Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Frans spul te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mooi Frans spul te koop

    Las dat het er nog niet was.
    Ik trap af.

    http://auto.vlan.be/nl/tweedehands-a...143266966&cc=2




    Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

  • #2
    Ha, die Luco;

    Aftrappen en meteen scoren. Mooi ding!
    Scherven brengen gelul.

    Comment


    • #3
      Wow, echt een mooi ding!

      Ze zien er trouwens wel sneller uit dan ze zijn, die oude Alpines.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

      Comment


      • #4
        Nou Paco, als je zoals deze de 1600 erin hebt liggen zal je nog verbaasd staan, probleem is dat er veel 1100 en 1300 zijn, de 1600 is wat zeldzamer, maar die zijn serieus snel.
        Je hebt ook nog een 1800 gehad, helemaal zeldzaam en iets van 170 pk op nog geen 700 kilo.
        Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

        Comment


        • #5
          Oh, hij zal vast rap zijn met een goeie PtW-ratio, maar als je hem zo ziet staan met die dikke racekont dan verwacht je ruim 300pk in zo'n ding. Die looks heeft 'ie wel.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

          Comment


          • #6
            Ach ja, de oude auto van mijn vader

            http://auto.marktplaats.nl/renault/3...fta_ind=1&fs=1

            Waren qua design hun tijd ver vooruit. Wat dat aangaat is dat nu bij Renault een stuk minder...helaas.
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

            Comment


            • #7
              Heb altijd een zwak voor Renaults gehad...

              http://auto.marktplaats.nl/renault/3...1#photoGallery

              Schitterend
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

              Comment


              • #8
                Bijna vergeten, de mooie Fuego Turbo.

                http://www.renaultfuego.nl/te_koop.htm
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                Comment


                • #9
                  Die Alpine is niet duur zeg! Mooie bak.
                  Wel een beetje blauw...
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                    Oh, hij zal vast rap zijn met een goeie PtW-ratio, maar als je hem zo ziet staan met die dikke racekont dan verwacht je ruim 300pk in zo'n ding. Die looks heeft 'ie wel.
                    LOL 300pk.
                    Wat is de term pk toch ongelofelijk aan inflatie onderhevig geweest :-)

                    Comment


                    • #11
                      Zoveel pk heb je niet nodig om hard te gaan :-)
                      Specifications A110 Berlinette (1966)
                      Engine
                      Engine: Renault 1108 cc Straight-4
                      Power output: 98 hp SAE (73 kW) gross; compression ratio 9.6

                      Chassis/Body
                      Overall length: 12.633 ft (3.851 m)
                      Overall width: 4.825 ft (1.471 m)
                      Height: 3.708 ft (1.130 m)
                      Turning circle: 30.333 ft (9.246 m)
                      Wheelbase: 6.885 ft (2.099 m)
                      Front track: 4.100 ft (1.250 m)
                      Rear track: 4.000 ft (1.219 m)
                      Empty weight: 1199 lb (544 kg)

                      Performance Top speed: 219 km/hr (136 mph)

                      Unique characteristics: due to the rear-mounted engine there was no air-intake grille on the front of the body. Cooling air was scooped from below the chassis and exhausted thru near-horizontal openings on the rear fenders above and aft of the rear wheels.[1]

                      [edit] Specifications A110 1600S (1970-1973)
                      Engine
                      Engine: Renault 1565 cc Straight-4
                      Power Output: 138 hp SAE (103 kW) gross (125 PS DIN (93 kW))

                      Transmission
                      Transmission: 5-Speed Manual

                      Chassis/Body
                      Chassis: Steel backbone
                      Body Panels: Fiberglass
                      Weight: 1367 lb (620 kg)
                      Length: 159 in (4.039 m)
                      Width: 59.1 in (1.501 m)
                      Wheelbase: 89.4 in (2.271 m)
                      Track (Front/Rear): 48.0 in (1.219 m) / 49.2 in (1.250 m)

                      Performance
                      Top speed: 210 km/h (130 mph)
                      Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

                      Comment


                      • #12
                        Hier de voorganger A108 te koop voor een redelijke 20k. Je moet wel effe naar Zuid Amerika vliegen, maar goed...

                        Comment


                        • #13
                          Ik blijf dit fantastische auto's vinden: Simca 8/9 sport... Kunst!



                          Stolze heeft er ook altijd een stuk of wat staan... Lebber...

                          Last edited by Elentinos; 27-09-10, 19:24.

