Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geen grote Renaults meer na 2011?
Collapse
X
-
En is inmiddels alweer ontkend door Renault zelf.
Groet
GJ
-
Zeker in de echt grote klasse toch wel jammer.
Anderzijds, die dingen worden natuurlijk weer voor geen meter verkocht, dus begrijpelijk.
Vroeger, de 20 en 30 fraaie wagens. Heb zelf in het verleden een 25TXI gehad, vorstelijk comfort, magnifieke stoelen, fully loaded, was er ook heel blij mee.
Nog niet eens zo lang geleden behoorlijk onder de indruk van de Vel Satis 3.5 Initiale, echter het thuisfront en vooral de leasemij waren beduidend minder onder de indruk. Vandaar dus niet.
Je kan tegenwoordig die 2e hands Vel Satissen echt al voor een spotkoopje meenemen, hmmm misschien niet eens zo'n slecht idee:-)2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Bij die Vel Satis is dan dat spotje voor de Megane eigenlijk wel weer van toepassing: "Weet je nog dat je vroeger zei dat je nooit een Renault zou kopen?"
*Checkt prijzen*
Zohee, een 3.5V6 Initiale met minder dan 90K kilometer voor €11K.------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk berichtZohee, een 3.5V6 Initiale met minder dan 90K kilometer voor €11K.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtTsja, bij 120k moet je distributie doen + waterpomp want het blok ligt er toch uit dan. 4000 euro bij de dealer...2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Nooit begrepen hoe ze bij Renault konden denken dat die Vel Satis ging aanslaan. Terwijl de R25 en in iets mindere mate de Safrane toch best succesvol waren, althans, in hun eerste jaren. Nadat het nieuwtje eraf is, zakt zo'n model hopeloos weg.
De Espace, ach, daar liep Renault per ongeluk tegenaan. Een externe partij (Matra) kwam er mee nadat die eerder bij PSA lachend de deur waren gewezen.
Comment
-
De R25 had veel aanhangers destijds. Een maat van was ooit verkoper bij Renault en toen de Safrane kwam, kregen ze nog niet geen petities of smeekbrieven of ze de R25 svp wilden blijven produceren.
Die sympathie heeft de Safrane nooit gewekt, zouteloze auto, wel met Volvo motoren erin vreemd genoeg.
De Hell Satis is te apart om aan te slaan. Ik vind het niets, maar ik kan wel begrijpen dat het mensen aanspreekt. Ik kan ook begrijpen dat dat er niet veel zullen zijn.
Die 3,5 motor is volgens mij in de basis hetzelfde als die in de 350Z.
Heeft meer met de plaatsing te maken van die auto in de Espace, dat het blok eruit moet als ze de distributie willen vervangen. Omdat het spul dan toch los ligt, kun je beter maar meteen de waterpomp doen, want die gaat waarschijnlijk kort daarna stuk en dan zou weer alles los moeten.
Comment
Comment