Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Engels spul te koop!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • w220l
    replied
    Ahead, because it Friday is I let it with this one beforestatue..

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
    Ja, dat is de enige zin die niet van mij is. :)
    Vooruit, omdat t vrijdag is zal ik het bij dit ene voorbeeld laten :-p

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Ja, dat is de enige zin die niet van mij is. :)

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Mooie auto idd en met veel enthousiasme geschreven.
    Toch blijkt het altijd een lastige klus om er het Denglish volledig uit te filteren. Je proeft altijd dat het door een hollander geschreven is, getuige ook "Feel free to ask us for more details." Dat zal een Engelsman nooit zo opnoteren.

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Jasper-Beukenkamp-Classic-Cars_Jensen-Interceptor-Cabriolet-53-1024x683.jpg

    Een paar weken terug stond ik oog in oog met deze Jensen Interceptor Convertible bij n van mijn opdrachtgevers en werd ik door hem gewezen op de prachtige details van het op maat gemaakte interieur. Toen ik daarna ook nog een originele brochure opensloeg was ik opeens aan het wegdromen. Ik zag mezelf wel rijden met het gezin richting Mediterrane oorden. Dak open, gas erop! Grappig, want voorheen had ik meer met de dichte Jensens en eigenlijk niets met de open variant. Datzelfde heb ik de laatste paar jaar ook met de open XJS-en van Jaguar. Vooral de XJS-C Targa kon mij nooit bekoren, maar dat is een auto die ik wel graag zou willen hebben als zondagse cruiser. Iets meer binnen budget ook. :)

    Anyway, ik kon wel 4 A4-tjes volschrijven over deze Jensen Interceptor Convertible, maar we hebben het aardig weten in te perken, je moet hem eigenlijk gewoon zien:
    http://jbclassiccars.com/?portfolio=...nvertible-1975
    Last edited by Dennis Cavallino; 19-01-18, 08:25.

    Leave a comment:


  • bugger
    replied
    Een rooie... Ik had het niet verwacht maar vind 'm geweldig.
    PROVENANCE Bernie Ecclestone, London, England (acquired new via Henlys of Manchester in 1955) Peter Blond, London, England (acquired from the above in

    Leave a comment:


  • Ton van S
    replied
    Er worden inderdaad belachelijke prijzen gevraagd voor MK1 en MK2 Escorts.
    En blijkbaar worden die bedragen ook betaald, want je ziet de prijzen nog steeds stijgen.

    Het is bekend dat ik wat heb met deze MK1 en Mk2 Escorts en ik zal dan best wel een rooskleurigere mening hebben over de waarde ervan dan anderen.
    Maar deze prijzen slaan nergens op.

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Geen rally heritage, geen speciale geschiedenis, gewoon een normale Escort RS2000 die nooit de weg heeft gezien. Dan is die miljoen-miljard keer interessantere Jensen Interceptor die verderop in het artikel voor minder verkocht is een koopje... Gekkewerk.

    http://www.classicandsportscar.com/a...lmost-ps100000

    Leave a comment:


  • slimenslecht
    replied
    Die W12 komt van VAG, ga ik liever voor de echte Engelse V8.

    Overigens een verbruik van 1 op 3,8 in de stad voor die W12, ik ga aandelen Tango sparen ;-))

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Precies, 30k is zeker niet de bodem voor die Phaeton met slechte tandjes. :)

    Mooi ding maar ik zou voor dat geld iets anders kopen. 15k is dan weer een ander verhaal. Maar als je voor weinig in het hout wilt zitten zijn er natuurlijk zat jaguars voor wehnag.

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Wie zal t zeggen, maar een nette Mulsanne/Eight staat te koop voor rond de 15k, dus er zit de komende jaren nog afschrijvingspotentieel... :)

    http://www.autotrader.nl/klassieker/...ruise-control/

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Dat is inderdaad wat ik bedoel.
    Ik ben niet zo goed in voorspellen, maar zo'n auto gaat imo lang niet naar nul afschrijven. Of 30k al de bodem is? Geen idee.
    Klein aandachtspunt bij deze is dat er geen km-stand vermeld wordt. Dat heeft natuurlijk wel invloed op de waarde.

