Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

McLaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • ExTaxi
    replied
    ik vind er geen moer aan die McLarens. Voorkant en achterkant van die dingen vind ik ronduit lelijk. Het zal fantastisch rijden, maar ik zou het nooit kiezen.

    In Nieuwegein staat trouwens een 675LT te koop bij een toko.........(en een SLR). In f*cking Nieuwegein!)

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Ik heb net 2 dagen voor McLaren gewerkt. Ze hadden ook zo'n ding meegenomen naar Spa. Hier stond nog op dat het een Prototype Vehicle was. Niet mooi, dat niet. Ik vind het een beetje zoals Supercars in de jaren '80 en '90: het zal wel rap zijn, maar het is verre van een stijlvol design.

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Die ruitjes in de deuren zijn wel grappig, lijkt me een leuk effect geven als je rakelings langs de curbstones knalt. Verder boeien al die hypercars me niet zo, omdat niemand ze gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn. Die naam vind ik ook een beetje maf, alhoewel ze natuurlijk niet de enige zijn die hun auto naar een coureur vernoemen. Ik denk dat ze bij McLaren momenteel ook graag herinnerd worden aan hun succesvollere tijden in F1. :)

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Een beetje onrustig als ik het zo mag zeggen.

    Leave a comment:


  • Veloce
    replied
    Wat vinden jullie trouwens van de McLaren Senna?
    Niet mooi, wel cool.....maar wel de slechtste autonaam van de laatste jaren

    Leave a comment:


  • Veloce
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
    Die Vulcan is wel een apart ding inderdaad. Volgens Cris Harris is de motor gebaseerd op 2 V6 motoren uit Mondeo's die aan elkaar zijn gemaakt.

    Nog steeds? Volgens mij was dat zo bij de DB7, en dat blok is geloof ik wel doorontwikkeld tot in bijna alle moderne A-M V12's.

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Die Vulcan is wel een apart ding inderdaad. Volgens Cris Harris is de motor gebaseerd op 2 V6 motoren uit Mondeo's die aan elkaar zijn gemaakt.

    Leave a comment:


  • PACO
    replied
    Om bij de Vulcan te blijven: deze gasten heb een straatlegale versie gemaakt. Supercool.

    Leave a comment:


  • PACO
    replied
    Een gevecht tussen twee circuit titanen: de Mclaren P1 GTR tegen de Aston Martin Vulcan:

    Leave a comment:


  • Dennis Cavallino
    replied
    Autojournalisten hebben vaak te maken met een embargo, maar dat gaat niet altijd goed: De McLaren 720s is zojuist gelekt door Bloomberg: http://jalopnik.com/here-is-the-mcla...o-s-1792867803

    Leave a comment:


  • V4
    replied
    Dit klopte dus niet. Hij heeft 'maar' 25%. Hij probeerde nog 50% over te nemen maar kreeg dat financieel niet rond. En met een minderheid op zak, hebben de andere eigenaren met hun 75% de mogelijkheid om hem niet langer als CEO aan te houden:

    http://www.racer.com/f1/item/135608-...claren-top-job

    Leave a comment:


  • V4
    replied
    Volgens mij had Ron Dennis enkele jaren terug Mercedes uitgekocht en toen in totaal 70 of 80% van de aandelen op zak.
    Mansour Ojeh (van TAG) heeft ook nog een deel.

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    *GJ en AJB knopen de gulp los*

    :)

    Leave a comment:


  • MN-Power
    replied
    Ik mag hopen dat dit niet waar is :(

    https://tweakers.net/nieuws/115953/g...r-mclaren.html
    Apple zou in gesprek zijn met automaker McLaren om het bedrijf over te nemen. De waarde van McLaren zou tussen 1,2 en 1,75 miljard euro liggen, zo meldt de zakenkrant Financial Times. De deal is nog niet rond, aldus de krant.

    Leave a comment:


  • MN-Power
    replied
    Dat ze niet meer het McLaren logo als vorm van de koplampen gebruiken is in elk geval een goede beslissing. :) De 12C had dat ook niet en dat vind ik in al zijn saaiheid een vreselijk mooie auto. Mooier dan de rest (F1 is zijn eigen categorie).

    Maar is deze niet gecamoufleerd? Het front lijkt mij namelijk iets teveel één geheel en die daytime running light verdwijnt ook achter dat masker.... En als dat zo is geldt dat waarschijnlijk ook voor de rest van de auto.

    EDIT: En waarschijnlijk dus ook voor die McLaren-shape-koplampen... :(
    Last edited by MN-Power; 11-09-16, 20:07.

    Leave a comment:


  • Miel
    replied
    Ik, als mclaren fapbeer, kan natuurlijk geen minpuntjes zien.

    Leave a comment:


  • Dr.Agan
    replied
    Mijn eerste gedachte bij het zien van de voorkant was dat het een kruising is tussen F 360 Modena en een Porsche Cayman. Allebei prima om aan te zien, de ene wat meer dan de andere DDWW .
    Hij zal vast wel beter rijden dan dat hij eruit ziet.

