Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Engels spul te koop!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi Engels spul te koop!!

Ik trap af met DE negentiger jaren Jag, de supercharged XJR:
    http://link.marktplaats.nl/190205636

Hier nog eentje, voor een paar honderd meer. Wel 333.000km op de teller (het blijft rijden...):
    http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...L&o_id=5674808

Ha, die V4;

Nooit geweten dat die Jags dezelfde steek hebben als de BMW 7-serie....
    Scherven brengen gelul.

Comment

http://link.marktplaats.nl/210673633

Candy baby...

Comment

Afgrijselijk, rood, wat een rotkleur voor een Jag :-(

Iets anders, een 86-er XJS. Zo'n ding moet een coupe zijn en zeker geen cabrio. En een V12 natuurlijk. Ik verwacht bij dit adres een dikke schade, maar ik zie het niet:

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=303953&from=

Comment

Cool, die eerste Jag. Geen geld voor zoveel comfort (en wat een brede sloffen zitten erop!)

Toch zou ik liever die XJS willen, altijd een mooie wagen gevonden. Maar dit was wel de wagen waarvan TopGear zei dat hij vreselijk onbetrouwbaar was. En dan is die 6K voor de aanschaf natuurlijk niks meer...
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
            Ik verwacht bij dit adres een dikke schade, maar ik zie het niet
            Schade als in economisch onverantwoord, of roest natuurlijk...
            fka v164

Comment

Ik ben niet zo'n Jag-man, dus maar even een ander Brits voorstel:

http://www.classicsworld.co.uk/listm...ngs/l0051.html

Wel wat carrosseriewerk, maar wat een schitterende stijlvolle auto.

Comment

Superding idd, die Alvis. Zie ik daar rood leer? 7750 pond lijkt geen geld - lijkt, want hoeveel werk zit er echt aan.

Over rood leer gesproken: in een ander draadje linkte ik eens naar een Jag S-type. Hij staat er nog steeds:

http://link.marktplaats.nl/197737486

Fapfap...
                Last edited by V4; 21-12-08, 18:57.

Comment

http://cgi.ebay.co.uk/1969-LOTUS-ELAN-2-WHITE

Met de huidige pond heb je deze voor plm 4000 euro in NL.

Comment

De motor die er in ligt is in dit geval het addertje onder het gras...

Mooi artikeltje trouwens in de C&SC van December waarin het verhaal achter de Elan +2, en de reactie van Colin Chapman toen ie de proto zag: "a heap of f***ing sh*t" en "the biggest white elephant in the motor industry".
                    :-))
                    Last edited by V4; 22-12-08, 18:15.

Comment

Oja, ik zie het. Geen Lotus twincam maar een Kent...

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1

Geen geld...
                        2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

Die zijn idd niet meer zo duur en wel erg gaaf.
                          Geen bochtenridder, maar 100% GT om mee op vakantie te gaan.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                            Over rood leer gesproken: in een ander draadje linkte ik eens naar een Jag S-type. Hij staat er nog steeds:

http://link.marktplaats.nl/197737486

Fapfap...
                            Die advertentie is inmiddels weg, maar de auto stond vandaag op de beurs in Rosmalen. Herkende hem meteen aan het rode leer en de MotoLita. Nette auto wel, ook onder de kap, paar beschadigingen in de voorstoelen (natuurlijk net niet te zien op de foto...), houtwerk dash en deurlijsten heel mooi, spuitwerk niet helemaal perfect, maar het is ook geen wereldprijs waarbij je absolute perfectie verwacht.

Comment

Om weer wat nieuw leven in het topic te blazen:

http://www.stanleymann.com/showcar.asp?ID=33

fantastisch! En als die jackpot ooit mijn pad kruist dan weet ik wel waar ik direct naar toe reis.
                              www.carscoffeecigars.nl

Comment

Wel zeldzaam!
                                http://link.marktplaats.nl/226459160
                                Giulia 1600 Super '65
                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

Hee, hee, voor dit soort troep is dit draadje niet bedoeld!!

