Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franse Autodag 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Franse Autodag 2009

Was rond de middag even in Limburg in het schone Nieuw-Bergen, waar het Raadhuisplein overspoelt was met Franse merken. Ruim 200 auto's opkomst, voorwaar niet slecht met dat druilerige weer
    Niet alles was mijn kopje thee, maar er zaten er wel tussen met vele avonden werk.

http://www.mijnalbum.nl/Album=DIV3NLHT

Wel veel auto's met werk eraan idd.
    Hele klus om die dingen weer origineel en netjes te krijgen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

LOL. Ik had foto's verwacht van mooie Alpine's, Panhards, 504 coupe's en een enkele Facel Vega. Maar een 206 met vleugeldeuren is ook leuk natuurlijk. ;-)

Comment

vreselijk!
        Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Comment

Blijft inderdaad je smaak of niet. Duidelijk is wel dat je het op dit soort meetings niet redt, cq nauwelijks opvalt en dus geen prijzen wint met alleen grote, aparte velgen, een dikke stereo en een spoilertje.

Ik probeer altijd te kijken naar de kwaliteit vd modificaties en of het (eventuele aanwezige) thema of kleurschema consequent is uitgewerkt.

Die rode Twingo met een geheel nieuw dashboard is knap gedaan. Sommige speakerconstructies ook. Ik zag ook een tweetal 206 die in zijdeglans gespoten waren, dus niet/juist niet in mat.

Nog even zieken:
          Ze hebben wel vaker een 1:18 model van hun auto in de auto staan, en die heeft dan ook alle mods vh origineel. Bij een 206 met drie giga-speakers stond ook zo'n model maar dan met maar twee speakers in de kofferbak.

Ik wijs de eigenaar daarop (zo win je geen punten, vriend) en hij keek me toch aan ! Geweldig.

Taeke: er was 1 404 taxi-uitvoering, de man ging na een uur of twee maar weg, was de enige klassieker naast een 20jr oude 405 Break. Wat wel opvalt dat er nauwelijks meer 205jes bij zijn.
          Last edited by Joshua; 13-07-09, 09:30. Reden: typootje

Comment

Zo'n ZX 5drs, wŠt een kar zeg! LOL! Ieder z'n hobby zal ik maar zeggen.

Comment

Tja, dit soort meetings zijn ook niet echt mijn ding moet ik zeggen ( en dan maakt het niet uit of er Franse,Duitse of Japanse auto's zijn).
              '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Pfff, wat een hoop ellende bij elkaar. Dan te bedenken dat in al die modificaties waarschijnlijk vele duizenden euro's is gaan zitten. [email protected], had precies dezelfde verwachting.
                2019 Volvo V60 T6

Comment

Hmm, mijn droomauto staat er niet tussen. Nog niet eens een beetje ;)
                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
                  X