Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Er zijn genoeg mensen die het met je eens zijn PACO, zo staat ie in Bloombergs top-50 van Ugliest Cars Ever :-) Ik vind 'm wel mooi. Niet E-type of 250 GTO-mooi, maar wel "anders" mooi.

Comment

Hmm, ben niet kapot van de Taraf. De 4-deurs Rapide vond ik dan toch echt veel mooier. De verhoudingen kloppen niet helemaal, zo lijkt het. Er zijn vast wel wat oliesjeiks voor te porren. ;-)
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Hier staat in 1 van de dorpjes een Rapide. Ik heb hem nog nooit zien rijden, hij staat er gewoon altijd als ik er voorbij kom rijden. Het gekke is daarmee dat ik die Rapide op plaatjes altijd geweldig vond, maar dat hij me in het echt weinig doet.

Die nieuwe lagonda lijkt gewoon lelijk. De oudere lagonda was toendertijd wel imposant. Nu vind ik hem gedateerd.

Comment

• Die Rapide is sinds ie een grote muil (en een S achter de naam) heeft gekregen ook niet bepaald een beauty. Die oude Lagonda heb ik dan juist altijd weer fantastisch gevonden.

Comment

• Ik las net een rijimpressie van de nieuwe Vantage... Met een Mercedes AMG motor. Dat had ik even gemist. Niets mis mee natuurlijk, maar ik fronste mn wenkbrauwen wel even...

Comment

• Ik zag die Rapide pas rijden op de snelweg. Eerder sierlijk en redelijk onopvallend van achteren. Niet heel breed ogend.

Comment

Working...
              X