Ben eigenlijk best gecharmeerd van de Laguna GT. Interieur van de Laguna vind ik persoonlijk heel netjes, en de GT met z'n 4WS heeft net dat gimmick dat ik zoek. Bovendien is de prijsstelling heel erg goed. Je hebt een mooie, ruime station met 205pk voor rond de 36k.
Misschien dat de opvolger van de V50 wel uit Frankrijk komt...
Ja, BMW is meer 'mijn' merk en ik heb niks met Renault en niks met Frankrijk, maar een beetje leuk aangeklede BMW komt op > 45k en dat vind ik veel geld en dan heb je nog maar een 318i of een 320i.
Een full options Laguna GT station komt volgens de Renault configurator op 40k en als ik de V50 inruil kom ik volgens diezelfde configurator op 314 euro/mnd met een looptijd van 36mnd en 225 euro bij 24mnd....
Toch maar eens een proefritje aan wagen dus.
Misschien dat de opvolger van de V50 wel uit Frankrijk komt...
Ja, BMW is meer 'mijn' merk en ik heb niks met Renault en niks met Frankrijk, maar een beetje leuk aangeklede BMW komt op > 45k en dat vind ik veel geld en dan heb je nog maar een 318i of een 320i.
Een full options Laguna GT station komt volgens de Renault configurator op 40k en als ik de V50 inruil kom ik volgens diezelfde configurator op 314 euro/mnd met een looptijd van 36mnd en 225 euro bij 24mnd....
Toch maar eens een proefritje aan wagen dus.
Comment