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Dat kun ik je wel vertellen Veloce: lelijk. ;)

    Kontje is niets mis mee inderdaad.

    Leave a comment:


  • Veloce
    replied
    De opvolger van de 650S is gesnapt. De kont is wel gaaf, maar wat ik van de neus moet vinden.....?





    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Nieuwe McLarens gaan niet als warme broodjes(understatement zelfs), nw Ferrari's wel.
    De restwaarde zal navenant zijn.

    Leave a comment:


  • CWATR
    replied
    Waarom ook qua afschrijving?

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Louwman is dealer idd, dus onderhoud is geen probleem in NL.

    Mooi alternatief voor een 488 GTB idd, maar op bijna alle fronten is de 488 beter. Ook qua afschrijving.

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Louwman is toch dealer/importeur? Onderhoud is dus geen probleem lijkt me. Nu nog even de staatsloterij binnen harken.

    En dan zou ik nog steeds liever een 488GTB hebben.

    Leave a comment:


  • CWATR
    replied
    Ik heb vanavond eens wat filmpjes zitten kijken van die 570S. Zoals die auto roteert om z'n middelpunt is toch wel erg mooi. Ik was niet zo van de Mclaren's maar mocht ik binnenkort die staatsloterij binnenharken dan staat deze samen met de nieuwe NSX op de shortlist. Onderhoud van zo'n wagen lijkt me wel een probleem in NL?
    * Keeps on dreaming.*

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
    Overigens snap ik het gamma van McLaren niet zo goed meer. Je had eerst de 12C, die al heel snel vervangen werd door de 650 (zo geef je nieuwe klanten natuurlijk geen vertrouwen). Nu is er ook een 675 maar ook een 570. Het zijn in de basis allemaal dezelfde auto's, met dezelfde motor en bak.


    Zo dacht ik er ook over, totdat ik op de AutoRAI de 570S (er is inmiddels voor sommige markten zelfs ook een 540C) en de 675LT naast elkaar zag staan. Dan is de eerste een lief sportautootje, en die tweede toch wel the real thing. Geen idee waarom, puur uitstraling wat mij betreft. Terwijl je weet dat ze onderhuids in grote lijnden identiek zijn. Maar goed,ik kan ze allebei niet betalen, en als ik het wel kon ging mijn geld naar Maranello.

    Leave a comment:


  • raspaardje
    replied
    Het Porsche Carrera businessmodel dus. Dat zich wel bewezen heeft.
    Maar idd zonder lange heritage en wellicht is die combinatie niet zo'n goede.

    Leave a comment:


  • Rossi
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Mooi ding idd, maar de concurrentie (uit Italië voornamelijk) vind ik spannender.

    De McLaren's schijnen ook beroerd te verkopen, hoorde ik. Op de P1 na dan.
    Dit is meer Porsche-concurrentie dan Ferrari/Lamborghini-concurrentie vind ik. En Porsche is goedkoper.
    Lastig segment dus voor McLaren.
    In welk opzicht is de McLaren een 911 concurrent? De McLaren is veel sneller, veel duurder (al kan ik even geen prijzen vinden?) en veel exclusiever (ook als die goed zou verkopen). Gewoon een klasse hoger dus, precies waar de 488 en Huracan zitten. Of McLaren die strijd aan kan is wat anders. Ondanks alle Formule 1 successen (nu even niet) en de legendarische F1, is het alles behalve een gevestigd merk zoals Lamborghini en zeker Ferrari. En dat is een lange duur probleem. Verder is het toch een beetje anonieme auto (wellicht ook weer door het gebrek aan herkenning), al moet ik zeggen dat ik die rode 675LT wel een plaatje vind.

    Overigens snap ik het gamma van McLaren niet zo goed meer. Je had eerst de 12C, die al heel snel vervangen werd door de 650 (zo geef je nieuwe klanten natuurlijk geen vertrouwen). Nu is er ook een 675 maar ook een 570. Het zijn in de basis allemaal dezelfde auto's, met dezelfde motor en bak.

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Mooi ding idd, maar de concurrentie (uit Italië voornamelijk) vind ik spannender.

    De McLaren's schijnen ook beroerd te verkopen, hoorde ik. Op de P1 na dan.
    Dit is meer Porsche-concurrentie dan Ferrari/Lamborghini-concurrentie vind ik. En Porsche is goedkoper.
    Lastig segment dus voor McLaren.

    Leave a comment:


  • Rupie
    replied
    Lijkt me een heerlijke auto, ben wel benieuwd naar andere reviews, want met het gewauwel van Chris Harris ben ik wel klaar.

    Leave a comment:


  • Hansv
    replied
    Ha, die Gummers;

    Chris Harris geeft een korte preview van de 675LT. Hij lijkt enig enthousiasme niet te kunnen verbergen....

    Leave a comment:


  • Rupie
    replied
    http://www.autocar.co.uk/car-news/ne...s-mclaren-650s

    650s vs Speciale.

    Leave a comment:


  • PACO
    replied
    Ja, ik kreeg ook al een brief.
    Ben er kapot van.

    Leave a comment:

Working...
X