Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin Valkyrie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aston Martin Valkyrie

Wat een machine. Ik zit die filmpjes nu al een tijdje te loopen.

Hier een gaaf filmpje over het V12 blok. Mooi verhaal, prachtig geluid en voor een atmo V12 top notch qua innovatie. Het blok als onderdeel van het chassis.

Telkens als ik denk dat dat benzineauto dood is, komt er een volgende topprestatie. Eerst was het Bugatti, nu doet Aston Martin het nóg beter. Bizar.

Optisch zegt de auto me niets, maar technisch... Wow.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ja het uiterlijk is niet zo vind ik maar de techniek wel!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Techniek is wat saai, maar het uiterlijk is geweldig!
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Prachtige wagen, mooie Newey details, en een motor die al net zo fantastisch is terwijl het hybride deel er nog niet eens aan zit!

Alleen die enorme nietszeggende naam maakt dat ik er geen ga aanschaffen. Wat een tegenvaller.

Comment

Heerlijke motor en ik ben benieuwd naar de auto. Iets zegt me dat hij op Goodwood volgend jaar gaat debuteren. Wat denken jullie?

Comment

Ik vind de naam, motor, styling en techniek helemaal niks, maar ik krijg wel een enorme boner van die wieldoppen!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Verstappen krijgt er 1
                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Dan is het maar behelpen voor Hamilton en Bottas met hun Mercedes One ;)
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

strakke TSM piemol materiaal dat filmpje over die V12 motor!!!
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                    X