Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Aston Martin Lagonda?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Aston Martin Lagonda?

Autoweek denkt van wel, en de gecamoufleerde auto lijkt wel wat van de lijnen te hebben van de iconische 70's Lagonda.

http://www.autoweek.nl/nieuws/28155/...-onverwacht-op

Wat ik weer vreemd vind is dat de Rapide volgens mij niet echt een verkoopsucces is? En dan toch weer die kant op - zij het wel een slag groter.

m1mym49b3x2s.jpg

Even afwachten hoe hij in het echie wordt, zonder camo. Hij lijkt me ontzettend fors te worden - wat de oude Lagonda natuurlijk ook wel was.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Ha, die Jasper;

Misschien dat het onderscheid tussen de Rapide en de coupé's van AML te klein is om een sedan te rechtvaardigen. Dat probleem zou er in elk geval mee verholpen zijn. Ben benieuwd, dit belooft toch wel wat.
    Scherven brengen gelul.

Comment

Hmmm... kan me voorstellen dat 't als 'Britse quattroporte' best een succes kan worden.

Zou trouwens best zo'n originele 70s-Lagonda willen hebben. ;-)
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Onthulling in Dubai

Nou. Da's dus een hele fraaie auto - lekker lomp en imposant. Zoals het een Lagonda betaamt!

54wy2t6bcssy_800.jpg

De drukke stikseltjes in het interieur mogen van mij wat minder, maar ongetwijfeld doen ze dat straks precies zoals ik het wil. :)

efyybegbjtfd_800.jpg

De deuren gaan op een aparte manier open. Scheelt wellicht breedte? Niet dat zo'n ding vaak bij de AH geparkeerd staat....

klcy3u8bbtde_800.jpg

Ik vind hem gaaf!
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

En in het Al Qasr is het overigens ook wel goed uit te houden voor een beetje Gummer.....
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
            Nou. Da's dus een hele fraaie auto - lekker lomp en imposant. Zoals het een Lagonda betaamt!
            Jasper kan een ritje in de gerestaureerde Lagonda wel op z'n buik schrijven...

Ik vind hem gaaf!
            Ik niet.

...of...

Nouja, beter dan een Maybach. Overigens had de 3 Litre ooit als optie een Maybach bak... :-) Maar die woog dan ook gelijk hetzelfde als het hele chassis... Over lomp gesproken. (I'm babbling again...)
            The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
            Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.
            I was doing fine until about mid-corner when I ran out of talent.

Comment

Cool!
              Lekker lomp en opvallend, zoals het heurt.

Idd die stikseltjes mot je ff wat aan doen Jasper, maar dat lukt vast wel.
              Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen,,,,,,,,

Comment

Bij moderne AM's gaan de deuren schuin omhoog.
                Ook bij de vorige AML al.
                Coole gimmick voornamelijk en nog handig bij in- en uitstappen ook door die krappe parkeerplaatsen in Knightsbridge en Mayfair.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hamster Bekijk bericht
                  Jasper kan een ritje in de gerestaureerde Lagonda wel op z'n buik schrijven...
                  Wat, omdat we een andere mening hebben? Da's niet voor het eerst. :)

Ik vind het een leuke ode aan de vorige AML:

20130909_140745_0_059184001378732065_0.jpg

Ontzettend gaaf ding is dat ook. Al heeft ook die weinig met pre-war Lagonda's van doen, natuurlijk.

Nouja, beter dan een Maybach.
                  Precies, die heb ik nooit begeerlijk gevonden, de moderne Maybachs. Al las ik van de week dat Mercedes de naam weer gaat afstoffen, maar dan als een soort van luxe-versie van de S-klasse in plaats van een apart merk. Een soort Pullman dus.

Al was de oude moderne Maybach natuurlijk ook een luxe versie van de S-klasse. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik omschreef A35 eergisteren nog een Lagonda 3 Litre als de elegantere broer van de wat lompe en imposante vooroorlogse Bentleys...

