn huidige auto zo een paar maanden gevolgd en die is in die periode ook een keer of wat van die Parkplatz verschwunden. Misschien gebeurt het als de Anzeige veranderd wordt of zo?
    Scherven brengen gelul.

Comment

Auto's worden elke keer opnieuw "inseriert" (geadverteerd), zodat ze naar boven komen als je bij het zoeken onder het kopje "Inserat online seit" invult "seit 1 Tag(en)". Een auto die al lang te koop staat is moeilijker te verkopen dan eentje die fris geadverteerd is, zou je kunnen zeggen.
      Hubraum statt Spoiler

Comment

Okay duidelijk.

De eerste twee keer was ik duidelijk teleurgesteld als de favoriet in het lijstje verdwijnt (want verkocht denk je dan).

Ik heb het nu 4 keer in een relatief korte tijd gehad met dezelfde auto, dan went het wel :-)

Comment

Ik vind het jammer dat je niet als 'koper' kan inloggen en gewoon een lijstje kan opslaan. De huidige Parkplatz rekent teveel op cookies, en eens het cookie kwijt, parkplatz kwijt.
          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Er zijn wel meer dingen "anders" aan Mobile.de dan wij gewend zijn:
            (als ik toch even me gal mag spuien... :-) )

- je kan niet zien hoelang een advertentie er al staat
            - je kan ook niet zien hoe vaak een advertentie al bekeken is, dus hoe populair het aangeboden artikel is.

Zullen vast redenen voor zijn, maar ik vind dat wel jammer.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