                          Comment


                          • #14
                            Stolze.... hmmmm.... wanneer gaan we weer es langs? :-)

                            Die Fuego turbo's staan voor 6-9K op die website. Zijn die dingen nou zo hard gestegen? In mijn herinnering kocht je ze een paar jaar geleden nog voor stukken minder.
                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              In tegenstelling tot wat we van hem gewend zijn was JB dit keer véél te snel met z'n aankoop:



                              V6 Activa met 200dkm voor €1950,- Je zou het ding bijna voor de lol ophalen :)

                              http://www.autotrack.nl/tweedehands/...xantia/7046801
                              Oliestoken voor het goede doel

                              Comment


                              • #16
                                Da's er een uit de eerste serie in Nederland: RD-NT-28 t/m RD-NT-90 zijn allemaal Activa V6'en.
                                1950 is geen geld, maar reserveer wel (een boel) voor het wergwerken van achterstallig onderhoud, dat niet per se door Beun de Haas gedaan kan worden...
                                Well Brian... I'm opening a boutique!

                                Comment


                                • #17
                                  Zo zie ik trouwens veel wagens langskomen: wagens voor een paar K die je stiekem wel een tijdje zou willen rijden en daarna - met verlies - van de hand doen. Gewoon voor de lol. Omdat het kan :)
                                  Dikke XM of een ouwe Merc of een Jag voor een paar ruggen. Gewoon rijden en als de tank leeg is in de sloot flikkeren ;)

                                  Misschien wel een leuk draadje...
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                  Comment


                                  • #18
                                    Inderdaad, vriend van me heeft ook voor een soortgelijk bedrag zo'n ding gekocht met slechts 150k km en van de eerste eigenaar (altijd goed onderhouden). Ding ziet er echt netjes uit en alles werkt ook gewoon. Maar hij is nu binnen een jaar al wel enkele duizenden euro's verder wat onderhoud betreft en heeft nog steeds een lijstje om af te werken. Zo'n ding moet je niet kopen als goedkoop hok zeg maar :-)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Precies, PACO! Staat de paella-bak al op MP?
                                      Well Brian... I'm opening a boutique!

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                        Precies, PACO! Staat de paella-bak al op MP?
                                        Nee, moet nog een paar maanden dienst doen totdat we verhuist zijn.

                                        Ik ben natuurlijk allang aan het rondneuzen voor de opvolger :)
                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                        Comment


                                        • #21
                                          Mooi zo, dan moet er even een draadje geopend worden, zodat we kunnen meebeslissen.
                                          Well Brian... I'm opening a boutique!

                                          Comment


                                          • #22
                                            Nee, ik ben meer van gelijk een defects thread openen :)
                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                            Comment


                                            • #23
                                              Faperdiefapfapfap: '79 Citroen CX GTI. Ooit wil ik nog een CX.
                                              Well Brian... I'm opening a boutique!

                                              Comment


                                              • #24
                                                Ja mooi die CX'en. Mijn vader heeft er veel gehad, van 2.0 Reflex tot 25GTI. Ik heb erin leren rijden :-)
                                                De mooiste die hij heeft gehad was een 1e type 2400GTI, wit met wit/zwart geblokt leer. Dat type interieur heb ik nooit meer gezien. Man wat was dat een briljant apparaat.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                  Da's er een uit de eerste serie in Nederland: RD-NT-28 t/m RD-NT-90 zijn allemaal Activa V6'en.(...)
                                                  Freak :)
                                                  Oliestoken voor het goede doel

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    En na die Renault 16 kocht ie de Renault 30 V6

                                                    http://www.autoevolution.com/engine/...-v6.html#chars

                                                    Ging toch ook serieus vooruit. Mooie wagen was dat.
                                                    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                      Faperdiefapfapfap. Ooit wil ik nog een CX.
                                                      Jaja...
                                                      Veritatis simplex oratio est

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Of een R16 (wel een TX, natuurlijk), of een R30 (geen opgeleukte 20, dat spreekt voor zich)!!!
                                                        Well Brian... I'm opening a boutique!

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Mooi is anders, maar wel snel: R4 turbo...



                                                          http://link.marktplaats.nl/381793230

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Origineel NL Citroen GS Break uit 1980 die nog niet opgelost is!!! Hoe bestaat het... Wel erg cool hoor zo'n ding.

                                                            Comment


                                                            • #31
                                                              Gaaf! Waanzinnig kleurtie, ook :-)
                                                              Well Brian... I'm opening a boutique!

                                                              Comment


                                                              • #32
                                                                Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                                Bijna vergeten, de mooie Fuego Turbo.

                                                                http://www.renaultfuego.nl/te_koop.htm
                                                                Wat een prijzen, jemig. Als die prijzen ook voor 18 Turbo's gelden (gaat gelden), heb ik nog wat marge om die van mij op te knappen...
                                                                Auto's: veel...

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X