Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cobra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ja klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
      Klopt, louter goede ervaringen mee. Goede prijzen, goeie service en je kunt er ook terecht voor het repareren van velgen.

Hoe kwam jij er verzeild?
      Tijdje terug was ik ook bij die Karelsen, en adviseerden ze mij om gewone banden te combineren met runflats, dat kon wel volgens hun. Dan ben ik er gelijk klaar mee, natuurlijk. Ik heb geen zin om ergens van een snelweg af te stuiteren.

''Thank God for the internet experts''

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht

Tijdje terug was ik ook bij die Karelsen, en adviseerden ze mij om gewone banden te combineren met runflats, dat kon wel volgens hun. Dan ben ik er gelijk klaar mee, natuurlijk. Ik heb geen zin om ergens van een snelweg af te stuiteren.
        Bijzonder dat je er meteen klaar mee bent. Maar goed, ieder zo zijn mening. Tot op heden nog steeds goede ervaringen aldaar.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
          Die Daytona replica is volgens mij dezelfde waar Tazio zijn roadtrips met maakt ;)
          Yeps. En dit de allerfapperste plaat die ik vorig jaar van het ding heb geschoten. Godskolere wat mooi! Ondanks de 17" velgen die er uiteindelijk toch onder moesten omdat de 15" M+S banden niet echt werken tijdens zo'n tripje.

En om het af te leren.

Comment

• Ultiem gaaf, wie wil nou niet zo’n ding?
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht

Bijzonder dat je er meteen klaar mee bent. Maar goed, ieder zo zijn mening. Tot op heden nog steeds goede ervaringen aldaar.
              Dit, plus een of andere sjagarijnig figuur achter de balie. Ik kreeg het idee dat het niet uit kwam dat ik 4 nieuwe banden wilde.

Comment

• Chagrijnige figuren heb je bij elk bedrijf natuurlijk. Je zal maar net een k.tdag hebben. Het gaat mij om de kennis, service en hoe men met jouw auto omgaat.
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Dus als je kennis en service op orde is, mag je wel sjagarijnig zijn? Apart.

Comment

• Fraaie platen Tazio!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                      Dus als je kennis en service op orde is, mag je wel sjagarijnig zijn? Apart.
                      Zolang het maar geen sjacheraars zijn.
                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                      X