Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Type

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ĝlle Bekijk bericht
    Benieuwd of deze over wat jaren net zo hard afschrijven als die Camaro-in-drag-generatie. Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk.
    Natuurlijk wel...
    15 jaar geleden schreef de autopers in net zulke superlatieven over de Camaro-in-drag als nu over de F-type (ik heb recentelijk nog al die proza in AV, CAR, EVO van destijds doorgespit). De F-type is nu een hype, maar dat was de XK destijds ook.
    Maar na een tijdje verdwijnt de opwinding vanzelf. De emoties gaan echt weer verdwijnen als het volgende must-have-speeltje op de markt komt, waarmee de pers de bladen kan vullen en het net vol kan spammen met driftfilmpjes. En dan is de F-type ook weer gewoon een auto van ruim 1600kg, zelfde soort vermogen, haalt het toch niet bij de 911 etc etc.
    Fast forward naar 2025, dan staan die F-types net zo lang bij de handel weg te kwijnen als de XK’s nu. Er komen in de tussentijd vast wel wat zwakke punten naar boven, waardoor iedereen bang van die dingen is, afijn, het hele verhaal all over again.
    Nee, het gaat straks met de F-type gewoon de XK, de XJS, de 928, de 8-serie, de R129 SL, de SEC en CL, de Ghibli (de biturbo-variant), de 3200, de DB7, de 400/412, de 456 en al die andere GT’s achterna. Er is geen enkele reden te verzinnen waarom het niet zo zou gaan.
    Gelukkig maar, want over pakweg 12-15 jaar zou ik graag zo’n ding op willen halen!

Oorspronkelijk geplaatst door ĝlle Bekijk bericht
    Hoe zit dat met de huidige generatie Maser Coupe (geen idee hoe die heet)?
    De Gran Turismo, nieuw vanaf 190K, rondje autoscout leert dat ze vanaf 50K (2007) ongeveer zijn nu. Na 5 jaar ongeveer 75K. Dus dat zal ook geen uitzondering worden. Regelrecht de 3200's achterna (nu uitzoeken vanaf 15 mille). Typisch voorbeeld van auto’s die, terecht of onterecht, niemand durft te kopen.

Comment

Ja... Vreselijk dat geluid in zo'n mooie auto.. :)
      Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

Afgelopen donderdag een eindje achter een rode R gehangen, die een paar keer volgas weg accelereerde om vervolgens gas los te laten en al ploffend en ratelend uit te rollen. Het klinkt echt compleet ruk als je het mij vraagt, alleen maar uitlaat-lawaai om heul veul uitlaat-lawaai te hebben. Hij is wel echt heel erg mooi, alhoewel dat rare spoilertje niet had gehoeven. Een subtiel stripje over de volle lengte heeft minimaal hetzelfde effect gok ik. Gelukkig blijft die plat liggen als je over de boulevard rijdt. ;)

Comment

• Jort het d'r ook een.

Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

De heer Kelder heeft smaak. Althans, wat auto's aangaat....
            Wel bescheiden, gewoon een zescilinder.
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Die zescilinder klinkt dan weer wel fantastisch

Comment

• En de uitlaten zijn veel mooier (gepositioneerd)
                Aprilia RSV Mille '01

Comment

• Z'n ouwe bakkie staat er nog achter.
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                    Ha, die Jasper;

De heer Kelder heeft smaak. Althans, wat auto's aangaat....
                    Zijn vriendin is anders ook prima heur.

Comment

• Ha, die Olle-met-een-streepje-door-de-O;

Maar die stond weer niet op de foto.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                        Maar die stond weer niet op de foto.
                        Scherp opgemerkt.

Dat komt omdat zij al eens eerder op een foto is gezet: http://celebimg.com/2/image/rj
                        Verder nog vragen? ;-)

Comment

• Ha, die Snipe;

Hubba, hubba....
                          Scherven brengen gelul.

