Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotus!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lotus!

De Lotus Europa wordt enigszins verbeterd.
    Het valt mij op dat je die auto bijna nooit ziet!

En dat terwijl ik het wel een gaaf ding vind. Net even wat ruimer dan een Elise, lekker snel, complete uitrusting en niet heel erg duur.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Design spreekt me totaal niet aan, verbeteringen maakt het een auto met een hoger petjes-gehalte. Zal ongetwijfeld lekker rijden, design doet me echter niets.
    Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
    Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Dit wordt inderdaad geen kaskraker. Als ze wat 'spannende' lijntjes weglaten, wordt de auto wellicht wat spannender om te zien. Less = more, zou van deze auto echt een juweel kunnen maken. Die koplampen zijn al zo karakterloos en geven de auto geen duidelijke identiteit. Een desigener zou er goed aan doen om deze auto te leveren met 2 dubbele ronde/ovale koplampen, of met conventionele koplampen, a la de nieuwe MX5 (wat ik dus niet mooi vindt). Dit is bagger en dat ligt puur aan het exterieur.

Comment

TJa, in het echt vind ik het toch een heel erg leuk ding!

Alfa Giulia 1300 (1966)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gaat dezelfde kant uit met die Europa (t.o.v. Elise) als vroeger met de Elan+2 (t.o.v. normale Elan). Zal forse gevolgen hebben voor de restwaarde. Mooi!

Comment

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

mooie kar toch ? past mooi bij de housebroek en rolex ... Select samples, create subtitles, and make your own Bollywood film.
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Nieuwe evora doet me wel iets. 2+2 in een middenmotor config, vooral nu de kinderen nog in die kuipjes pasen ;-)
                Rock on. RS.

Comment

de Evora in het wild
                  Looking for a Lotus? Find your ideal Lotus from top dealers and private sellers in your area with PistonHeads Classifieds.
                  Hyundai Kauai EV 64 kWh - my 20 - 34K + 14K km

Comment

Ik heb nog nooit een Europa irl gezien (dit type dan he!), terwijl ik toch regelmatig Elise's spot. Geen succesnummer idd.
                    '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Mooi ding met leuke historie.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Tricky, zo'n Elise. Zeker als je op precies dát ene punt waar je niet moet terugschakelen, terugschakelt...

Bit of a moment at Schwedenkreuz on the Ring. I changed down a gear a bit late, as it baulked at first attempt, and that had the same effect as applying the ...
                        Last edited by Gijs; 02-12-08, 08:25. Reden: typo :)
                        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                          Tricky, zo'n Elise. Zeker als je op precies dát ene punt maar je niet moet terugschakelen, terugschakelt...

http://www.youtube.com/watch?v=d-EMJrzYY2Q
                          Wel mooi stuurwerk :-)

Comment

Inderdaad. Flailing arms all-the-way. Wel herkenbaar hoe hij daar gaat. Heb ik ook al één keer gehad, gelukkig niet op de Ring.

Comment

Schop. Vanochtend een rechtsgestuurde Lotus Elise met spiksplinternieuw kenteken op de A44. Klonk gaaf. Ik dacht eerst dat het Stéphane was, maar zal wel niet? Ding was donkergrijs namelijk.
                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Laat maar komen....................
                                If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk bericht
                                  http://www.autogespot.com/item/3006/...t-pas-na-2010/

Laat maar komen....................

Ik zeg: Gallardo cloon.

Comment

Uiteraard een shop.........................maar toch; laat maar komen die Esprit
                                    If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Nieuwe Evora mag er ook zijn, maar met (in de UK) een prijs rond die van een Cayman S, vraag ik me af of het financieel een succes wordt voor Lotus.

Comment

Laat sowieso maar komen idd.
                                        Wordt tijd dat ze weer eens met iets leuks komen.

Na 2010 lanceren lijkt me verstandig, de markt voor dure Lotussen is niet zo groot op dit moment. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Minder dan vier jaar na de marktintroductie van de Europa heeft Lotus de productie beëindigd. Een officiële lezing is er niet, maar dat de belangstelling in het model niet erg groot was, is bekend.

Lotus toonde de Europa in de herfst van 2006 en startte begin 2007 met de levering van de sportwagen. De gesloten sportwagen werd als grote broer van de Elise gepresenteerd en diende een nieuwe doelgroep aan te spreken. In vergelijking met de Elise is de Europa een GT in plaats van pure sportwagen. Afgelopen jaar onderging de wagen nog een facelift. Tegelijkertijd werden de prijzen drastisch verlaagd
                                          Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                                          Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Lotus heeft de komst van enkele nieuwe modellen aangekondigd. Het is misschien vreemd maar ze doen mij ergens aan denken.

Last edited by Eric; 30-09-10, 08:05.

Comment

Working...
                                            X
                                            😀
                                            🥰
                                            🤢
                                            😎
                                            😡
                                            👍
                                            👎