Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Engels spul te koop!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Heel mooi ding, maar voor bijna 70K zou ik een F-type willen en niet "het vorige model".

.
    Ik vind dit model mooier dan de F.
    2 weken geleden is er 1 weggegaan op een veiligsite (collectingcars.com hou ik regelmatig in de gaten) voor <50k, inclusief kosten, met minder km's en ook volledig onderhouden.

Comment

• Jezus wat een bak, inderdaad fapwaardig. Overigens is de F-Type geen directe XK-opvolger, is toch minder een GT dan zo'n XK(R). Allebei gaaf natuurlijk, ik wil ook best een F-Type convertbile. Mag ook die laffe V6 zijn (maar geen 4-cilinder). :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• De V6 is juist de motor die je wilt hebben. Één van de best klinkende 6C's van de laatste 20 jaar.
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Joh. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Tja, ik vind de F-type wel mooier dan zo'n XK8.
            Graag zo'n V6 idd.

Scheelt dik 20K met die XK8:

https://www.autoscout24.nl/aanbod/ja...-0c7bf03b2ca4?

Ja, ze zijn er ook met minder witte stoelen :-)
            Zoals deze
            Last edited by Harry; 18-11-22, 14:54.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Boss Hogg interior. :)
              Jammer want die buitenkleur is wel weer gaaf vind ik.
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Even gaspedalen:

jags.jpg

Best lastig kiezen...

Comment

• Ik ben geen Rolls Royce-fan, maar deze vind ik wel aardig. Een tweedeurs Silver Shadow, LHD. En het aandoenlijke bakje met musicassettes tussen de voorzetels maakt het helemaal af :-)

RR.jpg
                  Cette ROLLS ROYCE Silver Shadow de 1968 de collection est à vendre 69900€ sur lesAnciennes. En parfait état, cette voiture ancienne de collection est visible à MOUGINS (06250) en France.
                  Last edited by WimD; 20-12-22, 12:20.
                  Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

• Zijn redelijk zeldzaam, pre-Corniche. Minder dan 600 stuks. Gezien de nette staat vind ik de prijs nog wel meevallen.
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• zFlrDZrnVq2VVuUcs2lsyXjNVxCgoKmvHyNtDSPi.jpg?auto=compress&amp;ixlib=php-4.1.0&amp;s=f97c0f467d14324e60ebda1bc1fbce3e.jpg

Two owners, previously owned by Elton JohnDistinctive Umbrian Red with Crème leather interiorVery low mileage Immaculate condition inside...

Best wel vette Bentley, ooit nieuw geleverd aan John Elton.

I fart in your general direction

Comment

• Leuk verhaal. Zal vast wel wat waarde toevoegen.
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• De enige roadgoing TVR Cerbera Speed 12 werd afgelopen zaterdag geveild in de UK voor 600K GBP.
                          840pk 7,7L V12 en het hele ding zou 1100kg wegen.

Mooi verhaal ook, ding was eigenlijk bedoeld om mee te gaan racen, en om een serie straat-auto's te bouwen. Totdat...

Unexpectedly, the road car’s future came to an abrupt end one night when the Boss, Peter Wheeler, took one of the finished prototypes home for the night and, on his return, declared it too powerful and too wild for the road. Production plans were canned, deposits returned, and the remaining prototypes were broken up for spares to service the race cars. Except for one.

rec12277-1_2.jpg

Comment

• In diverse TVR FB-groepen kwam dit voorbij inderdaad. Vaak ook met de opmerking dat de prijs ook wel waardering uitspreekt voor het merk TVR.

Het verhaal klopt, trouwens. Peter Wheeler vond het een monster en besloot dat dit niet geschikt was om te produceren voor straatgebruik. Op YT zijn er wel filmpjes van de Speed 12 te vinden. Echt een bizar en subzero cool apparaat.
                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Hier een recent filmpje (vorige week) van DriveTribe

Giulia 1600 Super '65
                              Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                              X