Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 5008

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot 5008

Niet dat de 5008 op m'n wensenlijstje staat, maar dacht laat ik eens kijken wat zo'n 5008 doet met een paar opties. Nieuwe 508 SUV GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6 Automaat

Totaalprijs € 57.450
    Nieuwe 508 SUV GT-line 1.6 e-THP 165 EAT6 Automaat

Totaalprijs € 50.670

Ik moet zeggen dat je er wel een mooi interieut voor krijgt! Maar ik heb het peugeot.nl venster maar snel weggeklikt. :)

Reclame modus:
    Kodiaq Style Business 2.0 TSI 4x4 DSG met zogoed als alle opties.

Uw totaalprijs: € 55.475

Op Corsica deze zomer heb ik een taxirit in 'n 5008 gemaakt en moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was! Prachtig interieur, mooi afgewerkt, heel stil, heel ruim en zeer comfortabel. Werd benieuwd naar de rij-eigenschappen...
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Ik vind 55,5 k voor een Octavia op stelten ook bezopen. En dan heb je niet eens een mooi interieur. :p Wel weer 4x4, zodat je in ieder geval niet voor lul staat als je op dat natte grasveld waar je even op geparkeerd had niet meer wegkomt met je 'SUV'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
        Op Corsica deze zomer heb ik een taxirit in 'n 5008 gemaakt
        Op vakantie (waarschijnlijk met een fles wijn in je mik) rijden alle auto's fijn :-p
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Ja, maar broodnuchter en met een verbrijzelde arm waardeer en herken je comfort nog beter :-)
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Zonder gekheid, ik vind de interieurs van PSA modellen echt goed in elkaar steken, veel waar voor je geld, ziet er mooi uit, mooie materialen rammelt zeker niet zoals het vroeger wel eens was. In vergelijk met menige Duitse modellen kunnen de Duitsers nog wat leren van design van de Fransen in die zin. Maar inderdaad flink bedrag voor een auto..
            http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
            Citroen 2CV 1982
            Saab 9-3 2.0T 2002
            Citroen C1 2014
            Solex 3800

Comment

Qua ergonomie en materiaalkeuze zitten de Fransen niet op het niveau van de Duitsers. Nieuwe modellen als de Talisman en 3008 vind ik beduidend beter, maar niet op het niveau van de Duitse tegenhangers. Ik rijd nu ook tijdelijk in iets Frans. Valt niet tegen, maar toch veel harde kunststoffen en de werking van alle functies via het touchscreen stemmen me niet vrolijk. Kijkend naar de bescheiden nieuwprijs vind ik het wel value for money.
              "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." (Jack Nicholson)

Comment

Ik vind die dik 57K uit de OP niet echt een bescheiden nieuwprijs...pfoe!
                Giulia 1600 Super '65
                159 1750 TBI Sportwagon Ti Squadra '12

Comment

Working...
                X