Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot RCZ

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot RCZ

Hoe kan dat nou? Maakt Peugeot weer eens een bloedmooie auto en dan is er hier niet eens een thread van!!
    Sowieso is er in die landen-forums weinig te doen en kijken de meesten er al niet eens meer.

Van de week voor het eerst de RCZ-demo (van Joost?) zien rijden op de A2 bij Breukelen, wat een prachtige machine.
    Vond hem in Geneve ook al erg goed er uit zien.

Joost, hoe rijdt 'ie?
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Zag hem gisteren ook al rijden op de A2....mooie bak!

Comment

RCZ; super koel... Ben erg benieuwd naar de auto in het echt, en het interieur. De vanaf prijs van 32k is ook niet verkeerd en buiten metallic lak lijk je ook niet veel nodig te hebben.

Ben wel benieuwd wie de concurrenten zouden moeten zijn, TT te duur, Scirocco een stuk goedkoper(?)...
      Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Er was hier toch allang een draad van?? Maar goed, ik vind 'm ook bloedmooi op de foto en zeker de moeite waard mocht ik op zoek gaan naar een nieuwe auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
          Er was hier toch allang een draad van?? Maar goed, ik vind 'm ook bloedmooi op de foto en zeker de moeite waard mocht ik op zoek gaan naar een nieuwe auto.
          als ik zoek op RCZ of Peugeot RCZ krijg ik niks, maar dacht ook dat er al wat was idd.
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Hij stond geloof samen met de 5008 in een draadje, en het is natuurlijk niet aan mij om hier ons eigen product te gaan spammen...

Eind maart heeft een aantal journalisten in Noord-spanje gereden met de 200pk THP en de 163pk diesel. We zijn medio april in Breukelen gestart met predrive voor vroeg aangemelde klanten. Inmiddels kan ik onze demo's aan de pers lenen Voorlopg 2x de 156pk versie, eind juli komt er een 200pk-versie erbij.

Een flink aantal bladen heeft in Spanje gereden en was doorgaans vol lof over wegligging, looks en afwerking.
            Ik heb daar niet kunnen rijden rijden, eerst even kort in een busje gereden voor de filmpjes voor Autoweek en RTL, en daarna een uurtje met de 200pk versie. Hier 2x woonwerk met de 156pk-demo. Trekt erg veel bekijks.
            Eerste week juni staan ze bij de dealer.

Comment

Ha, die Gummers;

Inderdaad een mooie auto. Alleen nog maar goede reviews over gelezen. Jammer alleen dat de voorkant niet iets meer onderscheidend is ten opzichte van de broers & zussen.
              Scherven brengen gelul.

Comment

Wat ik er tot nu toe van heb gezien, ziet er goed uit ja....
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

soort van Franse TT dus. Kon orgineler.

Comment

Ik vind 'm anders een stuk gedurfder gestileerd dan de TT. Waarbij "gedurfder" in casu ook nog eens "mooier" betekent.

Comment

Potjandikkie wat een mooie velgen zeg :-)
                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht

soort van Franse TT dus. Kon orgineler.
                        Ik zie zelfs een soort van Audi-ringen op de achtergrond. ;)
                        Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Hahaha LOL, maar ff wat anders, wat is nou de voor- en wat de achterkant:-)
                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            Hahaha LOL, maar ff wat anders, wat is nou de voor- en wat de achterkant:-)
                            Dat is toch duidelijk? Je kijkt tegen de voorkant aan, een voorkant met enorme koplampen.
                            Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

zoekt de ignore-functie..

Comment

Gisteren gezien, achterkant mooi, zijkant aardig, voorkant gewoon 207/307 dus eigenlijk nix :-)

Comment

Ik heb waarschijnlijk dezelfde gezien. ;)

Vond er ook weinig aan, eerlijk gezegd. Of zou dat komen doordat er een V12 Vantage naast stond geparkeerd? :)
                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

:-)
                                    Heb er een paar gezien gisteren maar helaas de enige mooie Peugeot is een 908 HDI FAP ;-)

Comment

Absoluut een stuk leuker dan zo'n kil vormgegeven TT. Zoals al gezegd mocht de voorkant wel wat unieker, maar zeker niks mis mee.

