Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot Prologue

Van www.autoblog.nl

We hebben er even op moeten wachten, maar dit is de nieuwe Peugeot 3008 (als concept om precies te zijn). Op de autoshow van Parijs zullen we deze (uiteraard) hybride van alle kanten kunnen bekijken. Maar op het eerste gezicht vind ik em een beetje lijken op een opgeblazen 308.

Veel is er nog niet bekend over de techiek. Het enige wat Peugeot ons weet te vermelden is dat de PROLOGUE… (wat heeft Peugeot toch met die puntjes?) 200 pk heeft en slechts 109 g/km CO2 uitstoot. Maar dan moet je wel gebruik maken van de electromotor.

“ PROLOGUE… ” by Peugeot
    A new generation hybrid

Derived from the fusion of different worlds, the “ PROLOGUE… ” concept car lifts a corner of the veil on a new type of vehicle. Anticipating future trends, the “ PROLOGUE… ” proposes an innovative combination of ideas at a number of different levels: its architecture, its style, its interior ambience, its modularity, its original high-tech equipment and also its new generation hybrid technology. In fact, thanks to this technology, this 147kW (200 bhp) car offers unexpected levels of performance combined
    with significantly reduced CO2 emissions: 109 g/km in the combined cycle, or zero in electric only mode!
    Attached Files

Mooier dan Prius en die lelijke Honda in elk geval!
    Van opzij is hij zelfs best mooi, vind ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Joost, doosje Maalox sturen ????
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Valt inderdaad goed mee. Leuk autootje wel.
        Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
          Tsja, toch snap ik het wel. Wat mij betreft is Peus de clou al een tijdje kwijt qua design. De 306, 406, 406 coupé en de 206 zijn wat mij betreft wel zo'n beetje de laatste mooie Peugeots. Ook qua onderstel heeft Peugeot niet meer die zo kenmerkende combi van confort en sportiviteit. Het is allemaal bijna Duits hard geworden (net als de stoelen). :-((

Ik vind dat persoonlijk eeuwig zonde, maar ja, ik zal het wel niet begrijpen, Immers Peugeot verkoopt beter dan ooit zo lijkt het. Hoe lelijker de auto, hoe meer ze ervan verkopen, zo lijkt het. Het is ze van harte gegund, maar ergens hoop ik dat Peugeot binnenkort weer echt mooie, stijlvolle en sportieve auto's gaat maken. :-((

Groet
          GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
            Tsja, toch snap ik het wel. Wat mij betreft is Peus de clou al een tijdje kwijt qua design. De 306, 406, 406 coupé en de 206 zijn wat mij betreft wel zo'n beetje de laatste mooie Peugeots. Ook qua onderstel heeft Peugeot niet meer die zo kenmerkende combi van confort en sportiviteit. Het is allemaal bijna Duits hard geworden (net als de stoelen). :-((

Ik vind dat persoonlijk eeuwig zonde, maar ja, ik zal het wel niet begrijpen, Immers Peugeot verkoopt beter dan ooit zo lijkt het. Hoe lelijker de auto, hoe meer ze ervan verkopen, zo lijkt het. Het is ze van harte gegund, maar ergens hoop ik dat Peugeot binnenkort weer echt mooie, stijlvolle en sportieve auto's gaat maken. :-((
            Inderdaad.
            Every second of your life is a part of your song

Comment

Toch grappig dat ik pas maandagAVOND om 8 uur op de SENDknop drukte..

Tja, de reacties op die blog zijn ook wel aardig, vooral die van 13.36u.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