Comment

• jaguar-f-type-r-coupe-c623019062014193529_4.jpg

Ja, die achterkant van de v8 is VRE-SE-LIJK!
                            Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• F-Type Project 7 gaat in beperkte productie

Wees er snel bij, want 250 stuks.

m1myp7qb7xdd.jpg
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

Apart. De mijne wel graag zonder witte accenten, speedhump, vleugel en overige extra aerodingessen....
                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Je wilt dus gewoon een cabrio? Die hebben ze ook! :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Je bedoelt de convertible Hans? :)

Zijn er 250 teveel als je het mij vraagt. Jaguar moet eens ophouden met die Chav Only Limited Editions.

*edit*

Jaaahoooor. Jasper is me te snel af.

Comment

• Ha, die Jasper & Joep;

Weet ik, maar die heeft geen 575pk en ook de Keramische remmen, Torque Vectoring by Braking en racekuipstoelen behoren bij de reguliere cabrio's allemaal niet tot de standaarduitrusting.
                                      Eerlijk gezegd zou ik in de cabrio aan een van de zespitters meer dan genoeg hebben....
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik schrok zo van de plaatjes dat ik het persbericht niet gelezen heb. Maar zowel in de coupé als de convertible lijkt me de V6S het fijnst. En het scheelt een bak herrie hoop ik, want ik heb de V6(S) nog nooit gehoord heb.

Comment

• Jaguar F-Type

Vandaag op het GFoS. Sodeknetter wat een kar. :)

Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Impuls aankoop als we wereld kampioen worden? :-)
                                            The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
                                            Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.
                                            I was doing fine until about mid-corner when I ran out of talent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                              F-Type Project 7 gaat in beperkte productie

Wees er snel bij, want 250 stuks.
                                              Ik vind het wel aardig; die bult breekt de lijn een beetje van de mindere cabriolet naar mijn mening. Maar dan wel met 't RAF kleurenschema graag... (Kan 'ie trouwens ook dicht?)
                                              The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
                                              Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.
                                              I was doing fine until about mid-corner when I ran out of talent.

Comment

• Komt volgens mij met een tonneautje voor over de stoelen als het regent. Echt een mooi weer auto dus.

De coupe is inderdaad mooier dan de cabrio, maar toch denk ik dat ik straks* weer voor de laatste ga. Open rijden is gewoon zoveel leuker. Of weet je wat - gewoon allebei! Een V6S Cabrio en een V8 coupe. BAM!

* When bonuses are truly back....
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hamster Bekijk bericht
                                                  Ik vind het wel aardig; die bult breekt de lijn een beetje van de mindere cabriolet naar mijn mening. Maar dan wel met 't RAF kleurenschema graag... (Kan 'ie trouwens ook dicht?)
                                                  Inderdaad en ook al is het historisch niet correct; 2 bulten zou nog mooier zijn IMHO. Maar inderdaad de achterkant van de normale cabrio vind ik ook te plat en de coupé vele malen mooier.
                                                  Every second of your life is a part of your song

Comment

• Gaaaf :-)

http://www.teamsky.com/article/0,272...389395,00.html

Comment

• Hebben :-)
                                                      BMW 323ti Compact Silber
                                                      Midas Bronze Red
                                                      Triumph TR6 PI Damson
                                                      Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

• Spotte net in Amstelveen nog een witte coupe. En zelfs in die rukkleur is hij prachtig!
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hij is echt heel gaaf.

Comment

• Nou Jasper, ze komen nu toch al akelig dichtbij met die afschrijving: http://www.pistonheads.com/news/defa...?storyId=30513
                                                            Giulia 1600 Super '65
                                                            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Heel goed! Mooi toch, afschrijving. Voor een ander. :)
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• 20% in het eerste jaar valt wel mee als je het mij vraagt. Zeker voor een sportwagen. Met een V8. En een Jaguar-logo erop.

Comment

• Vanavond reed er één de hele tijd bij mijn ouders langs. Wat een geluid. Veel plof plof enzo. Aan de andere kant lijkt me dat ook wel weer heel vermoeiend en irritant als je door de een druk bewoonde wijk rijdt.. Om 3 uur 's nachts.. op een zomer avond... dus...

Comment

Working...
                                                                  X