Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megane break?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Megane break?

Ik ben bezig met een Megane Break uit 2000, een 1.6 16V RXE. Lijkt me een prima comfortabele auto voor mijn woon-werk verkeer van 25 km per dag, en wat extra tripjes. Laadruimte is voor mij een plus, heeft de leaser van MdV niet (Civic Hybrid).

Weet er iemand waar ik specifiek op moet/kan letten?

Inkoppertje: of alles werkt. ;-) Renaults uit deze periode staan bekend om hun (electronische) storingsgevoeligheid.
    '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Geen koelkast voor 300ZX...

De ellende bij Renault begon pas bij de Meganes en Lagunas van het tweede model (respectievelijk 2002 en 2001). Renaults van bouwjaar 2000 zijn niet bijzonder storingsgevoelig op welk vlak dan ook.
      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Gaat om dit model. 2000 is laatste jaar van die wagen, dus alle kinderziektes zijn er wel uit I guess.
        2019 Volvo V60 T6

Comment

Let wel op de uitlaat. Die zijn bij Renault uit die periode van paniekblik gemaakt.
          Let dus op het geluid, en check even onder de auto.

Comment

Model loopt nog tot 2002. Dus geen elektrische problemen gelukkig!
            Nog maar eens goed kijken dus en luisteren naar de uitlaat.

Comment

*kuch*
              Ook voor die tijd voldoende problemen (althans als je gare versnellingsbaksteunen, doorgebrande penbobines, uitvallende verlichtingsinstallaties en dat alles binnen 40k km's voldoende vindt). 2000 model Cabrio, waarbij ook de binnenbekleding van de kap moest worden vervangen en de bevestiging ervan. Gelukkig was dat ding niet electrisch.
              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ja, het zijn geen Mercedessen (...).
                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Ja wat wil je Steven, 't zijn geen Toyota's:-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Die willen ook nog wel eens teruggeroepen worden ;-)
                    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

In de USA wordt er zelfs al gesproken van moordwapens :-) of eigenlijk :-(
                      2 x ouwe premium meuk
                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
                      X