Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Past nergens maar wel klassiek

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Past nergens maar wel klassiek

* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

En nog eentje over DAF:
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Nog een klassieke truck, bizar dat zo'n wrak nog rijklaar geacht wordt:

Comment

Waar wij de mond vol van hebben van duurzaamheid: dit is pas duurzaam met je spullen om gaan. :-). En het is een wrak, ja. Maar wel een die doet wat er gevraagd wordt. Ik sta er van te van te kijken hoe terreinwaardig die truck is. En erg inventief hoe die mensen het oplossen en aan hun spullen sleutelen.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Het blijven leuke dingen en hij doet hier waar hij voor is gebouwd.

Probeer dit maar eens met een modern Euro 6 + hybride, Groen Links compatibel voertuig.

Comment

Er wordt erg duurzaam gebruik gemaakt van de materialen. De uitstoot zal inderdaad ook wel flink zijn. Ik vraag me alleen af of dat laatste ten eerste uitmaakt in een gebied met erg weinig voertuigen. Ten tweede vraag ik me af of grote roetdeeltjes die je gewoon als roetwolk ziet niet veel minder ongezond zijn dan die nanodeeltjes die uit een moderne diesel schijnen te komen. Oftewel: de eeuwige vraag waar je nou echt het beste mee af bent als je heel eerlijk en onpartijdig kijkt. Zoveel pleitbezorgers voor het een of het ander zijn slecht ingelicht, overzien niet het hele verhaal, of hebben een verborgen agenda met heel andere belangen.

Gummen 2018: in 3 berichten van leuke auto's naar politiek en wereldproblemen. Excusez moi. :-)

Comment

Working...
            X