Op welke andere onderwerpen verschillen we van mening? Kan er me niet heel veel herinneren. Behalve dat een gesloten XK8 mooier is dan de open. Zoals bij de F-type, en eigenlijk elke Jaguar.
                    The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
                    Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.

Comment

Ik vind hem ook cool. Alleen al omdat AM eens laat zien iets anders te kunnen ontwerpen dan de zoveelste DB7 facelift. De jaren '70 apparaat heb ik ook altijd erg gaaf gevonden.

Comment

Hmm... nouja, één ding moet ik de AM-designers nageven, die nieuwe Lagonda heeft dezelfde enorme kont als de vooroorlogse. Daar zei Jay Leno ooit toch iets over? Verdorie, ik kom er even niet op.
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hamster Bekijk bericht
                          Op welke andere onderwerpen verschillen we van mening? Kan er me niet heel veel herinneren. Behalve dat een gesloten XK8 mooier is dan de open. Zoals bij de F-type, en eigenlijk elke Jaguar.
                          Waar goede wijnen vandaan komen. Racende vrouwen die al dan niet lekker wijf zijn. En vast wel meer dingen die de pret niet kunnen drukken. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Het wordt natuurlijk nooit een Quattroporte, maar de poging is prima. Afgezien van het interieur, want dat kan echt niet.

Comment

Waar goede wijnen vandaan komen. Racende vrouwen die al dan niet lekker wijf zijn. En vast wel meer dingen die de pret niet kunnen drukken. :)
                              Ach ja, even vergeten... :) Maar wat betreft Amanda Stretton heb ik gewoon gelijk. Je had die cat-fight bij de veiling van die Lagonda (jawel, weer on-topic) tussen haar en de dame met de handtas eens moeten zien. Subliem. Vicky zou kirrend zijn weggelopen. Niet Amanda...

Na een nachtje slapen vind ik 't trouwens toch ook wel een fraaie auto. De über-wig vind ik ook steeds meer wat hebben. 't zal de ouderdom zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                                Het wordt natuurlijk nooit een Quattroporte, maar de poging is prima. Afgezien van het interieur, want dat kan echt niet.
                                Je zult vast een fatsoenlijk interieur kunnen bestellen. Het is alleen de vraag of de doelgroep in het Midden-Oosten dat ook gaat doen. :)

Maar belangrijker, wat is hier mis mee?

Last edited by Joep; 13-11-14, 09:29.

Comment

Ik kan dat plaatje niet zien.

Dat interieur past mooi bij een voetballer die een arm helemaal onder getatoeëerd heeft.

Comment

"If you ever meet a woman with a rear end like the Lagonda's, marry her." Dat was Leno's spreuk, nu weet ik 't weer. :-)

Comment

Ja, maar dit ging over zo'n Lagonda;

30099.jpg

Comment

LagondaV12Rear.jpg

Jay houdt wel van een beetje asymmetry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                                          Ik kan dat plaatje niet zien.

Dat interieur past mooi bij een voetballer die een arm helemaal onder getatoeëerd heeft.
                                          Alleen zijn arm?

Jay heeft gelijk.

Comment

Wat, omdat we een andere mening hebben? Da's niet voor het eerst. :)

Ik vind het een leuke ode aan de vorige AML:

[ATTACH=CONFIG]24925[/ATTACH]

Ontzettend gaaf ding is dat ook. Al heeft ook die weinig met pre-war Lagonda's van doen, natuurlijk.

Precies, die heb ik nooit begeerlijk gevonden, de moderne Maybachs. Al las ik van de week dat Mercedes de naam weer gaat afstoffen, maar dan als een soort van luxe-versie van de S-klasse in plaats van een apart merk. Een soort Pullman dus.

Al was de oude moderne Maybach natuurlijk ook een luxe versie van de S-klasse. :)
                                            Deze AML was van bedroefend slechte kwaliteit, er viel door de vele storingen niet mee te rijden.
                                            Die dingen gingen toen dat bekend werd voor een appel en een ei weg.
                                            Geen idee of er nu zoveel cult omheen is ontstaan dat de prijzen gestegen zijn.

Comment

Working...
                                            X