Nu nog eens in het echt zien.
                                      Giulia 1600 Super '65
                                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

Ik vind het een mooie auto. EVO was er ook positief over. Hij schijnt zeker goed te rijden. Mooie auto die ook nog eens goed rijdt, daar valt zeker wat voor te zeggen.

Vergelijking met een TT vind ik een belediging. TT heeft een hoog net niet gehalte. Het is nét geen sportauto, het is nét geen mooie auto en het is nét geen vrouwenauto. Of toch eigenlijk wel?
                                        Scirocco vind ik een soort Nike Air Max. Ontzettend populair bij jonge gastjes die er ook op dusdanig sportieve manier mee rijden. Daarbij vergetend dat Nike Air Max ongeveer een net zo goede schoen is om mee te sporten als een Timberland.

Comment

Mooie vergelijking; een paar maanden terug had ik het genoegen om een hard rijdende Scirocco los te rijden in de bocht (hoort eigenlijk in een ander draadje thuis), en de blik van de VW man sprak boekdelen. Maar da's offtopic, eindelijk weer eens een schitterende Peugeot! Ben benieuwd of de auto zijn uiterlijk ook echt waar maakt, als moderne Peugeot.
                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

De TT werd in 1995 geïntroduceerd. Hebben ze hier echt 15 jaar voor nodig gehad? :)
                                            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
                                              :-)
                                              Heb er een paar gezien gisteren maar helaas de enige mooie Peugeot is een 908 HDI FAP ;-)
                                              U vraagt, wij draaien:

Hoewel ik er met mijn reisgenoten een hele discussie over had. Een ervan (die sowieso alles ná 1969 lelijk vindt) vond het er allemaal veel te functioneel uitzien om nog mooi te kunnen zijn...
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik vind hem prachtig, zo hoort een race auto eruit te zien.
                                                Lijkt wel een beetje op de Toyota One die Toyota eind jaren 90 inschreef voor Le Mans, vond die auto er destijds al erg vooruitstrevend uitzien!

Comment

@Erwin: GT One volgens mij. En die was er ook als straat-auto. Maar nu dwalen we heel erg af ;)

Comment

Goed kenteken voor een snellere auto !
                                                    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Vandaag op RDW Lelystad was er een dag voor Peugeot-VIPS (denk dealers), mochten wat rondjes mee over de kombaan en soms ook zelf rijden.
                                                      Maar er ging ook even een instructeur rijden op het binnenterrein, nou die hoekte hem toch mooi elke keer driftend de bocht om, kont was speels en ging goed op het gas.

Qua looks ook echt een mooie spectaculaire auto!

Comment

FAPFAPFAP. Moet bekennen dat ik die Toyota nog even mooier vind. En op kenteken dus schijnbaar.

http://www.youtube.com/watch?v=1o6kKoNSrnI
                                                        slibbe
                                                        ligger in ruste
                                                        Last edited by slibbe; 22-05-10, 12:06.
                                                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Echt een prachtige auto. Ik zag in onze leasecalculator dat de RCZ ook was toegevoegd. Als ik de ruimte niet nodig had, zou ik 'm serieus overwegen.

Comment

In de vergelijkingstest in de(ze) Autoweek met TT en Scirocco was de redacteur echt laaiend enthousiast over de RCZ.
                                                            Inmiddels de 150 klantenorders gepasseerd. Je kunt ze nu ook buiten de regio Breukelen tegenkomen. De serie witte met zwarte wielen zijn zaterdag aan hun eigenaren overhandigd. Toch 23 in NL vd 200 voor heel Europa.
                                                            Joshua
                                                            Peugeot-kenner
                                                            Last edited by Joshua; 18-06-10, 12:52.

Comment

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de RCZ. Vooral of ik er in pas! Binnenkort kom ik wel proefzitten/rijden. :)

Comment

Autoweek-redacteur Roland Tameling zit op 2,03m en aan de, ehm, comfortabele kant vd 100kg.
                                                                Maar 2,21m Rob Bruintjes pastte er op Genève laatst niet in, door de lage daklijn.

Comment

Working...
                                                                X