Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 206 CC 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot 206 CC 2.0

Weet iemand wanneer de distributieriem van een Peugeot 206 CC 2.0 16v moet worden vervangen?

Verder heb ik begrepen dat de rubbers van de dakconstructie wel eens kunnen gaan lekken, zijn er nog verdere specifieke punten om op te letten?

<mannelijkheidsdisclaimer> Niet voor mijzelf overigens <einde mannelijkheidsdisclaimer>
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Ha echte man, doe mij even het VIN ofwel vehicle identification number ofwel chassisno.

Comment

Is het bij die 2.0 PSA blokjes niet 120.000km of 9 jaar?

Comment

Ik verwacht inderdaad iedere 120dkm. Da's in feite dezelfde motor als in de Xantia van mijn ouders en die moet iedere 120dkm. Josh zal het kunnen bevestigen.
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

De aftersalesman wil even het chassisnummer weten.

Comment

Hmm, die heb ik niet, want ik heb (nog) geen 206 CC...
            Let's kick some ass and chew bubblegum...
            ----------------------------------------------------------------------------
            '71 Alfa Romeo Giulia Super
            '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
            '00 BMW E39 528iA Touring
            '06 BMW Z4M Roadster
            '96 BMW E36 328i trackracer
            '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Bouwjaar niet voldoende Josh voor het bevestigen van een vermoeden?

Comment

Mijn Pa effe gebeld.

Had in zijn werkplaats geen gedoe gehad met de kapsluitingen. "Gewoon goed kijken of alles goed zit"

Riem is bij 120K, als je dan de hele rambam doet (pomp erbij, grote beurt etc.) ben je zo'n 7-800 kwijt.

Je moet wel even kijken of hij netjes loopt. De hydrolische klepstoters willen net wel eens problemen geven en dan gaat hij onregelmatig lopen en olie verbruiken. Dure grap.

Je kan wel effe langs gaan voor een aankoopkeuring, de monteurs kennen die dingen wel goed.

Comment

Bedankt, NAS.
                  Gijs, de collega wilde echt het ch.no hebben.

Boertje, succes met de aankoop.

Comment

Dat was altijd lachen met de Audi Cabriolet... Servicedoedels wilden ook altijd het chassisnummer hebben, maar als je dat intikte in ETKA/ELSA dan borkte dat ding en kwam er niks uit. Veel nuttiger was het door gewoon bouwjaar en type van motor te geven :D.

We spreken dan ook wel over een auto van 1996, toen de VIN's van Audi nog niet allemaal genormaliseerd waren :).
                    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Was toch gewoon WAUZZZenzovoort? :-)
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                        We spreken dan ook wel over een auto van 1996, toen de VIN's van Audi nog niet allemaal genormaliseerd waren :).
                        Toch vreemd, hoor. Mijn AX had, net als alle Citroëns, een 4-cijferig organisatienummer op een van de veerpootkolommen. Op basis van dat nummer kon men bij de dealer precies zien waarmee ze te maken hadden. De auto was van 1991, trouwens.

Comment

WAUZZZ enzovoort, maar je kreeg dan in ETKA en ELSA gewoon geen auto te zien... :)
                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Working...
                          X