    Leave a comment:


  • WimD
    replied
    Je bedoelt dat hij hierna weer in waarde stijgt, of in elk geval niet verder daalt? Dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Wat een geweldig apparaat. Zou dit zo'n beetje het dieptepunt zijn qua waarde?

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Hee, ook Engels ;)
    https://www.autotrack.nl/tweedehands...ental/34515736
    Voor ongeveer de helft van de in 2006 afgetikte BPM.
    Hoezo, afschrijving..

    Leave a comment:


  • Nielsje
    replied
    jesus zeg, ga mijn xr3i ook maar eens poetsen en te koop zetten

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Dit is niet zomaar een Eskrot, dit is een Stunning Eskrot!

    Leave a comment:


  • Niels
    replied
    Jezus W. Ik had een mk1 verwacht toen ik de link zag, dan was die prijs nog niet zo gek geweest. Dit is wel erg over de top. Maar vragen staat vrij natuurlijk :)

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    https://m.ebay.co.uk/itm/STUNNING-FO...O/302515324590

    Goh, die vraagprijzen gaan ook de lucht in.
    34000...

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Hij werkt in de klassiekerbranche als zelfstandige en deze had 'ie voor zichzelf gekocht. Maar ondanks dat 'ie er al 20 jaar naar op zoek was, komt 't een beetje te vroeg. Je moet ook budget hebben om af en toe buitenkansjes in te kunnen kopen, als de mogelijkheden zich voordoen. Dus dan kun je er verstandig aan doen om wat meer financile ruimte te creren voor je bedrijf. Dat gaat voor imho. Maar hier krijgt 'ie wel spijt van. :) Ik vind 't een leuke auto en daarom had ik hem gedeeld. Ik ga er niet vanuit dat een Gummer hem koopt.

    Leave a comment:


  • Beestemans
    replied
    Te vroeg als zelfstandig ondernemer om alles zelf te houden, wat betekend dat? En wat heeft dat met auto's te maken?

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Combinatie van ruimtegebrek en nog te vroeg als zelfstandig ondernemer om alles zelf te houden. Deze Land Rover past wel erg goed bij hem, vind ik, dus ik denk dat 'ie er spijt van krijgt.

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Om te cashen gok ik?

    Leave a comment:


  • Eddieee
    replied
    Maar, waarom doet ie hem dan toch weg? Ik bedoel, als het je droomauto is...

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Maatje van me heeft zijn Series 1 Land Rover uit 1950 te koop gezet. Ik denk dat hij er spijt van gaat krijgen als hij weg is, want hier was hij jaaaaaren naar op zoek en het ding is echt leuk. Geen peukengeld, maar de prijzen voor vroege Series 1's zoals deze zijn de laatste jaren erg hard gestegen: https://www.classicdriver.com/en/car...-3/1950/493333

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Ook, euhm, bijzonder, dat mos af fabriek op het dashboard. Maar (verder) wel een cool ding.

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Hee, daar staat die org NL Elite weer. Wel verdubbeld in prijs natuurlijk...

    http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/o...Page=lr&pos=29

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Coole Excel!

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Die Excel is gaaf!

    Leave a comment:


  • V4
    replied
    LOL, ik doelde op die Jag Eventer, maar voor die Lotus geldt dat ook :-)

    Leave a comment:


  • V4
    replied
    Ik vind hem supergaaf zo.

    Leave a comment:


  • Niels
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
    Ja, erg leuke auto's, Elite, Eclat en vooral de latere Excel, die wat beter van kwaliteit schijnt te zijn.
    Mn pa en broertje hebben net deze Excel SE opgehaald. Vind het ook gave auto's. Schijnt onderhuids veel Toyota te zijn, bak, remmen, ophanging etc. alleen het blok is de 2.2 Lotus.

    14650318_1277242848994997_7650651356302764572_n.jpg?oh=6b8df35aafc06cf1f0e8e19224bb0166&oe=58A9F2CA.jpg

    Leave a comment:

Working...
X