Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tvr!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gaaf stukje in de AV van afgelopen week: TVR laten upgraden. Ongeacht je type kan je nieuw blok, remelaarij, koets, etc bestellen. Zouden meer merken moeten doen....

*Klikt V10 optie aan voor de 7.

Comment

• Ha, dat Kle

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
      ....Klikt V10 optie aan voor de 7....

Mieter dan een V10 in die Touring van je!
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Waarom plaats je nou je pasfoto?

Comment

• rofl @ Hansv z'n crypto.

Comment

• Ha, dat Kleintje;

Lennart snapt'em....
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Help me ff Hans...

Comment

• Ha, dat Kleintje;

Een palmboom met een gezicht. In het Engels. En dan n woord. Heb je'm?
                Scherven brengen gelul.

Comment

• AHAHAHAHAHA....Snap hem....hehehehehhehe

Comment

• Om het draadje maar weer es on-topic te brengen....

klik:
                    "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." (Jack Nicholson)

Comment

• Gefeliciteerd, mooie wagen
                      fka v164

Comment

• Hij is nog niet verkocht zo te zien. Doen!! :-)

Cool man

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Subzero cool zelfs. Wat een gaaf ding!

Comment

• Nee, nog niet gekocht, hoor. :-)
                            Maar wel eentje die ik qua uitvoering en staat zou willen ophalen. Maar misschien gaat het niet door, he.
                            "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." (Jack Nicholson)

Comment

• Uber Sub Zero....

Comment

• Die TVR-interieurs zijn wel zo Affen-Titten-geil!
                                Supergaaf ding.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Hier past maar 1 reactie:

Comment

• En nu zegt zelf Nikolai Smolenski dat het over is...

Comment

• Ha, die Gummers;

Altijd al een zwak gehad voor de TVR M-series en me erover verbaasd dat er nooit een versie (zoals in de oudere Tuscan) met een Ford smallblock V8 is geweest. Fout! Er zijn namelijk wel degelijk ooit een twintigtal TVR's 5000M gebouwd. Heftig!

http://en.wikipedia.org/wiki/TVR_M_Series#5000M

Zo'n ding wil best wel aardig van zijn plek:

Last edited by Hansv; 20-06-14, 02:05.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Ook een leuk ding

http://car-special.de/tvr-tamora-4-0...ps-bei-1060kg/
                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Mijn compagnon heeft van de week een Griffith 500 gekocht die een jaar had stilgestaan en vandaag hebben we een kort rondje gereden.

Wat een sensatie ! zo laag maar zo snel. De auto heeft wel wat aandacht nodig qua techniek (net name electra) maar is verder prima rijbaar, staat goed op de banden, remmen zijn top en de auto trekt niet links of rechts. Het viel wel op dat als we in de wat lagere toeren kwamen de auto wat begon te bokken maar eenmaal op toeren liep hij als een kogel.

Comment

• Ha, die Minuteman;

Frame goed gecheckt? Die willen namelijk nog wel eens vroegtijdig flink roesten.
                                            Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik denk het niet Hans maar onder de kap zag het er nog niet verkeerd uit moet ik zeggen.

Wat een enorm uitlaatspruitstuk zit daar voorop zeg, echt een vreemde constructie.

Comment

• Ha, die Minuteman;

Zou hem toch maar eens ergens op de brug zetten. Ik herinner me een aflevering van Wheeler Dealers met een vrij recente Cerbera. Auto zag er van buiten prima uit, maar het complete frame moest worden vervangen. En da's een beste klus.... Die uitlaatspruitstukken zijn inderdaad fraaie staaltjes pijpbuigkunst.
                                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Hoi TVR fappers.

Het zijn vooral de outriggers die extra aandacht nodig hebben.Die zie je niet in de motorruimte,daarvoor moet of eronder,en dat lukt bijna niemand zonder brug.
                                                  Vanuit het middenframe L&R naar de kokerbalken toe ,zeg maar.Griffith`s vind ik zelf wel de leukste aller TVR`s trouwens.GAAAAF!!
                                                  V70 & Tiger 955i

Comment

• Ik zou er best nog wel eens een willen, maar ben er te schijterig voor qua kosten. :)
                                                    Volvo V70 --- Lexus IS300h
                                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Griffiths zijn de mooiste en de beste idd.
                                                      Motor prima en lekker veel power. De TVR-blokken moet je niet nemen, de Rover V8's zijn prima.

Frame kan idd flink roesten. Duur geintje.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Nou, ze zijn terug. Ford Coyote motor, door Cossworth tot 500 pk getuned. En een handbak. De daklijn vind ik erg lijken op die van de T350, dus ik vraag me af hoeveel het onderhouds erop lijkt. Dat klinkt allemaal mooi, alleen jammer dat de auto zelf niet zo mooi is. Sterker nog: ik vind hem lelijk. Maar goed, wie weet zijn er genoeg (Britse) malloten die dit ding kopen, zodat ze bij TVR genoeg geld hebben voor iets wat wel mooi is.

Listen: 2017 has been a bad year. When was the last time you woke up to any good news? Well, today is your day: after an eternity of delays, TVR, the British sports car company famed for its hardcore and uncompromising performance, is back with an all-new car. And they haven’t watered anything down.

Comment

• Ha, die Joep;

Inderdaad geen natural beauty. Maar wel dikke specs. En de bemoeienis van Gordon Murray maakt me nieuwsgierig.
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Volgens mij is de bemoeienis van Gordon Murray beperkt tot de productie. Wat hij eerst heeft getoond met die smart-achtige Istream. Daar zou Yamaha iets mee gaan doen, maar daar is het ook al jaren stil over. Verwacht dus niet dat dit de nieuwe McLaren F1 is.

Comment

• Hansv is me voor. Ik vind 'm gaaf! Geen beauty, maar een kruising tussen een T350 en een Jaguar F-type. En dan on steroids. Lekker extreem, lekker eigenwijs en goeie specs. I like it!!!
                                                              Het inerieur ben ik echter niet direct kapot van. Zo lijkt de middentunnel nogal vierkant
                                                              Last edited by Eddieee; 08-09-17, 18:25. Reden: typo

Comment

• Een TVR is eigenlijk altijd bruut. Mooi van lelijkheid

Comment

• Wat een achterhaald design. Valt me tegen van TVR. Vooral het interieur is on-TVR lelijk. Ze hadden altijd van die gave interieurs.
                                                                  Maar de specs zijn goed en het is een brute verschijning. Met die side pipes zal het ook wel goed hoorbaar zijn. Leuk om even de hooligan in jezelf uit te laten.
                                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                                                                  X