Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Type

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Binnen en buiten, zal wel verschillen. Of bedoel je wanneer jij om 3 uur 's nachts naar buiten bent gestuurd en in je overdekte tuin/hok met de handkar bezig bent.... ;-)

Comment

• De uitlaat heeft een actief/passief switch. Jeckyll & Hyde.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dan maar niet naar Dubai gaan.

De toegangsweg naar de Palm ligt vol met drempels.

En dan kan je nog net vol in de begrenzer knallen voor de volgende drempel.. :)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• De auto heeft zelfs start stop. Geheel verantwoord.
          Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• Dat gouden petjesding staat nu ook op YT, in een ordinaire video waar er alleen maar wat ge-revved en voorbij gescheurd wordt:

Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Sluizencomplex.
              Tricky bocht waar ze rijden... ;)
              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ha, die W220L;

Wat je zegt: die aan de andere kant helemaal, heeft me nog eens een Drietje gekost....
                Scherven brengen gelul.

Comment

• http://youtu.be/6curAyAJd4w GVD, wat is het toch een geil apparaat. Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die een Cayman kopen ;)
                  Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• Erg mooie jag.
                      Maar wat een IKEA spoilertje!
                      Voor zo'n auto, voor dát geld, wil je toch niet zo'n peppie en kokkie spoilertje erop?

Geluid is wel über.
                      Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen,,,,,,,,

Comment

• Ha, die Gummers;

Brute auto, zonder meer. Ik vind de carbonlook op deze wielen overigens storender dan het inderdaad wat knullige vleugeltje. Ben wel bang dat het narochelen van de uitlaat op den duur irritant kan worden. Leuk kenteken, dat dan weer wel.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik vind het een van de meest begerenswaardige nieuwe auto's op dit moment.
                          Heerlijk geluid ook.

Dat narochelen doet mijn QP ook, en ik denk dat ik er nooit genoeg van zal krijgen ;-)

Comment

• Dit ding is en blijft idd feckin' spot on.

Dat nerderige spoilertje vergeef ik hem wel.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Begint onder de Brieenoordbrug, een bekend plekje voor kekke autokiekjes.
                              Wel mooi rood met zwart!
                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Lekker filmpje hoor, zit ook een fijn deuntje onder.

De kritiek op de spoiler vind ik overigens meer dan terecht. Hij is lullig smal en ook de constructie is verre van mooi. Nou staat Jaguar hier niet alleen in (zie de TT en de SLS bijvoorbeeld), maar ik snap die trend niet echt. Het moet toch mogelijk zijn om hier een mooi constructie van te maken? Zelfs Lancia kon dit al... Al vraagt die oplossing natuurlijk wel om wat meer ruimte.
                                Aprilia RSV Mille '01

Comment

• Staat hier nu een grijze V6s coupe voor m'n raam op het werk, toch wel een erg leuk ding :-) Verrassend compacte auto eigenlijk. Dit zou wel echt iets voor mij zijn ergens in de (verre) toekomst!

Comment

• Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• Holy moly wat een geluid. :)
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• En er komt ook een AWD. Brun, lees je mee! :)

Aardige foto...

Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Richard Hammond duwt er eentje de vangrail in: http://bcove.me/3c19u5he
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Van de week een stukje zitten kijken van die nieuwe roadtrip.
                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Ik lees net dat de F Type er binnenkort ook met klassieke handbak komt, met een heus koppelingspedaal en zo.

Dat wordt dan wel the one to have, ook vanuit een potentieel klassieker-perspectief.

Dus: handbak V6 cabrio of handbak V8 coupé. :)
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Gisteren nog zo'n ding van dichtbij bekeken. Het was een convertible, geen v6 en ook geen v8.
                                                Speciale uitvoering? Mwah.

Het was een studiemodel van de fabriek waarbij een select groepje dealer- en importeursmedewerkers training krijgt voor schadeherstel.
                                                Bizar hoeveel verschillende materialen en vooral verschillende soorten hechttechnieken toegepast worden.
                                                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                  Ik lees net dat de F Type er binnenkort ook met klassieke handbak komt, met een heus koppelingspedaal en zo.

Dat wordt dan wel the one to have, ook vanuit een potentieel klassieker-perspectief.

Dus: handbak V6 cabrio of handbak V8 coupé. :)
                                                  Denk 't niet.
                                                  The F-Type also gets an available six-speed manual transmission for 2016 on V6 variants with rear-wheel drive.
                                                  Hubraum statt Spoiler

Comment

• Ok, nog makkelijker! Een V6 cabrio handbak, graag. :)
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• V6S was al de variant die je wil hebben, imho. Mechanisch sperdif ipv electro-meuk, minder gewicht in de neus, mooiere centrale uitlaat (alhowel die vier pijpen op de coupé wel kunnen wat mij betreft) maar bovenal niet dat chavz-lawaai. En nu ook nog leverbaar met handbak.

Comment

• V6S + handbak lijkt me heeeelemaal toppie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                          Ok, nog makkelijker! Een V6 cabrio handbak, graag. :)
                                                          Daar past geen Twin Bugaboo in...

Comment

• Nee joh - da's over 10 jaar ook niet meer nodig. :)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Jawel.. Voor de nakomertjes :D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                                                Daar past geen Twin Bugaboo in...
                                                                Heb ik iets gemist of komen er straks zelfs twee kleine bankiertjes tegelijk?
                                                                Last edited by GJ; 25-11-14, 12:47.

Comment

• En nu ook met 300pk sterke 2.0 turbo, daardoor kost een F-type opeens nog maar €70K... en da is denk ik een geweldige zet, want daardoor is die auto meteen €30/40K (auto/manual) goedkoper dan minst sterke V6 met 340pk (of €42/55K minder dan de 380pk V6 en maar liefst €110/130K goedkoper dan beide V8-versies.)
                                                                  Met dit vermogen, type motor en prijsstelling hang je in de regio van de Cayman/Boxter en dan wordt de keuze toch wel een stuk makkelijker. (hoewel die V6 echt zo gaaf klinkt) Ik blijf die F-type echt een waanzinnig mooie auto vinden die je helaas veel te weinig ziet.

Last edited by Veloce; 15-04-17, 21:11.
                                                                  Giulia 1600 Super '65
                                                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                                                                  X