Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar de 7 miljoen stuks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Daarmee een waardige opvolger van de 205 dus eigenlijk. Hoeveel zijn er daar ook weer van geproduceerd?
    Oliestoken voor het goede doel

Comment

5,3 miljoen, volgens wiki...

Comment

Yep, 5.278.000 om precies te zijn. In 14 jaar.
        De 206 passeerde de 205 in iets meer dan 7 jaar en zat in de herfst op 6,3 miljoen. Hopelijk krijgen wij in NL deze 206 facelift ook, want ik vind hem wel geslaagd.
        Last edited by Joshua; 18-02-09, 15:14.

Comment

De 206 was een écht succesnummer, net als de 205, en ik moet zeggen dat het nieuwe neusje hem best staat. Kan best eens gaan lopen in Nederland!
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Is er ook zo'n optie voor de 206 break?
            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

De beslissing om deze 206 te gaan voeren wordt binnenkort genomen, maar ik heb al wel gehoord dat een Break er niet bij zit, net zo min als een 4drs sedan.

Comment

Niet alleen de Seat Exeo vist uit deze vijver; ook Peugeot heeft ontdekt dat Europeanen voor weinig geld best in een oude auto willen rijden. Robbie voorspelde het al toen we onlangs een pickup-versie langs zagen komen: de aloude 206 wordt opnieuw leverbaar in ons land, deze keer als 206+. De 206+ is op meerdere […]

Hij komt, jaaah.

Comment

Alle 7 miljoen stuk? :)
                  You know that reality is immaterial

Comment

Josh, hoe gaan jullie die 206/7 positioneren? Net boven de 107 denk?
                    Want als-ie goedkoper wordt, heb ik liever zo'n opgewarmde 206. :-)

Comment

Taeke, een kale 4cyl 75pk 207 kost 14.525, een 3cyl 67pk 107 komt op 8.500.
                      Daar zit 6 mille tussen, denk dat een 206+ 1.1 60pk op 11 komt.

Vrijdag volgen gamma- en prijs-info

Comment

Tja, een vrij kleine stap dan straks van een 1.4 206+ naar een 1.4 207, schat ik zo. Volgens mij werkt dit alleen als er echt een mega prijsvoordeel is, zie bv. Dacia t.o.v. Renault.

Als je straks voor 1500 meer een 207 hebt met dezelfde motor, is dat toch wel een heel wat modernere auto voor je geld. Om het over inruilwaarde na een paar jaar maar niet te hebben. Ik snap de rol van oude modellen in opkomende markten (504 tot een paar jaar terug gebouwd in Brazilie en zo), maar hier? Nog een model erbij in een al redelijk vol gamma? Kweenie...
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Tja, of het scheelt bijna 3000, waarbij de 206 dan al wel een radio heeft, 2 categorietjes MRB minder, 3mille en 180kg minder scheelt ook in verzekering, 15 cm korter toch weer makkelijker te parkeren.

Vorig jaar werden er hier in NL bijna 2.800 206-en Forever geregistreerd, en vorige maand alweer 336. Die begonnen met de 1.4 ook bij 10.990.

Productie vd 206+ start in maart, denk dat we er minstens 3500 gaan doen.

Comment

Ha, die Jasper;

Een 206+ 1.4 en een 207 1.4 zullen dan toch nog wel zo'n €2000 tot €2500 uit elkaar liggen qua prijs, verwacht ik zo. Da's in deze hoek van de markt een hoop geld, hoor.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                            X