Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe Megane

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de nieuwe Megane

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

zijn die mensen onherkenbaar gemaakt omdat ze niet geasocieerd willen worden met dat ding?

Comment

Niet onaardig, zo op het eerste gezicht. Beetje Quasqai-invloeden.

Gezien kleding en frigo's op campers zal het wel weer in Zuid-Afrika zijn geweest.

Comment

Ziet er wel leuk uit ja!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik parkeerde er naast vandaag. Vind het eigenlijk niks. Zou ook een Hyundai ontwerp kunnen zijn. Verkocht dat hippe design van de voorganger dan echt zo slecht?

Comment

sowieso een geniale reclame!
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Geniaal IRRITANT, ja. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Een collega heeft panne met zijn nieuwe Megane van een half jaar oud. Hij wilde niet starten en gaf allerlei foutmeldingen op zijn dashboard. Na drie uur wachten op de sleepdienst (de wegenwacht kon het niet fixen) kwam de berger eindelijk aanrijden. Daar stond precies zo'n nieuwe megane achterop de trailer. De sleper wist te vertellen dat hij vandaag erg veel Megane's van dit nieuwe type had afgesleept. 20 alleen al in Amsterdam.
                Schijnt een probleem met condensvorming in het blok te zijn en dat uit zich met dit weer.

Franse troep.

Comment

Had V4 niet ooit zo iets met zijn Clio, en dat et toen meet Clio's waren met hetzelfde probleem? Veel geleerd dus.

Mégane RS met sperdiff schop ik de oprit niet af trouwens (elke generatie), maar de doorsnee modellen zijn echt zaaddodend suf. Of stuk. ;)

Comment

Ja, 3 jaar geleden had ik ook zoiets. Ook zo'n situatie: een collega had dezelfde avond precies hetzelfde, beide auto's werden op onze bedrijfsparking tegelijk opgeladen en toen we bij de opslag van de berger kwamen stonden er daar nog 5, met allemaal hetzelfde probleem :-)
                    Dat was wel meteen het laatste wat er mis ging, we zijn inmiddels ruim 100.000km verder.

Comment

LOL ik zag vandaag een neije Megane SW op een trailer gehesen worden . Ik dacht die zal wel verkeerde peut getankt hebben? Misschien niet dus :).

Comment

Wordt de komende nacht nog een graadje kouder, dus succes voor alle Megane-rijders.

Eigenlijk ongelofelijk hè, je verwacht toch dat zo'n auto (zeker een belangrijke C-segmenter) we ergens in Lapland aan een koudetest is onderworpen o.i.d.?
                        Last edited by Veloce; 21-01-19, 21:49.
                        Giulia 1600 Super '65
                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

dagelijks gaan er 10tallen op transport bij de anw....

Comment

Koude start-test in Wereld op Wielen met Fred van der Vlugt, anyone? Ik dacht dat dat niet meer van deze tijd was.
                            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Er lijkt toch wel behoorlijk wat schade want hij is de auto 1,5 tot twee weken kwijt.

Onvoorstelbaar dat ze dat probleem nog niet hebben opgelost aangezien dit al drie jaar bekend is.

Comment

Mijn R26je start vooralsnog probleemloos. Ook handig zo'n sper op de vooras. Als echte 30'er slik ik die Jesse Klaver retoriek natuurlijk als zoete koek. Ik heb derhalve geen winterbanden gekocht maar een setje Michelin Super Sport. Immers, de ijsberenpopulatie is gedecimeerd en er is nergens nog ijs en sneeuw. Heb je ook geen winterbanden nodig, toch?

Comment

Working...
                                X