Weet nog dat ie uitkwam.
                                  De Dolomite was net verdwenen, en dan verwacht je in elk geval toch weer een leuke auto. Kwamen ze met die Acclaim :-(

Comment

Grappig detail is trouwens dat de auto uit mijn geboortejaar is en hij exact vandaag wegenbelastingvrij is geworden.
                                    Verder natuurlijk een super nietszeggend ontwerp, maar ze zijn echt vreselijk zeldzaam geworden. Kan me niet meer herinneren dat ik er ooit nog eentje in het wild heb mogen spotten. Tegen de tijd dat ik de leeftijd had dat ik op auto's ging letten waren ze volgens mij al bijna allemaal verdwenen.
                                    Giulia 1600 Super '65
                                    Abarth 595 Competizione '15

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                      Dat is een Honda man :-)
                                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Zoiets heb ik nou wel eens in het wild gespot...weet zelfs nog waar en wanneer ;)

2002, Griekenland :-)

Gr Jeroen
                                        Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Ze zijn zeldzaam, maar ik heb er een paar maanden terug nog een gespot ergens in Amsterdam. Totaal waardeloos natuurlijk, een rebadged Accord. Donkere dagen in de Triumph-geschiedenis.
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

http://www.bva-auctions.com/lots/index/1030/505811

fka v164

Comment

Die zag ik vandaag ook staan bij het Alfa-rubbernecken bij Savali. Man wat een ding!
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                Die zag ik vandaag ook staan bij het Alfa-rubbernecken bij Savali. Man wat een ding!

Als je daar nou eens op gaat bieden Jasper ipv op weer een daarwordjemeedoodgegooid vehikel..... ;-)
                                                Last edited by w220l; 19-02-09, 08:19.
                                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha, die Gummers;

Oh man, wt een geil ding, die Jag....
                                                  Scherven brengen gelul.

Comment

De laatste keer dat ik bij van Lingen in Houten was, stond die Jag daar.
                                                    Wel apart dat hij nu dus bij Utrecht hoort.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Supergaaf, die Jag.

Al verwacht ik op de een of andere manier wel een kale, ietwat nichterig aandoende man in pak en met twee schoothondjes op de achterbank. Raar. :-)
                                                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Heb je dat bij alle Jags Brun ???

( dan moet ik wat aan m'n uiterlijk gaan doen namelijk.. ;-) )

Comment

apk tot 14-08-2003

Staat al 5 6 jaar stil?

Maar als die in Houten stond en nu in Utrecht staat, dan loopt het blok wel...

Jasper, hoe zag de Jag er irl uit?
                                                          fka v164

Comment

Neeee, niet IRL gezien, ook gewoon op die veilingsite.
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Iemand ervaring met dat BVA auctions? Kun je als piet-particulier gewoon op ieder kavel je bod doen?

Dan gaat ik wel ff bieden, als iedereen hier zit te fappen. :-)
                                                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                                                                Iemand ervaring met dat BVA auctions? Kun je als piet-particulier gewoon op ieder kavel je bod doen?

Dan gaat ik wel ff bieden, als iedereen hier zit te fappen. :-)

Ja, maar wel eerst inschrijven als bieder he..

"Hoe moet ik bieden?
                                                                Om te kunnen bieden dient u zich eenmalig te registreren (zie verderop.) Nadat u ingelogd bent en de veiling is open, gaat u naar de kavel waarop u wilt bieden. Onderaan deze kavel staat een box waarin u het bedrag dat u wilt bieden kunt invoeren. Zodra u op "bekijk uw bod" klikt, rekent de computer uw bod door (incl. veilingkosten en BTW). Vervolgens kunt u uw bod accorderen. Pas na akkoord hebt u een bieding gedaan.

Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat het bieden in onze veilingen niet vrijblijvend is. Een eenmaal geplaatst bod is bindend en u dient de kavels af te nemen voor het door u geplaatste bod en de op de website vermelde afhaaldag. Bedenk dat u geen garanties krijgt op werking en staat van de kavels.

Let op! Consumenten zijn bij verkopingen per opbod niet beschermd door de wet verkoop op afstand.

Hoe moet ik registreren?
                                                                U klikt hiervoor op de knop registreren op de site. Vervolgens vult u uw gegevens in en u kiest zelf een gebruikersnaam en wachtwoord. U ontvangt nu van ons een e-mail bericht (validatie e-mail), waarmee wij uw e-mailadres controleren. Volg de instructies in deze mail. Vervolgens kunt u, door op de knop "inloggen" te drukken, inloggen met de door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord.

Let op! Gratis openbare emailadressen (als hotmail, gmail, msn, enz) worden in principe niet geaccepteerd voor registratie van een account. "

Comment

Working...
                                                                X