Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vauxhall chevette

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vauxhall chevette

heren even jullie raad/advies:
    kan voor een leuke prijs een vauxhall chevette van 1979 kopen.
    heeft iets werk en aandacht nodig maar heeft tot nu toe 2 eigenaren gehad.

dit doen of laten schieten?

groeten Kars aka Goofy
    wat TSM zegt!!!!!

Als het een 2300HS is: meteen doen :-)

Maar ik neem aan dat het om een normaal huis tuin en keuken exemplaar gaat... Vraag me dan af hoe het met verkrijgbaarheid van de onderdelen zit, want in elk geval het motortje was anders dan wat er in de vergelijkbare Opeltjes lag.

Comment

mijn eerste(2) auto was een chevette dus ik weet precies was anders is dan bij een C kadett coupé waar ik nu mijn 5e exemplaar van heb.
      dus het is ook een beetje nostalgie omdat ik het eerste exemplaar van mijn moeder kreeg en van 2 auto's één heb gemaakt en er 3 jaar in gereden heb en veel (sleutel)plezier aan beleefd heb.....
      wat TSM zegt!!!!!

Comment

Eigenlijk heb je al beslist he :-)

Comment

*dit draadje is waardeloos zonder pics* :-)
          The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

de foto's die ik door gemaild kreeg heb ik waarschijnlijk verwijderd
            dus kan jullie ze niet laten zien
            :(
            wat TSM zegt!!!!!

Comment

foto's!
              wat TSM zegt!!!!!

Comment

Leuk, geen idee waarom, maar toch leuk :-)
                fka v164

Comment

Het is gewoon een kadett, maar dan net nog iets lelijker gemaakt met die quasichique neus. Maar daardoor wel een grappige verschijning!

Ik zeg doen! ;-)

Comment

Wat een gedrocht! Kopuh!
                    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

gewoon een 2 liter motor inhangen en schuin gaan met dit hokje.
                      dat gaat prima!!!
                      wat TSM zegt!!!!!

Comment

Leuk man! Ik dacht overigens dat de Chevette de variant was die bij Opel Kadett City heette. De korte drie-deurs dus.

Enne, veel plezier ermee!
                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

de chevette is er als 2 en 4 deurs "limo",als 3 deurs "city"(ook de rally variant),en als 3 en 5 deurs station...
                          de C kadett is er dan ook nog als coupé en aero.
                          wat TSM zegt!!!!!

Comment

En anders hang je er een V8 in he.. ( http://www.youtube.com/watch?v=NhRb2KIWfnY , ding rijdt al bijna een jaar of 20 zo rond )
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha, die W220L;

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                              En anders hang je er een V8 in he.. ( http://www.youtube.com/watch?v=NhRb2KIWfnY , ding rijdt al bijna een jaar of 20 zo rond )
                              Rond? Meer rechtuit, denk?
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Nee, in den beginne reed de auto gewoon rond, is gebouwd door Eric Bauer, verantwoordelijk voor de Lada met V8, de 2CVmet V8, de Mazda 323 met V8 en verschillende andere projecten.. :-)

Comment

OMG, wij hadden vroeger thuis zo'n ding... de neus is apart, maar voor de rest gewoon een dramabak zonder kraak of smaak.

Grappig, dat de auto's waar je vroeger je neus voor ophaalde nu opeens "leuk" en "vintage" zijn, terwijl het gewoon nog steeds dezelfde dramahokken zijn, alleen ouder en roestiger. Dan gaat men over 25 zeker ook los over een Astra G of een Golf III..?
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Als die er dan nog zijn... ;-)

Comment

Gekocht!

ben vandaag wezen kijken en heb hem horen "lopen".
                                      moet aan bijde dorpels gelast worden en de remslang boven de achteras moet vervangen worden.
                                      weet van de huidige eigenaar dat de eerste eigenaar een traan heeft gelaten na 28 jaar in bezit te hebben gehad!!!
                                      volgende week haal ik hem/haar met een autoambulance op.
                                      wat TSM zegt!!!!!

Comment

Gefeliciteerd met een volgend project :-)
                                        fka v164

Comment

Working...
                                        X